Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.


lizzie88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

..Det har jeg hørt er et godt tegn :lur:

Åååh, det burde det være... Jeg har litt store pupper, så har endel gensre med utringing, men nå er de uaktuelle :(

BLÆH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i Trøndelag bor du da?

Vi bor 10 min unna Stjørdal vi, imot svenskegrensa :):yvonne:

Bor i Trondheim :) Og her er det kommet masse snø! wæææ! :) Veldig fint med snø, men det er så kaldt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg besto oppkjøringa mi :rødme:

:danse: :danse: :danse: :danse: Gratulerer!! :biggrin:

Kos deg med lappen, kjør pent! :5::klem:

Endret av ~ Angel ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:danse: :danse: :danse: :danse: Gratulerer!! :biggrin:

Kos deg med lappen, kjør pent! :5::klem:

Takk :)

Skal kjøre pent ja ;)

Kjæresten satt skikkelig anspent når jeg kjørte hjem idag. Han var nok ikke helt trygg nei, men det må han bare bli vant til :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så masse med bestått oppkjøring! Så kjekt da! :)

Håper det klaffer med prøvinga også. Har hørt stikkinga skal være et positivt tegn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker med meg selv at jeg umulig kan ha så flaks ar prøvinga også kan gå bra ;)

Men, vi får se :)

Venter på pakke fra billige-tester, så da skal det testes :yvonne: !

Hihi, feigisen som jeg er, så tør jeg ikke kjøre alene enda, jeg kjører sammen med kjæresten med en L bakpå bilen^^

Men, jeg må bli vant til bilen hans først, og med en L bakpå bilen er det liksom "lov" å feile litt uten at det blir tuting bak meg tenker jeg :jepp:

Var kvalm idag, men det er mest sannsynligvis bare pga oppkjøringa, men snodig at det ikke er gått over enda tenker jeg ^^

Jeg venter i spenning jeg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så masse med bestått oppkjøring! Så kjekt da! :)

Håper det klaffer med prøvinga også. Har hørt stikkinga skal være et positivt tegn! :)

Håper det, det gjorde vondt akkurat der jeg hadde EL smerter sist, så det er jeg sikker på at ikke var vanlig mageknip. Men, kan også ha vært noe annet.

Vell, vell, den som lever får se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lappen! :) Blir spennende og se hva utslaget på test blir - når har du tenkt å teste? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg tok meg selv i å stirre så lenge på testen at jeg innbilte meg selv at det var en strek der :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke til med ny testing i dag :biggrin: Husk å holde den lenge nok i stråla da ;) hehe! La oss få vite hvordan det går :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var negativ test igjen idag, så venter bare på at mensen skal komme jeg da... :tristbla:

Kjedelig... :klem: Da får vi håpe at TR kommer snart om hun skal og at neste måned er måneden for dere også! Jeg fikk TR idag så nå ser jeg frem til EL :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipent at jeg ikke har fått TR enda da.. Ifølge sånn mens/EL kalender på libresse.no, så skal jeg få den idag. Og mensen min bruker å være stabil egentlig, men må vell bare vente, som jeg ikke er noe særlig god til :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...