Gå til innhold

MissStiles & Mr M vil ha barn


MissStiles

Anbefalte innlegg

Hadde du det fint i går? :)

Absolutt! Godt å komme seg litt bort og være sammen med venninner. Også er det ekstra godt å komme hjem til kjæresten sin. Bare slappe av sammen på sofaen.

Ha en fin søndag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Snart 17.mai allerede.. Føler ikke at jeg har sett eller snakket med kjæresten min denne uka. Hektisk uke. Nesten vært hjemme etter at han har lagt se hver dag. Ikke lett å ha et aktivt sexliv da.. Håper at ting roer seg litt etter 17.mai men det ser dårlig ut.. Jeg hadde håpet at vi skulle ha mere tid til hverandre i mai men dagene bare flyr avgårde.. Føler nesten at jeg må sette av tid til oss. Og vi bor sammen. Ikke bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen! :flagg:

I dag skal jeg først til byen og se på toget. Også kommer både min og kjæresten min sin familie til oss. Grilling. Kaker. Første gang familiene våre møtes. Så det kan bli en spennende dag! *krysser fingerne*

Hva skal dere i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen! :flagg:

I dag skal jeg først til byen og se på toget. Også kommer både min og kjæresten min sin familie til oss. Grilling. Kaker. Første gang familiene våre møtes. Så det kan bli en spennende dag! *krysser fingerne*

Hva skal dere i dag?

Gratulerer så masse med dagen, Miss! :) Hvordan gikk det med familietreffet? :fnise:

Jeg har vært på frokost hos en venninne, men skulle på jobb etterpå, så her sitter jeg og kjeder meg..... Stusselig! Ikke den beste feiringen, men frokosten var veldig hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med dagen, Miss! :) Hvordan gikk det med familietreffet? :fnise:

Glemte helt å svare her.. Det gikk bra. Foreldrene mine kom godt overens med M sin familie. Moren han pratet mye med foreldrene mine. Og det så ut som om alle storkoste seg. Godt å vite at man kan gjøre det igjen.

Det har vært en hektisk uke. Dagene har gått fort. Utrolig godt med helg. Denne helgen er jeg alene hjemme siden M drar for å besøke familien sin på Sørlandet. Jeg har ikke lagt noen planer så får bare se hva som skjer. Men jeg skal i hvert fall nyte litt alenetid.

Det er ikke så mye å fortelle fra PP. Jeg føler alle rundt meg blir gravide og får barn. Det er jo hyggelig men skulle jo gjerne blitt gravid jeg og. M og jeg har pratet veldig mye om dette i det siste og vi må virkelig bli flinkere til å være aktive prøvere men dagene bare flyr avgårde med jobb, trening og sosialliv. Men vi vil ha barn, så vi må bare skjerpe oss.

God helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med fri idag!! Synd man må jobbe imorgen.

Skikkelig kjæreste-dag!! Hotellovernatting, spise middag ute og konsert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forrige helg var jeg i utdrikningslaget til søsteren til samboeren min. Der møtte jeg flere av kusinene hans. Og alle spurte når vi skal ha barn. Måtte passe på hva jeg svarte. Føler ikke at det er min oppgave å fortelle at vi prøver når det er første gang jeg møter dem.

1 dag igjen til langhelg! Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Er det bare meg, eller er det frekt å spørre om noe så personlig? Jeg kommer aldri til å spørre noen om det. De gangene jeg/vi blir spurt er standardsvaret "noen år til" eller "vet ikke". Blir liksom feil uansett om man prøver og har så lyst på, om man er gravid og må vente med å si noe, eller om man ikke ønsker barn i det hele tatt eller enda :)

Langhelg skal bli herlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det er frekt å spørre om, så lenge man ikke er veldig nære venner. A har også slekt som holder på sånn, da vi var i barnedåp for en måned siden var det første kona til søskenbarnet hans sa til meg: "Ja, når skal dere ha barn?". Vi har møttes to ganger før, og aldri virkelig snakket sammen... Andre søskenbarn planla neste dåp, den skulle nemlig vi ha om en 11-12 måneder. :roll: Som Daenerys sier blir det jo feil uansett hvor man er i forhold til barn, hvis man ikke tilfeldigvis er gravid og har kommet så langt at man vil si det akkurat den dagen man blir spurt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt vant til at min egen familie eller venner stiller sånne spørsmål om barn og giftemål men ble litt satt ut når de en etter en kom med spørsmål om barn. Men jeg vil selv velge hvem jeg forteller det til.

I dag tidlig kom jeg hjem etter å ha vært 1,5 dag på Sørlandet. Vi hadde ordnet hotell siden ingen av oss hadde lyst til å bo hos familien hans. Når vi sjekket inn, fikk vi et rom med en 90 seng. Da visste jeg ikke om jeg skulle le eller gråte. Kan ikke huske sist vi delte en så liten seng. Ingen av oss sov særlig mye den natta og heldigvis ordnet hotellet et nytt rom til oss dagen etter. Aldri noe gøy når man ikke får det man har betalt.

Men nå har jeg en date med sofaen. Kanskje sette på en film?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Om noen spurte meg angående barn. så ville jeg bare sagt at vi ikke tenker på det nå. Det er ikke deres sak.

Jeg blir spurt om det i de siste 10 år, sikkert. Altså i perioden hvor jeg hadde kjæreste. Nå syns jeg det er værst fordi jeg er 30, ikke gift, ingen planer om å bo sammen med kjæresten osv. I min omgangkrets skal man først være gift, så det er litt leit noen ganger å høre kommentarene at jeg bør få barn snart samtidig som familien ikke stiller gistemål/mann som et minstekrav lengre. Rart det der. Tror de at jeg er så håpløs at jeg bør i alle fall få barn, hvis ikke noe annet er ment for meg?

Jeg bare sier "Ikke tale om noen barn på det stadiet i forholdet jeg er nå".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Men du, Miss Styles. Jeg vet at dere er mye opptatt og prøving var ikke prioritert disse månedene, men er du ikke bitte litt beskymret for at du ikke har blitt gravid etter flere måneder med prøving? På en måte så virker du helt annerledes med tanke på holdningen til prøving: avslapet, rolig, "det kommer når det kommer" type holdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du, Miss Styles. Jeg vet at dere er mye opptatt og prøving var ikke prioritert disse månedene, men er du ikke bitte litt beskymret for at du ikke har blitt gravid etter flere måneder med prøving? På en måte så virker du helt annerledes med tanke på holdningen til prøving: avslapet, rolig, "det kommer når det kommer" type holdning.

Nei, jeg har ikke begynt å bekymre meg enda. Vi har ikke prøvd så lenge enda og som jeg har skrevet tidligere, har vi ikke vært like aktive hver måned. Det har vært en hektisk vinter/vår og jeg håper at det blir mer tid nå som det er sommer og snart ferie. Jeg har ikke lyst til å skrive om hvor ofte vi har sex fordi det er privat men vi prøver så ofte vi har lyst og orker. Høres dumt ut men nei, jeg/vi orker ikke å stresse. Fordi vi har jo ikke dårlig tid enda. Det viktigste er at vi er igang med å prøve også får vi bare håpe at jeg snart blir gravid. Hvis ikke, så får man ta det da - når det har gått 1 år. Vil ikke tenke på det enda.. Men vi har snakket om at vi ikke har vært like flinke til å være aktive fordi den ene kanskje har vært sliten og lagt seg før den andre eller en av oss har vært bortreist osv. Bare krysse fingerne for at det skjer snart.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Lenge siden jeg har oppdatert her. Ukene bare flyr avgårde.. Bare 5 arbeidsdager igjen så er det sommerferie. Det skal bli godt med ferie.

Vi har vært litt flinkere på å være aktive i juni. Men ikke så lett å få litt sengekos når man ikke legger seg samtidig lengre. Ikke så lenge det er fotball-VM. Men jeg klager ikke.

Spennende å se om TR kommer når den pleier denne uka da. De siste par månedene har den alltid kommet på samme dag hver måned. *krysse fingerne*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går kjøpte jeg to tester. tenkte jeg skulle ta en av dem før jeg drar på jobb. *krysser fingerne*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...