Gå til innhold

Nautika prøver igjen


Nautika

Anbefalte innlegg

Ingen temperatur som lå høyere enn normalt i dag, selv om den lå i det øvre sjiktet av "normalen". Vi får se igjen i morgen. Jeg hadde egentlig planer om å måle en ekstra gang fordi termometeret var så kaldt før jeg begynte å måle, men jeg glemte det siden bikkja var tissetrengt.

Apropos bikkja, vi var på hundekurs i går (denne gang er det grunnkurs) og han var kjempeflink! Fikk skryt av hundetreneren og kommentarer om at vi kom til å bli et bra team :nigo: Det var veldig deilig å ha en sånn dag der alt stemmer i stedet for en "jeg-vet-du-har-kjøttbolle-i-hånda-som-jeg-får-hvis-jeg-er-flink-men-det-er-mye-mer-spennende-å-snuse-på-bakken"-dag :ler:

Han fikk til å gå pent på min venstre side selv med hunder som gikk ved siden av, han ble sittende på bli med urolig hund på den ene siden, han er flink til å få kontakt (dvs se meg i øynene) uansett hvor jeg står i forhold til han (og ikke bare rett foran) og i går begynte vi offisielt på ligg-kommandoen (på kurs ihvertfall, han har jo kunnet det et par måneder allerede :ler:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra med flink hund og flink eier! ;) Det er veldig artig å få til ting når man trener valper! Savner det litt, samtidig som jeg IKKE gjør det.. :fnise: Blir noen år til neste valp, så rekker vel å savne det HELT innen da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pause på telefonrommet på jobb :nigo: Jeg tester ut headsettet til M med støykansellering, og det fungerer veldig fint, merker ikke noe til proppene i ørene som jeg har kjent før når jeg har brukt det. Begynte å bli litt svett i øra og tenkte å ta meg en pause og selvfølgelig er det noen som har en oppildnet diskusjon om et prosjekt da jeg kom tilbake etter å ha vært på do. Så da ble jeg sittende her! ;)

Temperaturen min hadde steget i dag da :hoppe: Får se om jeg klarer å legge inn link til grafen, men den ligger nå ute på prøver-kontoen på instagram ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er visstnok 4 dpo i dag :hoppe: Måtte utelate en av temperaturene som jeg var usikker på, så fikk jeg bekreftet EL fra fertility friend

Endret av Nautika
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde det. Positiv EL-test på søndag kveld, murringer i eggstokk-området frem til søndag, mens det på mandag var mer strekkende smerte. Eggløsningsslim på mandag også ;) Jeg syns det var litt rart at jeg ikke fikk bekreftet EL av temperaturene i går, men det ble bedre når jeg tok bort den temperaturen som jeg var usikker på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lemper en sekk babystøv over fjorden*

Bare lov meg at fremtidige unger får nok innflytelse av dialekta til samboeren din og ikke bare "bilær og båtær som tutær oh bråkær" (ja, alle på feil side av fjorden snakker sånn tenk :snurt::ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*lemper en sekk babystøv over fjorden*

Bare lov meg at fremtidige unger får nok innflytelse av dialekta til samboeren din og ikke bare "bilær og båtær som tutær oh bråkær" (ja, alle på feil side av fjorden snakker sånn tenk :snurt::ler:)

Det er ille bra det seh!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lemper en sekk babystøv over fjorden*

Bare lov meg at fremtidige unger får nok innflytelse av dialekta til samboeren din og ikke bare "bilær og båtær som tutær oh bråkær" (ja, alle på feil side av fjorden snakker sånn tenk :snurt::ler:)

:snurt: Det er ikke sånn dialekt her altså! Haha, M får alltid kommentarer på at han snakker så "pent" av folk der han kommer fra (heldigvis for meg gjør han det :ler:)

I dag har jeg fått vasket vinduer! :hoppe: Rakk over alle de som jeg har mulighet til å nå, men det er noen vinduer i stuene som jeg ikke har mulighet til å nå uten lang stige (2 og 3 etasjer fra bakkenivå). Tror løsningen blir å spyle de rene med hageslange og zalo. Bedre enn ingenting ihvertfall ;)

Vi har vel ingen store planer i kveld, men i morgen skal vi på skogstur med hundekurset. Det blir introduksjon til sportrening for hundene og så avsluttes det med grilling ;):hund:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!!! Lørdager er laget til litt husarbeid og masse kos! Deilig med skogtur da. Og bissevovven er fortsatt eksemplarisk? Lenge til testing? (ja, jeg har dårlig samvittighet for at jeg aldri er her inne :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 dpo nå, sant? Ikke mange dagene til spenningsnivået skyter i taket! :)

Deilig med tur med hunden. Jeg koser meg sånn på tur med min hund nå, i dette nydelige høstværet. Uansett om det regner, så liker jeg det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bissevovven er fortsatt eksemplarisk på kurs, men utenom det, not so much :ler: I det siste er visst min arm veldig fristende å jukke på (hormoner på gang!) og når jeg prøver å fortsette og sove på morgenen gjemmer jeg meg under dyna fordi han driver og stirrer/sleiker i fjeset. Resultat= en hundepote som skraper bort dyna for å komme skikkelig til :rodmer: Han er nå søt også ;)

Jeg prøver å utsette testingen til neste helg, men kjenner jeg meg selv rett blir jeg nok utålmodig sånn ca på tirsdag, da er jeg 8 dpo. Så jeg er altså 5 dpo i dag ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...