Gå til innhold

Utålmodighetsboka!


Zia

Anbefalte innlegg

Hei :vinke: og gratulerer med prøvedagbok :jepp: Spennende å ha et sted å skrive ned alt, og få tilbakemeldinger på det man skriver :)

Jeg har flere ganger måttet lete tilbake i boken min fordi jeg har lurt på et eller annet.

Håper det klaffer raskt for dere :klem:

:vinke:

Heisann, og takk for hilsen!

Kommer nok til å måtte bla litt bakover her etter hvert jeg og - veldig kjekt at ting er nedskrevet.

Og så er det jo veldig praktisk at man kan utveksle litt erfaringer og da, som du sier :)

Håper det klaffer raskt for både oss og for dere, og for aaaaalle andre prøvere på KG :strix: :sprer innbilt babystøv så godt jeg kan:

Sånn ja, der var dagens gode gjerning i boks :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal innrømme at jeg ikke akkurat er veldig glad når tanta kommer på besøk. Men når hun en gang først insisterer på å dukke opp gang på gang, så får jeg heller prøve å finne noen lyspunkter ved hennes tilstedeværelse;

For det første kan man ta et glass :vin: eller :vin: :vin: uten å frykte konsekvensene det har for en liten spire :sjenert:

For det andre kan man spise godis med god samvittihet :sjokolade::is: (ingen baby i magen som lider av et par dager med unormalt høyt godisinntak + at godis må være heeeeelt tillatt som trøst når man har vondt pga tanta :jepp:)

For det tredje får man massevis av kjærlighet og omtanke fra sin bedre halvdel, som selvsagt er ekstra snill og forståelsesfull siden man har vondt :rødme: :yvonne: , selvom han kanskje i blant har mer lyst til å :slår: pga PMS-utbrudd.

For det fjerde er det litt mer tillatt å se ut som dette; :natti: selv på dagtid.

Så alt i alt så er nå tanta grei når hun en gang først dukker opp (men neste måned kan du likevel holde deg borte!) :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Festlig bruk av symboler i innlegg over!

Ja, det er sant at det er litt synd på en når mensen trår til, så da kan man tillate seg både det ene og det andre. Selv sliter jeg med ganske sterke menssmerter, og da er det godt med litt ekstra forpleining; varmeflaske, varm drikke etc. fra sambo. Kunne ønske at mannfolk kunne ha hatt mensen èn gang, bare èn eneste gang, med menssmerter, svettetokter, humørsvingninger og det hele. Ikke fordi jeg vil at de skal ha det vondt, men mest for at de skal skjønne hva dette dreier seg om. Sambo blir helt hjelpesløs og bare surrer rundt og vet ikke hva han skal gjøre når det står på som verdt..(og jeg har mest lyst til å rive ned både vegger og tak! :sur: Jeg liker ikkeå bli strøket på magen under mensen, noe han prøvde seg på i starten av forholdet.. Jeg sier bare: "Bjeff, bjeff"..og dette har han sluttet med :) Stakkars fyr...

Vin

Snop

SØRLANDSCHIPS

Sjokoladepudding

Kos deg :)

Endret av Anaconda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Skjønner godt at du ikke akkurat vil bli strøket på magen når det står på som værst nei. Hyler til bare mannen kommer borti partiet mellom knærene og nakken :ler:

Min mann er heldigvis veldig forståelsesfull omkring dette da - i går hadde jeg så vondt at jeg ikke orket å gjøre noe som helst. Da lagde han middag (:sikle: kjempegodt), vasket opp, tømte oppvaskmaskin, satte på klesvask, hang opp klesvask OG vasket badet, heeeelt alene, og med et smil, mens han stadig fyllte opp rødvinsglasset mitt og ga meg en kos OVENFOR det kritiske partiet :fnise:

Stort bedre kan en jo ikke få det :rødme:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur:

Bestilte tester fra billigetester.no på lørdag. Fikk beskjed søndag om at de var sendt, og hadde håpet å få de I GÅR! Men neida :snurt:

Var ikke noe i posten i dag heller :sukk:

(Ikke at jeg trenger de helt enda da, men spennende bare å ha de i hus - synlig bevis på prøving liksom :fnise: )

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Hei Zia :goodbye:

Endelig fikk du deg dagbok du også :)

Skal følge med og krysse fingrene for at du hopper ut herfra like fort som du kom inn :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Zia :goodbye:

Endelig fikk du deg dagbok du også :)

Skal følge med og krysse fingrene for at du hopper ut herfra like fort som du kom inn :strix:

Det er bra - trenger litt fingerkryssing :fnise:

Gleder meg bare til TR forsvinner igjen nå - slik at vi kan starte :sengekos: annenhver dag :jepp:

Har lansert det for mannen, og han er (ikke overraskende) HELT med på den planen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn it :sur: Ingen tester fra billigetester.no i dag heller :kjefte:

Noen som har bestilt derfra tidligere som vet sånn ca hvor lang tid det bruker å ta? :klø:

Bestilte ikke så mange EL-tester fordi jeg tenkte at jeg jo bare kunne bestille flere når jeg evt trengte etter hvert - hørtes på sidene deres ut til at det skulle gå kjempekjapt :snurt:

Argh - får vel bestille flere med en gang da, så de er på plass - med dette tempoet er de vel ikke her før neste syklus :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, Zia har fått seg prøverdagbok :danse: Det har gått meg hus forbi gitt :sjenert:

Kommer selvsagt til å følge med her fremover :popcorn: Og, du trenger ikke svare på spørsmålet mitt i boka mi. Trodde du ikke hadde dagbok ennå.

Da jeg bestilte tester fra billigtester kom de fort. husker ikke hvor fort, men de kom fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, Zia har fått seg prøverdagbok :danse: Det har gått meg hus forbi gitt :sjenert:

Kommer selvsagt til å følge med her fremover :popcorn: Og, du trenger ikke svare på spørsmålet mitt i boka mi. Trodde du ikke hadde dagbok ennå.

Da jeg bestilte tester fra billigtester kom de fort. husker ikke hvor fort, men de kom fort..

:velkommen::hoppe:

Jeg måtte gi etter for dagbok-kjøret ganske kjapt - alt for mye tanker som må ut :fnise:

Så rart med de testene da... :klø: Får gi det til over helgen iallfall før jeg etterlyser de. Fikk jo sendekvittering umiddelbart etter bestilling omtrent....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Kjipt angående teste-pakken du venter. Jeg kjenner igjen den enorme skuffelsen når man er 99% sikker på at en pakke evt hentelappen ligger i postkassa og venter på en, og så er postkassa tom!! Jeg har ikke kjennskap til den siden, men den er norsk og da kan det ikke ta mange dagene, i alle fall ikke når du har fått bestillingsbekreftelse..

Husk at det er 2 dager igjen av uka, så før helgen får du det nok helt sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine billigtester tok 2 eller 3 dager, tror jeg...

Irriterende om man går og venter, ja!

Mine kom også på 2 eller 3 dager...

What?! :sur:

Da må jo mine dukke opp senest i morgen - hvis ikke må de ha havnet på avveie!

Til å begynne med ville jeg bare ha de fort fordi det var litt spennende :sjenert:

Men nå TRENGER jeg de jo faktisk snart om jeg skal få testet ordentlig for EL denne syklusen....:sukk:

Jaja, med mine avigvarende sykluser så er det neppe noe EL på gang før om et par uker uansett :fnise: Om det i det hele tatt er noe EL på gang da :filer:

Ok, det var dagens sutring og klaging - da er jeg happy igjen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Kjipt angående teste-pakken du venter. Jeg kjenner igjen den enorme skuffelsen når man er 99% sikker på at en pakke evt hentelappen ligger i postkassa og venter på en, og så er postkassa tom!! Jeg har ikke kjennskap til den siden, men den er norsk og da kan det ikke ta mange dagene, i alle fall ikke når du har fått bestillingsbekreftelse..

Husk at det er 2 dager igjen av uka, så før helgen får du det nok helt sikkert :)

Den er norsk tror jeg, men sender fra utlandet, fordi man får beskjed om at man må passe seg for 200-grensen pga mva og toll...

Som du sier - 2 dager igjen av uken - så da kommer de nok senest lørdag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom testene i dag?:)

Regner med at ikke posten kommer så tidlig hos dere at det siste innlegget ditt ble skrevet etter at postkassen var sjekket :klø:

Endret av Anaconda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neimen jeg har jo gått glipp av dagboken din! :overrasket:

Men nå har jeg deg på mine innlegg og kan følge deg fremover! Jippi for at du fikk deg dagbok du og!! :hoppe:

Ha en strålende helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom testene i dag?:)

Regner med at ikke posten kommer så tidlig hos dere at det siste innlegget ditt ble skrevet etter at postkassen var sjekket :klø:

Jeg får ikke sjekket posten før jeg kommer hjem fra jobb.

Har vært på shopping etter jobb i dag og, så kom nettopp hjem.

Og tror du at det var noen tester der? :riste::snurt::sur:

Jeg skal uansett bestille flere i morgen, regner jo med at det er en trygg side, siden andre bestiller masse derifra (og faktisk får det levert).

Får ringe de i morgen om kundeservice er åpent å undersøke litt.

Neimen jeg har jo gått glipp av dagboken din! :overrasket:

Men nå har jeg deg på mine innlegg og kan følge deg fremover! Jippi for at du fikk deg dagbok du og!! :hoppe:

Ha en strålende helg! :klemmer:

:hoppe:

Så koselig med mer besøk :)

Kan virke som det er lurt å legge dagboken på M-Å om man vil snike seg litt bort - går nesten ubemerket hen :fnise:

Nå er maten straks klar, så da blir det x-factor og :vin:

:tommel:

God fredagskveld :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tester i posten i dag heller :grine:

:fnise: Nå er jeg snart over det - de får komme når de kommer! :jepp:

Noen som har prøvd seg på Jimmy Choo i dag da? Så at de ryddet plass til det i går kveld da jeg var innom HM på shoppingturen min - var garantert kaos der i dag, så jeg orket ikke tanken en gang :fnise:

Så først nå at man kunne få tak i det på nett og da :sjenert:

Var et par sko der jeg kunne tenke meg iallfall, men men, har vel nok fra før og :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm jeg så ikke noe Jimmy choo på HM her igår, men så det på nettet. Så gøy at HM av og til tar inn sånne kjente merker, og jimmy choo er jo ekspert på sko da, de er helt heeerlige :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...