Gå til innhold

Lite aktivitet, vente til mandag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ringt til føden, og vi drar dit. Problemet er jo at det ligger godt over en time unna, men synes det er verdt det. Har liksom vært betydelig mindre i flere dager, så da tar vi heller den kjøreturen! Vi har også prøvd alt som er nå, iskald saft og andre ting han har reagert på tidligere, og fått null respons. Så jeg er ikke i tvil om at det beste er å dra! :)

Ts

Anonymous poster hash: d9933...7fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :)

Haha, vet ikke hvorfor jeg skrev "han har reagert på", skulle selvsagt stå hun :)

Ts

Anonymous poster hash: d9933...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dratt selv hvis jeg var i tvil. Er greit å få sjekket det! Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min reagerte aldri på kaldt og søtt og alt var i orden, vet at det gjelder mange andre og.

Men helt klart rett å ringe føden, håper det gikk bra! :klem:

Anonymous poster hash: 93033...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har reagert på iskald drikke hele veien, så derfor det var så rart at hun ikke gjorde det i går. Uansett, hun har det kjempefint, aktiv liten krabat som sparker inn mot ryggen. Hun ligger i tverrleie, og roterer veldig, så var nok derfor ting ble litt forandret! :) glad jeg dro i alle fall, godt å vite at alt står bra til inni der, og slippe den usikkerheten! :)

Ts

Anonymous poster hash: d9933...7fa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har reagert på iskald drikke hele veien, så derfor det var så rart at hun ikke gjorde det i går. Uansett, hun har det kjempefint, aktiv liten krabat som sparker inn mot ryggen. Hun ligger i tverrleie, og roterer veldig, så var nok derfor ting ble litt forandret! :) glad jeg dro i alle fall, godt å vite at alt står bra til inni der, og slippe den usikkerheten! :)

Ts

Anonymous poster hash: d9933...7fa

Så godt å høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Hun har reagert på iskald drikke hele veien, så derfor det var så rart at hun ikke gjorde det i går. Uansett, hun har det kjempefint, aktiv liten krabat som sparker inn mot ryggen. Hun ligger i tverrleie, og roterer veldig, så var nok derfor ting ble litt forandret! :) glad jeg dro i alle fall, godt å vite at alt står bra til inni der, og slippe den usikkerheten! :)

Ts

Anonymous poster hash: d9933...7fa

Hurra! Så bra :) lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...