Gå til innhold

vifte til nyfødt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan avkjøle nyfødte på natta nå i denne varmen? Er så redd babyen skal bli overopphetet så føler jeg må opp å se hele tiden...

Anonymous poster hash: ae771...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vifte på rommet, men er plassert så den ikke vifter direkte på baby. De tåler trekk dårlig. Sett den i andre enden av rommet på innstilling som gjør at den står stille.

Endret av Semydfe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vifte på rommet, men er plassert så den ikke vifter direkte på baby. De tåler trekk dårlig. Sett den i andre enden av rommet på innstilling som gjør at den står stille.

Babyen min sover i vogna, så kommer nok ikke til ånmerke så mye til vifta fra andre enden av rommet.. du har vifta mot ungen, men fra bra avstand?

Anonymous poster hash: ae771...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vifta mot baby. Den står sånn at de vifter skrått ved siden av senga. Bør ikke vifte mot babien. Men ved at den lager sirkulasjon i luften på rommet så hjelper det i alle fall litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkHumle, on 25 Jul 2014 - 01:08, said:

Ha opp vinduet?

Vet ikke hvor du bor i landet, men her hjelper det i alle fall ikke å ha vinduene åpne, det fortsatt kjempevarmt inne.

Anonymous poster hash: dc8bf...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Magdalene

Leste nesten akkurat en artikkel (husker ikke hvor), om at trekk er mye bedre enn den varme luften som er nå om dagen, med tanke på krybbedød og slikt.

Der stod det forresten også at trekk ikke er farlig, og st det er en gammel myte (noe mange fortsatt tror).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor du bor i landet, men her hjelper det i alle fall ikke å ha vinduene åpne, det fortsatt kjempevarmt inne.

Anonymous poster hash: dc8bf...368

Etter 23 om kvelden her så hjelper det å lukke opp vinduene, bor ikke så langt fra Oslo. Tar en time før man føler at det har blitt kjøligere, men jeg venter med å legge meg til jeg har fått "byttet" ut luften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...