Gå til innhold

Han har en crazy ex, hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne men jeg håper dere leser og gir meg noen råd!

2 mnd siden traff jeg en veldig kjekk mann som er alt jeg ser etter. Han har alt jeg liker og jeg har falt for han skikkelig hardt. Jeg er forelsket.

MEN han har også en utrolig vanskelig fortid men ex-damen. De var sammen i over 10 år. Han har ikke vært med noen andre og jeg er den andre personen han har hatt sex med(!) Grunnen til at de slo opp, var pga han fridde og hun sa nei. Det er fremdeles sårt for han, men så langt så har han virkelig vist at han liker meg og vil starte noe med meg. Han har til og med spurt om å bli kjærester. MEN og dette er ett stor MEN, helt siden exen fant ut om oss har hun laget problemer. Det hele begynte med at hun fortsatt bodde i leilligheten hans ( han har bodd hos foreldrene, til hun skulle finne seg ett nytt sted) Når hun fant ut at han har truffet ett annen, så klikket det for henne. Hun ødelagte veldig mye i leilligheten, og siden de kun leide så krever nå huseier penger for skadene. Hun har truet med å gå til politiet og huseier med å si at han slår henne og at han ikke burde bo der fordi han er mentalt ustabil. Hun har stjålet over 6000 kr fra kontoen hans og nå driver hun å ringer meg med sjult ID hele tiden.

Han er nå på utkikk etter ett nytt sted å bo, men det er vanskelig og ikke minst mye penger som han ikke har..

Jeg vil at vi skal klare oss gjennom dette. MEN samtidig så vil jeg ikke være en del av ett trekantdrama mellom han og exen. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, fordi jeg vet han sliter skikkelig med dette og jeg vil være her for han. Samtidig er jeg redd for at han skal gå tilbake til henne. Tips noen?



Anonymous poster hash: 0452d...66a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sitrondrops

Trekk deg litt tilbake, for din egen del. Si til han at han er nødt til å ordne opp med eksen før dere tar deres forhold videre, for slik orker du ikke ha det. Det er til det beste for alles del tror jeg. Hvis han virkelig liker deg kommer han til å forsøke så godt han kan å ordne opp i problemene og komme tilbake.

De har vært sammen lenge og det var veldig uryddig og dumt av han å ikke ordne opp i dette før dere begynte å styre sammen. Når man har vært sammen så lenge vil jeg tro det tar ganske lang tid å komme over hverandre, tror han nok uansett trenger tid. Blir ikke akkurat lettere for han at eksen hans oppfører seg som hun fortsatt eier han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...