Gå til innhold

Interessert eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi treffes via venner.

Jeg tar kontakt først, han svarer med en gang og virker ganske ivrig. Meldinger frem og tilbake.

Vi møtes deretter på byen, sover sammen etterpå, kysser litt, prater, men ingenting mer skjer.

Han sender melding dagen etter, takker for sist.

To dager senere tar jeg kontakt, en del meldinger frem og tilbake.

To dager etter det igjen tar han kontakt om noe helt praktisk og kjedelig.

Han inviterer meg ikke med ut, tar ikke initiativ til å treffes, meldingene er bare pjatt, men på blikkene han sender meg når vi sees virker han forsåvidt interessert. Det er gått en uke siden jeg overnattet.

Kan han være interessert eller skal jeg bare glemme det?

Jeg er ikke så flink til denne "leken"..



Anonymous poster hash: f6f6b...f55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok! Skal jeg invitere han ut eller bare være mer frempå?

Har aldri sjekket opp en mann på den måten (tro det eller ei) og vet ikke helt hvordan man går frem..



Anonymous poster hash: f6f6b...f55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Skal jeg invitere han ut eller bare være mer frempå?

Har aldri sjekket opp en mann på den måten (tro det eller ei) og vet ikke helt hvordan man går frem..

Anonymous poster hash: f6f6b...f55

Send en SMS om han har lyst på å gå på Pub, dansested, etc, til helgen. Så enkelt skal det gjøres. Eller om du møter han, si hei, smil og foreslå det samme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over facebook eller sms, spør han hva planene hans er, og om dersom han har tid eller lyst, møtes for en kopp kaffe eller kakao? Eller hva enn dere måtte like å slurpe i dere, te, øl, vin etc :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, kan forsøke, men føler jeg har mye å tape siden vi har felles venner og samme arbeidssted. Har SÅ lyst til at han skal ta initiativ.

Er det ikke slik at gutter som ikke tar tak og initiativ faktisk ikke er interesserte?



Anonymous poster hash: f6f6b...f55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, kan forsøke, men føler jeg har mye å tape siden vi har felles venner og samme arbeidssted. Har SÅ lyst til at han skal ta initiativ.

Er det ikke slik at gutter som ikke tar tak og initiativ faktisk ikke er interesserte?

Anonymous poster hash: f6f6b...f55

Alle menn er ikke like, akkurat som alle kvinner ikke er like. Noen har ikke noe problem med å ta initiativ, mens andre er mer tilbakeholdne. Så jeg ville ikke ha gjort antakelser basert på stereotypier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste ganger tidligere hvis menn har vært interessert, har jeg ikke vært i tvil. De har tatt kontakt, fulgt opp, vist interesse osv. Slik er det ikke nå.

Jeg vet ikke hvordan denne mannen er, tror på en måte han liker meg, men spm er om han er interessert nok til å ville gå ut med meg :P Får veldig blandende signaler..

Huff, har visst blitt litt pysete!

TS



Anonymous poster hash: f6f6b...f55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...