Gå til innhold

Normalt at forloveden liker og kommenterer andres bider, men ikke mine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leste du hva ho skrev eller? Han bruker jo facebook og er aktiv. Kommenterer og liker alt og alle utenom sin egen forlovede

Jeg bruker og facebook aktivt selv om jeg ikke kommenterer og liker det fra de jeg ser ofte.

Når man har flere hundre venner (noe mange har) så er det veldig lett å oppfatte at noen liker/kommenterer "alt og alle" selv om det bare gjelder de h*n ikke ser så ofte :)

Jeg leste hele innlegget, men i saker der det er to sider og den som forteller sin side er litt opprørt så tar jeg ikke alt som fakta. Spesielt ikke når det er skrevet på en meget subjekt måte. Derfor velger jeg hovedsaklig å svare ut fra egne erfaringer for å gi flere vinklinger på samme tema. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommenterer aldri noe av det samboer legger ut. Blir bare kunstig når man bor i lag.



Anonymous poster hash: aeb1f...278
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommenterer aldri noe av det samboer legger ut. Blir bare kunstig når man bor i lag.

Anonymous poster hash: aeb1f...278

Da havner de jo i oversharing tråden også... :P

Anonymous poster hash: f20de...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke poeng at han liker og kommenterer dine posts da dere er ilag og snakker sammen/er sammen hver dag..å kommentere andre sine bilder/posts er også normalt, men det som IKKE er akseptabelt er selve kommentarene hans. Om det er snakk om hverdagslige ting eller bare for å kommentere og være i dialog med kjente er greit. Men å slenge slike kommentarer til kvinner når han selv er forlovet er ikke greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ikke normalt, ikke i min verden i hvert fall. Synes det er ganske respektløst, spesielt når du har tatt det opp og han reagerer med å bli sinna og ikke vil gjøre noe med det.

Kjæresten min liker og kommenterer bilder av kompiser, også liker han og kommenterer bildene mine. Jeg hadde ikke likt om han skulle like bilder av andre jenter, da tror jeg faktisk at jeg hadde slått opp (om det hadde fortsatt lenge). Jeg vil ha en som har øyne kun for meg og som ikke har noe behov for å like bilder av andre jenter. Heldigvis er han sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om det er normalt, men det vitner om at han ikke er helt oppegående.

Han fungerer sikkert i det daglige altså, men kanskje han ikke greier å tenke så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at man som partnere ikke trenger å like og kommentere hverandres ting, og heller være litt mer private. Men da er det jo ikke riktig å kommentere andre damers bilder heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser deg hver dag og snakker med deg hver dag, og så må han sitte og trykke liker og kommentere bindene dine på FB i tillegg for at du skal føle deg bedre?

Anonymous poster hash: f20de...d4e

han jobber med fjellsikring og er borte hjemmefra i 2-3 uker hvor han reiser overalt i landet og er hjemme 1 uke....

Anonymous poster hash: 64f0d...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han jobber med fjellsikring og er borte hjemmefra i 2-3 uker hvor han reiser overalt i landet og er hjemme 1 uke....

Anonymous poster hash: 64f0d...f0c

Og da snakker dere ikke på telefon, sms eller noe? Bare FB som gjelder?

Anonymous poster hash: f20de...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ikke normalt, ikke i min verden i hvert fall. Synes det er ganske respektløst, spesielt når du har tatt det opp og han reagerer med å bli sinna og ikke vil gjøre noe med det.

Kjæresten min liker og kommenterer bilder av kompiser, også liker han og kommenterer bildene mine. Jeg hadde ikke likt om han skulle like bilder av andre jenter, da tror jeg faktisk at jeg hadde slått opp (om det hadde fortsatt lenge). Jeg vil ha en som har øyne kun for meg og som ikke har noe behov for å like bilder av andre jenter. Heldigvis er han sånn.

Hva med venninner, da? Er typen din fri for kvinnelige kompiser?

Anonymous poster hash: 165e8...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommenterer aldri noe av det samboer legger ut. Blir bare kunstig når man bor i lag.

Anonymous poster hash: aeb1f...278

jeg bor i Tromsø på hybel og han eier et hus på landet 6 timers kjøretur unna her samt at han jobber med fjellsikring og er borte på jobb i 2-3 uker og hjemme i en uke, og når han har friuke bruker jeg å reise til han og være i sånn 5 dager, så vi ser hverandre face 2 face mellom 5-10 dager i måneden. Derfor synes jeg det er trist når han er så lenge borte på jobb og ikke kan like eller kommentere på bilder jeg legger ut av ting jeg gjør eller lignende, men at på kveldene så kommer det opp på news-feeden at han liker og kommenterer bilder til andre damer... og da når det plutselig kommer opp at ******* har kommentert bildet til den og den personen, så tenker jeg "åja han er på facebook, da er han kommet inn fra jobb", vanligvis i 20:00 tiden på kvelden og som oftest når jeg ringer da så tar han ikke telefonen og ringer tilbake enten når han legger seg eller dagen etter og sier at han enten var opptatt i kveldsmøte hvor de gikk igjennom produksjonen for neste dag eller at han ikke hadde sett på telefonen fra han kom inn fra jobb og helt til dagen etter.. og hvis jeg sier "åja jeg så nå du var på facebook" så legger han bare på fordi han blir sur.

Og for det andre så når han er hjemme sitter han med telefonen på internett og trykker konstant og sjekker telefonen ihvertfall hver halvtime når han ikke trykker på telefonen, hvis han er opptatt med noe, så jeg synes det er veldig rart når han sier at han kommer inn fra jobb kl 20:00 og ikke svarer når jeg ringer eller sender melding fordi han sier dagen etterpå at han ikke så på telefonen på hele gårdagen...

Anonymous poster hash: 64f0d...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er jo problemstillingen litt anderledes enn bare kommentarer og likes på FB. Men manglende kommunikasjon generelt.

Anonymous poster hash: f20de...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med venninner, da? Er typen din fri for kvinnelige kompiser?

Anonymous poster hash: 165e8...b64

Mange KGeres typer får ikke lov til å ha venner av motsatt kjønn...

Anonymous poster hash: f20de...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med venninner, da? Er typen din fri for kvinnelige kompiser?

Anonymous poster hash: 165e8...b64

Han har mange kvinnelige venner som han har vokst opp med eller gått på skole med eller kollegaer osv, det er bare en dame han har kommentert det til som vi begge kjenner og som han har gått i klasse med, men han kommenterer aldri noe sånt til de andre vanlige kvinnelige vennene...venner som er gift, har barn osv.... andre bygdefolk.... til de kan han liksom bare kommentere på kakebildene deres og turbilder som om "Flott utsikt fra den hytta", "fant dokker nåkka bær", "Den kaka såg steike god ut" osv.. sånne normale ting... Men det er til damer som jeg ikke kjenner eller vet hvem er som det kommer opp på news-feeden at han kommenterer sånne ting på "snadder tøtta ;)", "fin pia ;)", "aiaiai ;)", "du e smooth fin", "smudi-ludi" osv.... og det virker ikke som han har peiling på at det skjer for når jeg spør han om ting som han har kommentert og han blir flyforbanna så sier han "korsn kom du deg inn på min konto", "hold deg unna min facebook og pass bare på din egen" osv. så han skjønner ikke at når han liker og kommenterer på bilder så kommer det opp "****** kommenterte på dette bildet* åsså kommer det bilde opp på min newsfeed.... og når jeg har spurt om flere av de damene sier han at flere av de har han møtt ute i helgene når han har vært på jobb eller at noen av de damene har jobbet der de har bodd/spist på jobb osv, så har de damene lagt han til som venn på facebook

Anonymous poster hash: 64f0d...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er snodig når kjærester kommenterer og liker masse på hverandres fb-sider.

Men reagerer på at han ble så sinna, og ordbruken i kommentarene på bildene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva gjør du egentlig sammen med han her? Har virker jo å være totalt rippet for respekt for deg.. Få deg litt selvrespekt kvinne!

Anonymous poster hash: 64d30...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste siste innlegget ditt og det er jo helt tydelig att han har null respekt for deg. Hadde dumpa han etter første upassende kommentar.

Anonymous poster hash: 0337a...467

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...