Gå til innhold

Normalt at forloveden liker og kommenterer andres bider, men ikke mine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært sammen med forloveden min i 6 år.

Har lagt merke til på facebook at han ALDRI har hverken kommentert eller "likt" noen av bildene jeg har lagt ut, f.eks når jeg skifter profilbilde og lignende, men det kommer veeeldig ofte opp i news-feeden at han har både likt å kommentert på andre damer som han kjenner - sine bilder... så nettopp et bilde av en 40 år gammel dame som han har gått i klasse med på barneskolen, hun hadde lagt ut bilde av seg i gran canaria i bikini og det kom opp at han hadde kommentert på bildet og når jeg leser kommentaren, så står det "fin pia ;)" og i forrige uke kom det opp et bilde av en annen dame som jeg ikke kjenner, men som jeg ser han er venner med og kommentaren hans til bildet hennes var "Snadder tøtta ;))"
når jeg konfronterte han med det og spurte hvorfor han alltid kommenterer på andre damers bilder på facebook, og aldri mine bilder, så ble han fly forbanna og kalte meg ei sjalu drittkjærring og spurte hvorfor han trengte å kommentere bildene mine når vi er ilag, så sa jeg "du kommenterer jo på andre damers bilder" og han svarte bare "ja åsså?!" .... han mener det er vanlig og hvis jeg ikke synes det er vanlig så er det fordi jeg er sjalu.... og når jeg spør om hvorfor han ikke vil kommentere noe på noen av mine bilder så sier han at vi er jo ilag så han sier at han elsker meg privat så hvorfor føler jeg en trang for at han må kommentere på mine bilder sånn at andre venner på facebook ser hva han kommenterer til meg... så jeg sier "åja du vil ikke kommentere eller like bildene mine på facebook fordi du synes det er kleint og "tøffelhelt" å kommentere søte/fine kommentarer på bildene til forloveden din, men du har ingenting imot at alle vennene våre på facebook ser at du kommenterer; snadder tøtta og fin pia og maaasse andre ting på bildene til andre damer?!"



Anonymous poster hash: 64f0d...f0c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Varierer vel litt etter hvordan man bruker facebook.

Jeg bruker facebook til å ha kontakt med personer jeg ser sjeldent. Bruker omtrent aldri å like eller kommentere noe hos de jeg ser ofte. Sender de ikke så mye som en bursdagshilsen på facebook. Jeg gjør jo alt dette når jeg møter de eller over telefon så har ikke noe behov for å vise resten av verden at jeg bryr meg :)

Kjæresten min bruker heller ikke like mine bilder eller mine statuser på facebook. Hvis det er noe han ønsker å si til meg så sier han det offline :)
Så akkurat på det punktet så er jeg enig med kjæresten din. Men å skrive "snadder" er litt unødvendig og litt over kanten imo dersom dette ikke er noe han også sier til jentevenner irl når du er tilstede. Er også unødvendig å overreagere på å bli konfrontert. Må kunne snakke om ting på et ordentlig vis selv om man er uenig. :)

Endret av kattaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han reagerer med å bli forbanna og kalle deg sjalu drittkjerring for at DU skal føle at du tenker galt, og at du er psyko som mener han oppfører seg upassende. Han vet at det ikke er akseptabelt, men ved å spille på det er DU som må jobbe med deg selv så slipper han unnå.



Anonymous poster hash: f8c5b...227
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Varierer vel litt etter hvordan man bruker facebook.

Jeg bruker facebook til å ha kontakt med personer jeg ser sjeldent. Bruker omtrent aldri å like eller kommentere noe hos de jeg ser ofte. Sender de ikke så mye som en bursdagshilsen på facebook. Jeg gjør jo alt dette når jeg møter de eller over telefon så har ikke noe behov for å vise resten av verden at jeg bryr meg :)

Kjæresten min bruker heller ikke like mine bilder eller mine statuser på facebook. Hvis det er noe han ønsker å si til meg så sier han det offline :)

Så akkurat på det punktet så er jeg enig med kjæresten din. Men å skrive "snadder" er litt unødvendig og litt over kanten imo dersom dette ikke er noe han også sier til jentevenner irl når du er tilstede. Er også unødvendig å overreagere på å bli konfrontert. Må kunne snakke om ting på et ordentlig vis selv om man er uenig. :)

Leste du hva ho skrev eller? Han bruker jo facebook og er aktiv. Kommenterer og liker alt og alle utenom sin egen forlovede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde blitt sur selv om det hadde skjedd meg.

Hvis han skal kommentere bilder og like bilder til andre jenter så kan du også like bilder og kommentere bilder til gutter, for å se om han reagerer..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sbadder= deilig - digg ol

Tøtta= berte, jente, ol

Haha, okei takk :)

men TS, hva syns han om at du hadde skrevet "snadder kælln" på et bilde av en kompis i speedo da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg litt igjen TS.

Tror du har rett i det at han ikke vil bli oppfattet som "tøffelhelt".. Og så liker han sikkert å flørte litt med andre? Vise at han ikke er heeeelt utilgjengelig, selv om han er sammen med deg?

Anonymous poster hash: e0ad2...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du allerede har kastet bort 6 år på denne idioten.



Anonymous poster hash: de1d0...1b6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting av det du skrev er vanlig.. å bevist unngå å kommentere dine bilder, og å kommentere SÅNNE kommentarer til andre er ille,men å reagere slik han gjorde er helt forferdelig stygt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser deg hver dag og snakker med deg hver dag, og så må han sitte og trykke liker og kommentere bindene dine på FB i tillegg for at du skal føle deg bedre?

Anonymous poster hash: f20de...d4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser deg hver dag og snakker med deg hver dag, og så må han sitte og trykke liker og kommentere bindene dine på FB i tillegg for at du skal føle deg bedre?

Anonymous poster hash: f20de...d4e

Man forventer jo at kjæresten skal syns at bildene av deg er fine, uten å forvente for mye mener jeg da.

Dette er vanlig kjæreste oppførsel.. men å kommentere at andre jenter ser fine ut er jo enda dummere.

Føler at logikken er her "jeg har deg allerede, så jeg trenger ikke å anstrenge meg for å beholde deg"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han ser deg hver dag og snakker med deg hver dag, og så må han sitte og trykke liker og kommentere bindene dine på FB i tillegg for at du skal føle deg bedre?

Anonymous poster hash: f20de...d4e

:skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man forventer jo at kjæresten skal syns at bildene av deg er fine, uten å forvente for mye mener jeg da.

Dette er vanlig kjæreste oppførsel.. men å kommentere at andre jenter ser fine ut er jo enda dummere.

Føler at logikken er her "jeg har deg allerede, så jeg trenger ikke å anstrenge meg for å beholde deg"

Eller så enkelt at man ikke anser FB som en arene for å "anstrenge seg for å beholde deg"?

:skratte:

*ler* En litt uheldig stavefeil. :fnise: Håper virkelig ikke det er det som legges ut, og i så fall skjønner jeg mangelen på likes. :P

Trur forhold var mye mindre kompliserte før alle disse sosiale mediaene kom. Så folk slipper å sitte å tenke at han kommenterer den personen, men ikke meg, hva som får likes og ikke, hvem som er bestevenn på Snapchat, hvem som følges på Instagram, Twitter og gudene veit hva.

Anonymous poster hash: f20de...d4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke likt at mannen min kommenterte sånn på andres bilder og statuser. Har ikke noe problem at han kommenteter og liker ting og tang, men det kommer jo an på hva man skriver.

Vi pleier ikke å kommentere så mye på hverandres ting, (en like blir det kanskje) vi sier det heller til hverandre ansikt til ansikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er ikke min samboer slik.. Har aldri sett han har likt eller kommentert noe andre damer har lagt ut. Kommenterer å liker dog mine bilder. Å det samme gjør jeg. Tror kanskje jeg hadde syntes det var respektløst av han hvis han hadde kommentert slike kommentarer som din gjør, og attpåtil kaller deg en sjalu drittkjærring for å reagere på det. Respektløst! Driver han å sier "snadder tøtta" til damer forran trynet på deg også? For jeg synes begge deler er like dumt, enten det er på facebook eller irl..man får det like slengt i trynet okke som. Ikke ok. :)

Anonymous poster hash: 64d30...1f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...