Gå til innhold

kjæresten kadtet snusen min.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er dråpen som for meg fikk begeret til å renne over. Kommer til å slå opp nå.

Er under utredning for ulcerøs kolitt, og er virkelig ikke i form. Han skal alltid mase på meg ang rydding selvom leiligheten er strøken, aldri tar han på meg lenger, og skal bare snakke nedlatende om meg. Om jeg prøver å ta intiativ kaller han meg ting, overkåt blant annet. Eneste som holder igjen er vår felles leilighet, skal vell greie ordne det, men føler ikke jeg orker.

Skal klage over hvor lat jeg er som ikke orker noenting, jeg er syk, kan sammenlignes med energitap i spysjuka, bare hver dag. Kommentarer som"du orker å strikke ja, men ikke å rydde" osv.

Er så misfornøyd med livet mitt nå..

Anonymous poster hash: 744e9...461

Nikotin er faktisk bra for dere med ulcerøs kolitt. Moren min har det samme, og legen sa det var bra :)

Vet ikke helt hvorfor, men det er sjeldent en storrøyker for ulcerøs kolitt.

Kvitt deg med han fyren der, du trenger ingen mann, de er waste of space uansett.

Anonymous poster hash: 9c23d...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi det får dama di til å minne om en gamme sjøulk og forteller at hun allerede har tenkt å starte forfallet.

En sjøulk blir assosiert med en mann. Mao det er menn som blir gamle sjøulker i forfall.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at jeg hvertfall har møtt mer enn en som syns det, så de fins ja. Ser heller ikke hvorfor det er så mye verre at en jente snuser enn en gutt.

Anonymous poster hash: 45ae0...b09

Hvem i huleste synes snusing er sexy?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem i huleste synes snusing er sexy?

Det vil alltid være noen som har meninger en selv kanskje anser som "sykt".

Anonymous poster hash: 45ae0...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min har gått i veska mi, og kastet snusen min! Synted drtte er utrolig frekt. Grunnen var at han ikke liker det. Snuser aldri foran han, aldri gjort det heller. Overreagerer jeg?

Anonymous poster hash: 744e9...461

Det er mange måter å gjøre ting på. Han/hun valgte denne. I stedet for å bli så opprørt så kan du si ifra om at du ikke likte det, men at du tar det som et hint.

Snus er en grisete, helseskadelig og ikke minst usexy vane. Kan godt forstå at vedkommende kastet dritten din. Det er garantert ikke første gangen dette temaet har vært diskutert vel ?

Hvorfor slutter du ikke bare da ? Best for deg, best for kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det

Anonymous poster hash: 744e9...461

Ulcerøs colitt er en av de få sykdommene hvor det ofte er et problem å slutte med snusing eller andre nikotinprodukter. Folk som har ulcerøs colitt blir ofte mye dårligere av sykdommen, for nikotin har en beskyttende effekt mot dette.

Anonymous poster hash: d640f...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit, kvinner skal ikke snuse. Hadde kjæresten min innbilt seg at hun kunne gå rundt å representere meg på en så trashy måte så hadde jeg ikke hatt noe annet valg enn å sette foten ned. Ta det til deg, tror du virkelig du kommer til å møte noen menn som syns det er sexy med ei jente som snuser?

Du har virkelig ting du trenger å jobbe med...

Anonymous poster hash: b3ba0...1cd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snusleppe er ldet ekleste jeg vet om. Røyking er like usexy altså, men det er bare noe med hvordan snus får folk til å se...rare ut.

http://www.skolemagasinet.no/filer/bilder/arkiv/A3_snusplakater_lav-3%20(2).jpg

http://helsedirektoratet.no/sites/fristed/nyheter/PublishingImages/amanda%20snus.jpg

Haha, har aldri sett noen som ser slik ut når dem snuser på ekte før. Bortsett fra noen menn som bruker for mye løs snus. Vanlig snus er så små at man ofte ikke ser det engang.

Anonymous poster hash: 45ae0...b09

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ingen rolle om røyk/snus er helseskadelig, usexy, minner om en gammel sjøulk eller hva det måtte være.

Faktum er at tobakksvarer er lovlige produkter. Å bruke eller ikke bruke tobakksvarer er et valg alle voksne mennesker i kongeriket Norge har rett til å ta.

Å kaste andres eiendeler er ikke greit. I verste fall en straffbar handling - selv om det er å dra det litt langt over en boks snus.

Seriøst TS - gi ham beskjed om at han enten får akseptere ditt valg eller ta det opp med deg på en ordentlig måte. Å kaste snusen din uten videre fordi han ikke liker at du snuser er ikke akseptabelt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har gått i veska mi, og kastet snusen min! Synted drtte er utrolig frekt. Grunnen var at han ikke liker det. Snuser aldri foran han, aldri gjort det heller. Overreagerer jeg?

Anonymous poster hash: 744e9...461

Jeg hadde gjort det samme selv. Snus, røyk, hasj, amfetamin, heroin; alt er søppel som ikke hører hjemme i et rasjonelt menneskes liv. Jeg forstår han sinnsykt godt. Du burde først og fremst være glad for at du har en oppegående kjæreste.

Når det er sagt er det jo kjipt at han kastet en ting som tilhører deg. Spørsmålet du bør stille deg er hva han forsøkte å fortelle deg med den handlingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silverstream

Snusing er helt unødvendig og fører bare med seg helseskader på lik linje med røyking. Best å slutte med det først som sist. Hvorfor folk begynner med slike ting er utenfor min fatteevne. Dyrt og ekkelt for andre folk rundt seg er det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Spørsmålet du bør stille deg er hva han forsøkte å fortelle deg med den handlingen.

Ja, det er hele kjernen. Og det han forteller er at han bestemmer og bryr seg lite om partnerens rett til å velge selv eller dennes eiendeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selv om du ikke liker snusing, finnes det alltid andre som ikke har noe i mot det.

Har da aldri sagt jeg ikke har noe imot det? Fatter bare ikke hva som er sexy med det, eller at noen kan synes det er sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange måter å gjøre ting på. Han/hun valgte denne. I stedet for å bli så opprørt så kan du si ifra om at du ikke likte det, men at du tar det som et hint.

Snus er en grisete, helseskadelig og ikke minst usexy vane. Kan godt forstå at vedkommende kastet dritten din. Det er garantert ikke første gangen dette temaet har vært diskutert vel ?

Hvorfor slutter du ikke bare da ? Best for deg, best for kjæresten.

Kan ikke være gamle karen/jenta du? Ikke vet du noe om avhengighet, og heller ikke kommentaren din i første setning var i nærheten av reflektert. Tenker du ikke før du taster?

Anonymous poster hash: e9564...3c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er bare å slutte! Du har en fornuftig kjæreste :)

Hvor fornuftig er det å diktere samboerens liv? Hvor fornuftig er det å kaste snusboksen i stedet for å prate om det hvis det plager han så mye?

Dette er dråpen som for meg fikk begeret til å renne over. Kommer til å slå opp nå.

Er under utredning for ulcerøs kolitt, og er virkelig ikke i form. Han skal alltid mase på meg ang rydding selvom leiligheten er strøken, aldri tar han på meg lenger, og skal bare snakke nedlatende om meg. Om jeg prøver å ta intiativ kaller han meg ting, overkåt blant annet. Eneste som holder igjen er vår felles leilighet, skal vell greie ordne det, men føler ikke jeg orker.

Skal klage over hvor lat jeg er som ikke orker noenting, jeg er syk, kan sammenlignes med energitap i spysjuka, bare hver dag. Kommentarer som"du orker å strikke ja, men ikke å rydde" osv.

Er så misfornøyd med livet mitt nå..

Anonymous poster hash: 744e9...461

Virker ikke som han har mye empati med deg, og det viser en hel del når du i tillegg har en tung periode! Jeg tror du vil kunne takle påkjenningen ved sykdomsutredning bedre om du ikke trenger å unnskylde sykdommen din ovenfor en krevende og egoistisk samboer. Håper du får det bedre!

Helt greit, kvinner skal ikke snuse. Hadde kjæresten min innbilt seg at hun kunne gå rundt å representere meg på en så trashy måte så hadde jeg ikke hatt noe annet valg enn å sette foten ned. Ta det til deg, tror du virkelig du kommer til å møte noen menn som syns det er sexy med ei jente som snuser?

Så.. menn skal få snuse, men ikke kvinner? Hvis du følte at kjæresten din var så trashy burde du heller finne deg en ny en, enn å leke tyrann. Helt utrolig hva folk mener de skal få bestemme over andre mennesker. Selvfølgelig er det lov å sette krav til en partner, men når fokuset ditt er at det går utover imaget ditt (ikke helsa hennes, ikke økonomien hennes..) så fremstår du bare som en overfladisk fjott. Tror du virkelig det finnes kvinner som liker å leve i tyranners klør? Tatt snus, røyk og herion over et slikt forhold anyday..

Jeg hadde gjort det samme selv. Snus, røyk, hasj, amfetamin, heroin; alt er søppel som ikke hører hjemme i et rasjonelt menneskes liv. Jeg forstår han sinnsykt godt. Du burde først og fremst være glad for at du har en oppegående kjæreste.

Når det er sagt er det jo kjipt at han kastet en ting som tilhører deg. Spørsmålet du bør stille deg er hva han forsøkte å fortelle deg med den handlingen.

Så du er 100% rasjonell, hele tiden? Hvor oppegående er denne handlingen hans egentlig? Er det greit å ture frem som man vil, og satse på at partneren skal forstå HINTET heller enn å snakke om det? Har du lest det andre innlegget til TS, der hun beskriver et forhold hvor hun herses med av denne fyren på langt flere områder?

FOLK!!

Anonymous poster hash: 3f6ea...08c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...