Gå til innhold

kjæresten kadtet snusen min.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har gått i veska mi, og kastet snusen min! Synted drtte er utrolig frekt. Grunnen var at han ikke liker det. Snuser aldri foran han, aldri gjort det heller. Overreagerer jeg?

Anonymous poster hash: 744e9...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor snuser du? Hva i huleste får du ut av det??

Anonymous poster hash: a3ec4...ae7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor snuser du? Hva i huleste får du ut av det??

Anonymous poster hash: a3ec4...ae7

Hva man får ut av å snuse? Nikotin såklart?

Anonymous poster hash: 45ae0...b09

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor snuser du? Hva i huleste får du ut av det??

Anonymous poster hash: a3ec4...ae7

Det har ingenting å si, og det har hvertfall DU ingenting med. TS er mest sannsynlig et voksent menneske som bestemmer selv om hun skal snuse eller ikke. Kjæresten hennes har ikke rett til å kaste hennes saker og eiendeler fordi han ikke liker dem. Hun tar allerede hensyn ved å ikke snuse fremfor han, det burde være mer enn nok.

Anonymous poster hash: 9be5d...cc9

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min hadde til vane å la snusboksen ligge fremme med så mye brukte snus at topplokket ikke gikk ordentlig igjen slik at stanken fra brukte snus reket over hele leiligheten. Jeg sa til henne at jeg kom til å kaste sånne bokser uten å sjekke hva som var igjen, dersom de lå fremme i leiligheten. Det lukter søppel og det vil bli behandlet som søppel. Hun viste forståelse for dette og fikk seg til å forlate sofaen for å tømme boksen med jevne mellomrom etter dette.

Når hun hadde snusen i veska var det åpenbart ikke et problem, så det ville aldri falt meg inn å kaste den derfra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som eksen min. Skulle ha kontroll over alt han ikke likte, og satte gjerne krav og kastet ting han ikke likte :rolleyes:



Anonymous poster hash: ffdd2...257
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som eksen min. Skulle ha kontroll over alt han ikke likte, og satte gjerne krav og kastet ting han ikke likte :rolleyes:

Anonymous poster hash: ffdd2...257

Høres ut som min .. Kommer ikke til å vare om det er sånn det skal fortsette

Anonymous poster hash: 744e9...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ingenting å si, og det har hvertfall DU ingenting med. TS er mest sannsynlig et voksent menneske som bestemmer selv om hun skal snuse eller ikke. Kjæresten hennes har ikke rett til å kaste hennes saker og eiendeler fordi han ikke liker dem. Hun tar allerede hensyn ved å ikke snuse fremfor han, det burde være mer enn nok. Anonymous poster hash: 9be5d...cc9

Snusing/røyking er iallefall en huge turnoff for meg. Man pumper kroppen med stoffer som gjør deg syk, og hvorfor? Jo fordi det er kult....

Kanskje han tenkte noe lignende bare at han vil forandre deg istedet, og få deg til å slutte.

Anonymous poster hash: a3ec4...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snusing/røyking er iallefall en huge turnoff for meg. Man pumper kroppen med stoffer som gjør deg syk, og hvorfor? Jo fordi det er kult....

Kanskje han tenkte noe lignende bare at han vil forandre deg istedet, og få deg til å slutte.

Anonymous poster hash: a3ec4...ae7

Hvem sa det var kult?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er dråpen som for meg fikk begeret til å renne over. Kommer til å slå opp nå.

Er under utredning for ulcerøs kolitt, og er virkelig ikke i form. Han skal alltid mase på meg ang rydding selvom leiligheten er strøken, aldri tar han på meg lenger, og skal bare snakke nedlatende om meg. Om jeg prøver å ta intiativ kaller han meg ting, overkåt blant annet. Eneste som holder igjen er vår felles leilighet, skal vell greie ordne det, men føler ikke jeg orker.

Skal klage over hvor lat jeg er som ikke orker noenting, jeg er syk, kan sammenlignes med energitap i spysjuka, bare hver dag. Kommentarer som"du orker å strikke ja, men ikke å rydde" osv.

Er så misfornøyd med livet mitt nå..

Anonymous poster hash: 744e9...461

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt greit, kvinner skal ikke snuse. Hadde kjæresten min innbilt seg at hun kunne gå rundt å representere meg på en så trashy måte så hadde jeg ikke hatt noe annet valg enn å sette foten ned. Ta det til deg, tror du virkelig du kommer til å møte noen menn som syns det er sexy med ei jente som snuser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er syk burde du ikke snuse.

Anonymous poster hash: 2f8af...c0b

Jeg vet det

Anonymous poster hash: 744e9...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt greit, kvinner skal ikke snuse. Hadde kjæresten min innbilt seg at hun kunne gå rundt å representere meg på en så trashy måte så hadde jeg ikke hatt noe annet valg enn å sette foten ned. Ta det til deg, tror du virkelig du kommer til å møte noen menn som syns det er sexy med ei jente som snuser?

Jeg må bare si at jeg hvertfall har møtt mer enn en som syns det, så de fins ja. Ser heller ikke hvorfor det er så mye verre at en jente snuser enn en gutt.

Anonymous poster hash: 45ae0...b09

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at jeg hvertfall har møtt mer enn en som syns det, så de fins ja. Ser heller ikke hvorfor det er så mye verre at en jente snuser enn en gutt.

Anonymous poster hash: 45ae0...b09

Fordi det får dama di til å minne om en gamme sjøulk og forteller at hun allerede har tenkt å starte forfallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg er selv eks røyker og har aldri prøvd snus. Jeg er sjeleglad for at jeg har lagt bak meg røykingen - jeg sparer både penger og får en sunnere kropp som resultat.

Hva har dette med trådstarters snusing å gjøre? Ingenting.

Hvor går egentlig grensen for invadering av privatliv for dere som roper hurra for dette? Hvis hun synes at å spille på Norsk Tipping er tull, er det da greit at hun kaster spillerkortet hans? Hvis hun synes det er tull å drikke sprit, er det da greit at hun heller ut single malt whiskyen hans?

De er uenig i snusbruk. Han har et valg her: snusere er så ekle at man ikke gidde å være sammen med de. Det valget har han ikke tatt, han har valgt å være sammen med henne og velger å trakassere henne fordi hun ikke danser etter hans pipe. Dersom dette var første gang han gjorde et slikt overtramp hadde jeg sagt at han fikk erstatte snusen og at dersom lignende gjentok seg var ikke forholdet liv laget.

Kom deg bort, trådsstarter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...