Gå til innhold

Overreagerer jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Igår fortalte jeg kjæresten min om at jeg hadde ventet på bussen sammen med en mann som var så lav at jeg følte meg lang og tynn. (Jeg er 163 cm). Da svarte kjæresten min: "jeg synes du er ganske tynn jeg da"

Jeg sliter med forholdet til egen kropp, føler meg liten og "bred"/kompakt. Jeg har ikke gjort det tydelig for kjæresten min hvordan jeg har det i forhold til egen kropp fordi jeg vet hvor irriterende det er med folk som skal påpeke feil ved seg selv hele tiden. Uansett; er det feil av meg å henge meg opp i at han kalte meg "GANSKE tynn"?

Slenger med et par bilder så dere kan bedømme selv. Er ikke ute på fisketur, vil bare ha ærlige tilbakemeldinger så jeg vet om jeg må trene oftere og hardere, eller om det bare sitter i hodet.

Anonymous poster hash: 3ba90...00a

post-58958-0-69957700-1411041473_thumb.j

post-58958-0-41426100-1411041484_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke bra å bli kalt ganske tynn? Jeg skjønte ikke helt hva du skulle ha reagert på...



Anonymous poster hash: 11820...e6a
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er noe som plager deg, er det da ikke noe i veien for å gjøre kjæresten oppmerksom på det. Det er ikke gneldring å vise sine sårbare sider til den du er glad i. :)

Han mente ikke noe vondt med det og du er, som også wilma88 sier, helt normal og slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår fortalte jeg kjæresten min om at jeg hadde ventet på bussen sammen med en mann som var så lav at jeg følte meg lang og tynn. (Jeg er 163 cm). Da svarte kjæresten min: "jeg synes du er ganske tynn jeg da"

Jeg sliter med forholdet til egen kropp, føler meg liten og "bred"/kompakt. Jeg har ikke gjort det tydelig for kjæresten min hvordan jeg har det i forhold til egen kropp fordi jeg vet hvor irriterende det er med folk som skal påpeke feil ved seg selv hele tiden. Uansett; er det feil av meg å henge meg opp i at han kalte meg "GANSKE tynn"?

Slenger med et par bilder så dere kan bedømme selv. Er ikke ute på fisketur, vil bare ha ærlige tilbakemeldinger så jeg vet om jeg må trene oftere og hardere, eller om det bare sitter i hodet.

Anonymous poster hash: 3ba90...00a

Personlig syntes jeg du også skal ta deg en tur til legen. Du er slank og fin, og behøver hvertfall ikke å trene noe hardere. Det eneste du må er å bygge opp selvtilliten din i forhold til hvordan kroppen din ser ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske tynn er vel fint sagt det? Det ville vært verre om han sa du var veldig tynn. Veldig tynn = ikke pent, i de flestes øyne.

Du burde jobbe med ditt eget selvbilde, og ikke la andres kommentarer styre hvordan du ser på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I nesten alle saker der man må spørre andre om man overreagerer så er svaret ja.

Så ja. Du gjør det.

Anonymous poster hash: 86fb7...2e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv ei trent jente å har sett maange kropper i alskens fasonger! Du skal være fornøyd med kroppen din, for du har en veldig fin fasong! :) kvinnelig former, og som jeg kan glimte; DEN ræva!:-) du har pupper, smal i midjen, OG du har rumpe! Ingenting å klage på! :-)

Anonymous poster hash: 14fc3...707

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er noe som plager deg, er det da ikke noe i veien for å gjøre kjæresten oppmerksom på det. Det er ikke gneldring å vise sine sårbare sider til den du er glad i. :)

Han mente ikke noe vondt med det og du er, som også wilma88 sier, helt normal og slank.

Nettopp.

Du ser jo flott ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomme er at jeg hadde en tilsvarende samtale med ei venninne der kjæresten hadde kalt henne det samme, eneste at hun tolket det andre veien. GANSKE tynn liksom, prøver han å si at jeg er tjukk? Siden jeg ikke er tynn, men bare ganske tynn??"

Eyes of the beholder osv..

Jenter osv..

Du har flott kropp. Fine former også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for ærlige tilbakemeldinger alle sammen! Både betryggende og skremmende å se at dere mener jeg ikke har noe å klage over - det tyder jo på at det sitter i hodet. Legen neste...

TS

Anonymous poster hash: 3ba90...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igår fortalte jeg kjæresten min om at jeg hadde ventet på bussen sammen med en mann som var så lav at jeg følte meg lang og tynn. (Jeg er 163 cm). Da svarte kjæresten min: "jeg synes du er ganske tynn jeg da"

Jeg sliter med forholdet til egen kropp, føler meg liten og "bred"/kompakt. Jeg har ikke gjort det tydelig for kjæresten min hvordan jeg har det i forhold til egen kropp fordi jeg vet hvor irriterende det er med folk som skal påpeke feil ved seg selv hele tiden. Uansett; er det feil av meg å henge meg opp i at han kalte meg "GANSKE tynn"?

Slenger med et par bilder så dere kan bedømme selv. Er ikke ute på fisketur, vil bare ha ærlige tilbakemeldinger så jeg vet om jeg må trene oftere og hardere, eller om det bare sitter i hodet.

Anonymous poster hash: 3ba90...00a

Jo jeg tror du er litt ute på fisketur.

Ærlig svar fra meg: jeg tror du bør trene magemusklene litt mer, og du hadde ikke hatt vondt av litt mer kardiotrening. Hvis du skal være helt perfekt. Nå har vi ikke sett hele kroppen din da, men utfra det du viser. Jeg kan tenke meg at du burde trene armene litt mer også, bare basert på hva jenter vanligvis lar være å trene. Grevinneheng er det ingen som vil ha.

Anonymous poster hash: 26061...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Jeg hadde blitt fornermet uansett hva mannen sa. :fnise: Jeg tar alt til meg på en negativ måte og det må jeg jobbe med. Selv ser jeg meg selv som en lubben jente KUN fordi vekta viser 61 i steede for 54-56.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppeluren

Jo jeg tror du er litt ute på fisketur. Ærlig svar fra meg: jeg tror du bør trene magemusklene litt mer, og du hadde ikke hatt vondt av litt mer kardiotrening. Hvis du skal være helt perfekt. Nå har vi ikke sett hele kroppen din da, men utfra det du viser. Jeg kan tenke meg at du burde trene armene litt mer også, bare basert på hva jenter vanligvis lar være å trene. Grevinneheng er det ingen som vil ha. Anonymous poster hash: 26061...4e0

Er ikke alle som foretrekker definerte muskler. TS er slank og ser straks og fin ut. Greit at du er ærlig,men synes kommentaren din var noe usmakelig, kg er i grunn relevant for TS.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Med ganske tynn, mente han nok at du er tynn, men at du har fine former 😊 Jenter er dessverre flinke til å tolke komplimenter negativt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Du er tynn. Jeg hadde ikke likt om du hadde slanket deg mer hadde jeg vært typen din. Mister jo alle formene dine:P ( bra rumpe og pupper ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...