Gå til innhold

Snoket på telefonen..tabbet meg ut!


Neutral90

Anbefalte innlegg

Haha en gang jeg snoket på dama sin telefon for lenge siden kom jeg også borti tommel opp og sendte. Bare slett loggen og blånekt om det skulle komme opp!



Anonymous poster hash: 1d9cb...aa1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker det at hvis du vil at dette forholdet skal funke så må du nesten fortelle han hva du har gjort. Åpenhet og kommunikasjon er alfa og omega i et forhold. Bedre å si det nå enn at han skal finne det ut selv.

Huff ja det er akkurat dette jeg også tenker. Han har vært ærlig med meg og det må jeg også være med han. Får finne en fin måte å formulere meg på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell ham det, det er viktig at du er åpen og ærlig.

Jeg hadde satt pris på om samboeren min hadde fortalt meg om det, det hadde vist meg at han var trygg nok og at vi kan ta tak i problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hadde dere klikka vinkel? Selv hadde jeg ikke tatt det så tungt - har ingenting å skjule. Men jeg gjorde noe privat uten å spør om lov først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hadde dere klikka vinkel? Selv hadde jeg ikke tatt det så tungt - har ingenting å skjule. Men jeg gjorde noe privat uten å spør om lov først.

Jeg hadde ikke syns det var så ille, men det kommer jo selvfølgelig an på hvor mye en har lest.

Telefonen min er ikke privat, og jeg har ikke noe å skjule i det jeg skriver til andre fra telefonen. Det er faktisk kun en telefon.

Men hadde kjæresten min lest gjennom meldinger fra nære venninner osv, da hadde jeg blitt sur. Fordi venninnene mine forteller personlige ting bare jeg skal vite.

Allikevel ville jeg tenkt at jeg hadde en mulighet til å jobbe grundigere med et problem i forholdet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Jeg som trodde tråden handlet om at du snorket på tlf. Så for meg en morsom historie med en overarbeidet, trøtt jente som sov, og ringte til en flørt, og snorket høøøyt. Jaja.

Du får bare si det som det er, at du ikke stolte på ham. Så får han avgjøre hva han vil gjøre videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest constance90

Men hadde dere klikka vinkel? Selv hadde jeg ikke tatt det så tungt - har ingenting å skjule. Men jeg gjorde noe privat uten å spør om lov først.

Jeg hadde blitt veldig sint. Og hadde gjort det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hadde dere klikka vinkel? Selv hadde jeg ikke tatt det så tungt - har ingenting å skjule. Men jeg gjorde noe privat uten å spør om lov først.

Jeg hadde nok ikke brydd meg så veldig. Hadde faktisk vært helt greit om han hadde vært usikker og sjekka en samtale med en annen gutt. Litt mindre fornøyd dersom han sjekka med en nær veninne, for hennes del.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg snoket på pc'n til kjæresten min i forrige uke, men jeg fortalte til han om hva jeg hadde gjort da! uheldigvis fant jeg ett bilde av ei dame han hadde rotet med tidligere, i bare undertøy.. ikke så koslig for meg å se. Men tok det opp med han i dag faktisk, han tok det veldig fint, og skjønte at jeg ble lei meg over de tjeg fant, men at han var lei sei for at jeg snokte på pc'n hans..

Men han sa han ikke viste at han hadde dette bilde av henne heller, så jeg må vell bare stole på det. Men har det bedre med meg selv nå som jeg vet at han vet :)



Anonymous poster hash: 6238f...a96
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke sagt noe. Du tjener ingenting på å si det, risikerer bare at han blir sur, og han kan aldri "ta deg" for det. Strengt tatt en liten bagatell - men kanskje det er en liten lekse om å ikke snoke noe mer! Det kommer jo muligens opp i historikken i nettleseren - men går det lang nok tid kobler han ikke om det var du eller han som var inne på siden hans.



Anonymous poster hash: f9709...144
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Hva er det med kjerringer som snoker på tlf/pc til typene deres? Det kunne ALDRI falle meg inn å gjøre noe sånt! Mobil og pc er privat! Stoler dere ikke på typen deres, så DUMP HAN for svingende! Snoking og annen kontrollerende adferd er ikke ok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at du ikke skal fortelle det. Det er tydelig at du angrer, og at du vil lære av dette. Hvorfor trenger han å vite det? For å gjøre det klart at han ikke synes noe om det? For at han ikke skal stole på deg heller?

Han kommer ikke til å finne det ut. Folk man ikke er venner med dukker ikke opp i oversikten over de som er pålogget. Så for å finne frem samtalen må han aktivt lete etter den i innbokshistorikken. Og hva er sjansen for at hun forteller det? Hun vil jo ikke snakke med han igjen.

Jeg synes ikke man skal være dønn ærlig for enhver pris. Hvis du tror det kommer noe godt utav det så kjør på. Hvis det er fordi du ikke vil bli avslørt senere så kan du nok ta det med ro, det blir du nok ikke.



Anonymous poster hash: 6e1e7...06d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du/dere har rett i at han aldri hadde funnet det ut. Men sa det uansett jeg, heldigvis tok han det med knusende ro. Han sa at det var trist at jeg følte at jeg måtte snoke, men hadde han hatt noe hemmelig hadde han byttet skjermlås. Hadde jeg spurt hadde det vært greit å sett på noe, sa han - slik som flere skriver så er det visse samtaler med nære venner man ikke trenger å se. Sånn, mye uro for det som viste seg å være ingenting.

Men har lært en lekse nå ja, Anonym :) Takk for innspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...