Gå til innhold

Snoket på telefonen..tabbet meg ut!


Neutral90

Anbefalte innlegg

Hei,

først og fremst så vet jeg godt at jeg har gjort min kjæreste urett ved å snoke på hans telefon...

Vi har vært i lag i tre måneder, først måneden i avstandsforhold. Han har innrømt at han låg med en annen jente mens han fortsatt bodde vekke herifra, men at det bare var sex og siden det ikke var sagt spesifikt at vi var eksklusive før han flyttet opp så tenkte han ikke noe over det. Jeg ble kjempelei meg men skjønte raskt at hvis vi skulle funke måtte jeg bare komme over det.

Men det gjorde med litt sjalu og usikker, så jeg har snoket et par ganger på telefonen hans for å se om han har noe kontakt med henne eller andre. Det har han ikke! Så når jeg snoket i går var det bare for jeg er så veldig nyskjerrig.

Og da greide jeg å dumme meg ut når jeg så på chatten med hun han hadde ligget med (de er ikke venner lenger på facebook). Der kom jeg borti tommel opp tegnet som ble sent til henne. Hun svarte at han aldri skal ta kontakt igjen. Jeg friket ut og slettet loggen...

Han er veldig distre så det er ikke sikkert at han oppdager det, i hvert fall ikke på lenge. Men jeg har så dårlig samvittighet, så når vi begge blir ledig etter jobb vil jeg snakke med han.

Har noen råd for hvordan jeg skal kunne legge det frem? Har noen her blitt tatt i eller fortalt at de har snoket - har dere fått en voldsom reaksjon? Jeg er allerede veldig glad i denne mannen og vil ha en fremtid med han. Jeg vil ikke ødelegge for oss og vet at jeg har dummet meg ut, men jeg får så dårlig samvittighet.

Noen? :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du skal vurdere å slå opp, jeg. Dere har nettopp blitt sammen, og han har allerede vært utro og du klarer ikke å stole på ham. Hva slags fremtid blir dette?



Anonymous poster hash: fc30e...f21
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mente at siden vi ikke hadde avtalt å være eksklusive så var vi ikke det, at det var ingen følelser involvert og at det bare var sex. Vanskelig for meg å se at noen kan tenke sånn, men jeg tror på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mente at siden vi ikke hadde avtalt å være eksklusive så var vi ikke det, at det var ingen følelser involvert og at det bare var sex. Vanskelig for meg å se at noen kan tenke sånn, men jeg tror på han.

Hæ?

du skrev at dere var sammen og han mener dere ikke var eksklusive? Høres ut som om du vil svelge all mulig dritt bare for å ha kjæreste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mente at siden vi ikke hadde avtalt å være eksklusive så var vi ikke det, at det var ingen følelser involvert og at det bare var sex. Vanskelig for meg å se at noen kan tenke sånn, men jeg tror på han.

Hvis han innrømmet det uoppfordret hadde jeg trudd på han.

Anonymous poster hash: 66cc7...a21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at dere har vært sammen i tre måneder? Men denne første måneden var dere ikke egentlig sammen?

Nå har du ihvertfall fått ordentlig bekreftet at de ikke har kontakt. Men du må spør deg selv om du kommer til å klare å stole på han etter dette, ingen god måte å starte et forhold på. Hvorfor fortalte han det til deg i utgangspunktet hvis han mente det ikke var noe som var viktig i den situasjonen?

Synes ikke du skal fortelle han at du snoket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han fortalte ikke uoppfordret hva som hadde skjedd, men jeg konfronterte han fordi jeg hadde en uggen følelse på grunn av hans reaksjon da hun ringte rett etter at han hadde flytta opp. Han innså først etterpå hvor lei meg jeg ble, og lovet på tro og ære at noe slikt ikke vil skje igjen.

Dette om eksklusivitet så var det nok en misforståelse. Han mente at det var oss, men at vi ikke ville være sammen "på riktig" før han flyttet hit, ergo kunne han gjøre sånt. Uff det høres så dumt ut, men sånn er det. Grunnen var også at han måtte komme seg inn på høgskolen her før det var 100% sikkert at han kom flyttende med en gang. vi er i midten av 20-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at dere har vært sammen i tre måneder? Men denne første måneden var dere ikke egentlig sammen?

Nå har du ihvertfall fått ordentlig bekreftet at de ikke har kontakt. Men du må spør deg selv om du kommer til å klare å stole på han etter dette, ingen god måte å starte et forhold på. Hvorfor fortalte han det til deg i utgangspunktet hvis han mente det ikke var noe som var viktig i den situasjonen?

Synes ikke du skal fortelle han at du snoket.

Men jeg slettet jo loggen på facebook (jeg freaka helt ut). Er det ikke bedre å erkjenne og snakke om det med en gang, enn at han potensielt oppdager det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg slettet jo loggen på facebook (jeg freaka helt ut). Er det ikke bedre å erkjenne og snakke om det med en gang, enn at han potensielt oppdager det?

Hva mener du med at du slettet loggen? Hvordan skal han oppdage det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at du slettet loggen? Hvordan skal han oppdage det?

Man kan slette en samtale på facebook, det fant jeg ut i natt ;) trodde jeg slettet siste meldingen som jeg sendte med uhell, men da ble hele samtalen slettet. Altså hele sulamitten, som om de aldri har snakket. Hvis han da går inn i samtalehistorikken på chatten på facebook så kan han jo se at det ikke er noe historikk der mellom han og henne. Kan jo hende han ikke ser det, da jeg er overbevist om at han er helt ferdig med henne på alle måter, men syns og det blir veldig dumt om han oppdager det og konfronterer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan slette en samtale på facebook, det fant jeg ut i natt ;) trodde jeg slettet siste meldingen som jeg sendte med uhell, men da ble hele samtalen slettet. Altså hele sulamitten, som om de aldri har snakket. Hvis han da går inn i samtalehistorikken på chatten på facebook så kan han jo se at det ikke er noe historikk der mellom han og henne. Kan jo hende han ikke ser det, da jeg er overbevist om at han er helt ferdig med henne på alle måter, men syns og det blir veldig dumt om han oppdager det og konfronterer meg.

Tviler på at du da blir mistenkt. Om en av mine samtaler var borte hadde jeg tippa at jeg hadde kommet bort i noe selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?

du skrev at dere var sammen og han mener dere ikke var eksklusive? Høres ut som om du vil svelge all mulig dritt bare for å ha kjæreste.

Jeg var villig til å svelde den dritten ja, men hadde aldri tilgitt noe mer. Jeg har aldri møtt noen som jeg er så lik, så ja jeg har nok strekt meg lenger enn hva jeg vanligvis ville gjort. Håper at det er verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan slette en samtale på facebook, det fant jeg ut i natt ;) trodde jeg slettet siste meldingen som jeg sendte med uhell, men da ble hele samtalen slettet. Altså hele sulamitten, som om de aldri har snakket. Hvis han da går inn i samtalehistorikken på chatten på facebook så kan han jo se at det ikke er noe historikk der mellom han og henne. Kan jo hende han ikke ser det, da jeg er overbevist om at han er helt ferdig med henne på alle måter, men syns og det blir veldig dumt om han oppdager det og konfronterer meg.

Men blir ikke den borte også når den man har chat'et med sletter? Sånn at det for alt han vet kan være hun som har slettet?

Anonymous poster hash: 8ef62...510

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler på at du da blir mistenkt. Om en av mine samtaler var borte hadde jeg tippa at jeg hadde kommet bort i noe selv.

ok.. ja kanskje det. takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville innrømmet til han at du har snoket.. han har vært ærlig med deg og sagt at han har lagt med hun jenta, vist at han iallefall er ærlig. Da kan du være ærlig tilbake og si at du var litt for nysjerrig til å klare å la være. Det letter også på samvittigheten når du vet at han vet det, istedenfor å gå i usikkerhet..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men blir ikke den borte også når den man har chat'et med sletter? Sånn at det for alt han vet kan være hun som har slettet?

Anonymous poster hash: 8ef62...510

åå? Jeg vet ingenting om dette. Håper det er rett. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men blir ikke den borte også når den man har chat'et med sletter? Sånn at det for alt han vet kan være hun som har slettet?

Anonymous poster hash: 8ef62...510

Nei dette stemmer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå? Jeg vet ingenting om dette. Håper det er rett. Noen som vet?

Dessverre, det er nok ikke rettt.

Anonymous poster hash: fd6af...dab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dumpet ham når han lå med hun dama jeg.

Du stoler jo ikke på ham. Du skriver du måtte komme over at han har vært utro, men det har du ikke gjort og blir sannsynligvis ikke til å gjøre heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det at hvis du vil at dette forholdet skal funke så må du nesten fortelle han hva du har gjort. Åpenhet og kommunikasjon er alfa og omega i et forhold. Bedre å si det nå enn at han skal finne det ut selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...