Gå til innhold

Splitte opp et par?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette høres kynisk ut, I KNOW. Men, det har seg sånn at min eks, som jeg fremdeles er forelsket i, har fått seg en ny dame bare uker etter at han gjorde det slutt med meg.

Jeg er selvsagt sjalu og bitter, og såret.

Jeg vet ikke hvem hun er, og lurer på hvordan jeg skal klare det? Noen har noen tips til hvordan finne ut hvem en ukjent dame er man aldri har sett - kun vet alderen på?

Uansett, jeg har lyst til å fremstille det som om hun er utro eller prøver på noe i den retning, da jeg vet min eks er veldig imot slikt.

Noen som har prøvd seg med slik hevn, og hvordan gikk det?



Anonymous poster hash: f3afd...d65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner at du er bitter, men ikke gjør det der. Du vil angre på det senere.

Vil du ha han tilbake? Om du vil det, så er dette helt feil måte å gjøre det på. Om du ikke vil ha han tilbake,hvorfor bruke energi på han?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du er bitter, men ikke gjør det der. Du vil angre på det senere.

Vil du ha han tilbake? Om du vil det, så er dette helt feil måte å gjøre det på. Om du ikke vil ha han tilbake,hvorfor bruke energi på han?

Jeg vil ha han tilbake ja, jeg elsker ham.

Han har møtt denne dama to ganger, andre gangen de møttes kysset de. Det er så langt de har kommet, men han sier han er betatt - og tror hun er det også.

Han sier det er for tidlig å vite om han blir forelsket, men han sier det er en gnist.

Hvordan skal jeg gå frem? Bare vente og se? Ingenting har noen mening lenger.

Anonymous poster hash: f3afd...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha han tilbake ja, jeg elsker ham. Han har møtt denne dama to ganger, andre gangen de møttes kysset de. Det er så langt de har kommet, men han sier han er betatt - og tror hun er det også.Han sier det er for tidlig å vite om han blir forelsket, men han sier det er en gnist. Hvordan skal jeg gå frem? Bare vente og se? Ingenting har noen mening lenger. Anonymous poster hash: f3afd...d65

Hev deg over det. Om du prøver å splitte dem, så jager du kanskje han lengre vekk. At ingenting har mening er bare en følelse. Følelsen er ikke farlig, og den vil forsvinne med tid og stunder. Ikke bruk tid på å finne ut av hva de to gjør sammen, eller hva som skjer der. Konsentrer deg om deg selv og at du skal ha det bra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du med en mann som er betatt av en annen?

Det er slutt! Kom deg videre!

Om du splitter disse to, er det ingen garanti for at han vil ha deg tilbake.

Sanheten har ofte en tendens til å bli avslørt.. Hva skal du gjøre da?

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skal du med en mann som er betatt av en annen?

Det er slutt! Kom deg videre!

Om du splitter disse to, er det ingen garanti for at han vil ha deg tilbake.

Sanheten har ofte en tendens til å bli avslørt.. Hva skal du gjøre da?

Men betatt er jo også noe annet enn å være forelska. Mange faller jo pladask med en gang, men det har han altså ikke ikke gjort for denne dama.

De er begge 40 og barnløse.

Anonymous poster hash: f3afd...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for fyren vil jo helt sikkert ha deg tilbake når han ser hvor kynisk og slem du er som splitter lykkelige par. :rolleyes:



Anonymous poster hash: 9489a...0a8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for fyren vil jo helt sikkert ha deg tilbake når han ser hvor kynisk og slem du er som splitter lykkelige par. :rolleyes:

Anonymous poster hash: 9489a...0a8

De er ikke et par ennå, faktisk. Han skal finne ut OM de skal bli det.

Anonymous poster hash: f3afd...d65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er 40 burde du ikke oppføre deg som om du var 14. :)

De to er 40, jeg er noen år yngre - men langtfra 14.

Og den kommentaren din er bare barnslig.

Anonymous poster hash: f3afd...d65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen synker så lavt som et forsmådd kvinnfolk...

Voks opp.

Anonymous poster hash: a2aeb...fc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men betatt er jo også noe annet enn å være forelska. Mange faller jo pladask med en gang, men det har han altså ikke ikke gjort for denne dama.

De er begge 40 og barnløse.

Anonymous poster hash: f3afd...d65

Du svarte meg ikke på spørsmålet mitt.

Hva gjør du når handlingen din blir avslørt?

Er det denne type person du ønsker å være?

Et forsmådd og patetisk kvinnemeneske som har lagt ut stygge rykter om hans nye flamme?

Er dette deg, Ts?

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du svarte meg ikke på spørsmålet mitt.

Hva gjør du noe handlingen din blir avslørt?

Er det denne type person du ønsker å være?

Et forsmådd og patetisk kvinnemeneske som har lagt ut stygge rykter hans nye flamme?

Er dette deg, Ts?

Avslørt? Nei, tenker ikke å gjøre noe som involverer noen han kjenner på noe vis - og jeg vet jo ikke engang hvem dama er. No Clue.

Anonymous poster hash: f3afd...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres kynisk ut, I KNOW. Men, det har seg sånn at min eks, som jeg fremdeles er forelsket i, har fått seg en ny dame bare uker etter at han gjorde det slutt med meg.

Jeg er selvsagt sjalu og bitter, og såret.

Jeg vet ikke hvem hun er, og lurer på hvordan jeg skal klare det? Noen har noen tips til hvordan finne ut hvem en ukjent dame er man aldri har sett - kun vet alderen på?

Uansett, jeg har lyst til å fremstille det som om hun er utro eller prøver på noe i den retning, da jeg vet min eks er veldig imot slikt.

Noen som har prøvd seg med slik hevn, og hvordan gikk det?

Anonymous poster hash: f3afd...d65

Du sier at de ikke er et par. Hvordan kan hun da være utro - mot en hun ikke er sammen med? Eller enda rarere: "prøve på noe i den retning"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslørt? Nei, tenker ikke å gjøre noe som involverer noen han kjenner på noe vis - og jeg vet jo ikke engang hvem dama er. No Clue.

Anonymous poster hash: f3afd...d65

Mao: Du er et forsmådd og egoistisk kvinnemeneske? - det er personligheten din?

Du burde gremmes over hvor patetisk du er om du gjennomfører dette!

Regner med at det er ok om dette skjer med deg en dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du sier at de ikke er et par. Hvordan kan hun da være utro - mot en hun ikke er sammen med? Eller enda rarere: "prøve på noe i den retning"?

Fordi det vil være enklere å få ham til å tro det om henne før han blir ordentlig kjent med henne.

Anonymous poster hash: f3afd...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, hvis du mener det du skriver her i tråden: Tenk over om det kanskje er noe med din personlighet som gjør at denne mannen har forlatt deg? Du virker ikke å være et særlig hyggelig menneske.



Anonymous poster hash: 6edcf...0d5
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faen ikke rart at mannfolk sier det er mye gærne kvinnfolk ute å går når man kommer over slike som deg. Noe så smålig og stakkarslig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det vil være enklere å få ham til å tro det om henne før han blir ordentlig kjent med henne.

Anonymous poster hash: f3afd...d65

Å tro hva da om henne? At hun kommer (kanskje) til å være utro en gang i fremtiden? Dvs. hvis de en gang i fremtiden blir et par? Og du vet ikke hvem dama er en gang? Hvordan skal du da få denne mannen til å tro på det du sier? Dette henger ikke på greip, TS.

Dette prosjektet ditt er bare tullete.

Anonymous poster hash: 6edcf...0d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...