Gå til innhold

Opplevd slik?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han jeg dater/venn med har jeg ikke hørt fra på lenge. Typ uke siden. Ja, han har en del å gjøre,men en smsskader ikke? Opplevd liknende? Er dere sammen idag?



Anonymous poster hash: 602ef...3ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du har heller ikke sendt han en melding på ei uke da eller?

om du har det så syns jeg det er veldiiig rart at han ikke svarer ja, men om du ikke har sendt melding heller så venter han kanskje på at du skal ta kontakt?

når jeg datet han jeg er sammen med idag sendte vi meldinger flere ganger om dagen og det gjør vi heldigvis enda også når vi er borte fra hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har heller ikke sendt han en melding på ei uke da eller?

om du har det så syns jeg det er veldiiig rart at han ikke svarer ja, men om du ikke har sendt melding heller så venter han kanskje på at du skal ta kontakt?

når jeg datet han jeg er sammen med idag sendte vi meldinger flere ganger om dagen og det gjør vi heldigvis enda også når vi er borte fra hverandre :)

Nei, har ikke sendt han heller :( Vil ikke mase,og han sa selv at hankommer til å ringe tross for at han har mye å gjøre! :( Han er egentlig en god snill gutt. Og nei, ikke typen som har sex fra første date, hverken han el meg :)

Anonymous poster hash: 602ef...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du være en sånn irriterende klegg som alltid må pirke bort i han? Gi han litt privatliv og slutt å mas, da skjønner han hvordan du er og stikker av med en gang.

Anonymous poster hash: 3c06d...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^^ Er du dum? Jeg skrev at jeg har ikke mast el sendt han noe!!



Anonymous poster hash: 602ef...3ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så mange rundt omkring som forventer at den andre skal sende mld først. Hvis alle tenker sånn, blir det ikke noe kontakt.

Send han en mld!



Anonymous poster hash: 24786...b11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag til hva jeg kan skrive uten å virke innpåsliten? Og heller ikke SÅ KEEN PÅ HAN? :)

Anonymous poster hash: 602ef...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er intr.. kan du spørre om han har lyst til å finne på noe i helga, bli med på kafè eller noe?

Hvorfor vil du ikke virke interessert..?

Tror ikke menn synes sånne "spill" er så gøy.



Anonymous poster hash: 24786...b11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag til hva jeg kan skrive uten å virke innpåsliten? Og heller ikke SÅ KEEN PÅ HAN? :)

Anonymous poster hash: 602ef...3ac

Vet ikke om du har sendt melding eller ei,men jeg har vært borti det samme med min nåværende samboer.Det ordnet seg for oss:)Men,det var jeg som til slutt tok kontrollen fordi jeg likte han så godt. Vi møttes for mange år siden,og ble venner på fb.Han addet meg,men snakket sjeldent med meg.Etter en del "katt og mus" lek,der jeg aldri visste hvor jeg hadde han henn,så bestemte jeg meg for å satse.Tok kontakt og vips så satt jeg på et fly på vei til han. Hvis du ikke har sendt melding så skriver du bare noe som:

"Hei:) Begynner å bli en liten stund siden sist,håper alt bare er bra med deg?" Så venter du på svar og har startet en samtale:) Lykke til!

Anonymous poster hash: 9e582...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet at jeg er interessert. Sitter med dritt følelser. Av en eller annen grunn tenker jeg han har noen andre han har funnet tonen med, men feig til å si det til meg. Tenker at han ikke vil ha meg og igjen vil ikke si fra men at jeg burde ta hintet selv ved at han ikke tar kontakt. :/ jeg mener hvorfor skulle han velge meg. Han får sikkert mange andre som er mye penere og likesinnede :( selvtilliten er i bånn ja..

Anonymous poster hash: 602ef...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PS: meg ovenfor.

Kan også tilføye at samboeren ikke likte vår lek heller,så han var meget lettet for at jeg ikke gadd å spille spillet mer:)

Anonymous poster hash: 9e582...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du har sendt melding eller ei,men jeg har vært borti det samme med min nåværende samboer.Det ordnet seg for oss:)Men,det var jeg som til slutt tok kontrollen fordi jeg likte han så godt. Vi møttes for mange år siden,og ble venner på fb.Han addet meg,men snakket sjeldent med meg.Etter en del "katt og mus" lek,der jeg aldri visste hvor jeg hadde han henn,så bestemte jeg meg for å satse.Tok kontakt og vips så satt jeg på et fly på vei til han. Hvis du ikke har sendt melding så skriver du bare noe som:

"Hei:) Begynner å bli en liten stund siden sist,håper alt bare er bra med deg?" Så venter du på svar og har startet en samtale:) Lykke til!

Anonymous poster hash: 9e582...de5

Fortell mer hva du gjorde for å kapre mannen din. Er i samme situasjon med en som er litt tafatt, men samtidig vil alltid treffe meg når jeg spør osv. :)

Anonymous poster hash: b63f1...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er vel der nå selv. Og vært en liten stund. Treg på tilbakemeldinger og initiativ til å ta kontakt. Så jeg er nå ganske usikker på om jeg orker å fortsette dette. Selv om jeg er rimelig opphengt i fyren og han er helt klart keen på meg.



Anonymous poster hash: 4a98e...000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det har gått en uke, synes jeg det er helt innenfor å sende en melding :)

Ser noen nevner at folk som maser er irriterende, men det ville jo vært hvis du sendte han 40 meldinger om dagen og ringte hver time - osv.

Send f.eks: "Hei! Åssen går det? :) Har du det travelt for tida? Jeg kom akkurat fra butikken. Har du planer for helga? Hadde vært koselig å funnet på noe igjen snart :) Hilsen meg!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...