Gå til innhold

Jeg skrev dette, og siden har han ikke snakket med meg


sihansens

Anbefalte innlegg

Ok, så alt det du skrev var bare bullshit da, og du var kun ute etter en reaksjon?

Nei? Jeg er fortsatt glad i han og vil at han skal være det samme. Det er ikke uvanlig at man vil fremprovoser en reaksjon hos noen man bryr seg om. Det er en uting vi mange mennesker innehar. Du trenger ikke svare ufint.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han fyren er nok bare ute etter en jente som ikke står opp for seg selv. Så han venter på at du skal knekke sammen og legge deg langflat for han igjen. Gjør du ikke det har han ikke noe interesse av deg.

Anonymous poster hash: 9f954...7c6

Det er det jeg tror også. Han er vant til å ha meg rundt lillefingern for å si det sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg tror også. Han er vant til å ha meg rundt lillefingern for å si det sånn

Bra du innser det :) Hva tenker du er det mest rasjonelle valget for deg å ta videre da? Denne fyren kommer aldri til å elske deg, selv om en del av deg klamrer til det håpet.

Vær en sterk jente nå, ikke finn deg i dritt lenger.

Anonymous poster hash: 9f954...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så mange primitive mennesker her inne.

"det er slutt, gå videre med livet ditt", bla bla bla bla bla.

Men hvis det er dere som sitter der og har følelser for noen, og har behov for en mer smooth overgang... hahahaha... da skriver dere innlegg som TS selv.

Det hjelper INGEN TING å fortelle noen "det er slutt, gå videre". De får ikke bearbeidet følelsene sine av slike idiotisk svar.



Anonymous poster hash: 59420...6f4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så mange primitive mennesker her inne.

"det er slutt, gå videre med livet ditt", bla bla bla bla bla.

Men hvis det er dere som sitter der og har følelser for noen, og har behov for en mer smooth overgang... hahahaha... da skriver dere innlegg som TS selv.

Det hjelper INGEN TING å fortelle noen "det er slutt, gå videre". De får ikke bearbeidet følelsene sine av slike idiotisk svar.

Anonymous poster hash: 59420...6f4

Kan du ikke heller komme med et svar som hjelper henne da?

Anonymous poster hash: 9f954...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei? Jeg er fortsatt glad i han og vil at han skal være det samme. Det er ikke uvanlig at man vil fremprovoser en reaksjon hos noen man bryr seg om. Det er en uting vi mange mennesker innehar. Du trenger ikke svare ufint.

Du vil at han skal være glad i deg, samtidig som du vil at det skal være slutt. Du kan dessverre ikke få både i pose og sekk. Enten må dere bli sammen igjen (noe jeg ikke tror du vil), eller så må du venne deg til tanken at dere ikke vil bety noe spesielt for hverandre lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du skal være glad det er slutt. En mann som ikke har kontakt med egne følelser og som virker så ureflektert, ville vært en lidelse å være sammen med. Han vil helst sikkert få problemer i sine fremtiddige forhold pga det, for vi vil jo gjerne være sammen med menn som i det minste har et minimum av refleksjonsevne og emosjonell kompetanse.

Jeg vet ikke helt hvorfor du knyttet deg så sterkt til han, men kanskje det har noe med den konstante avvinsningen å gjøre. Hver gang han avviser deg, knytter du deg enda sterkere til han (hvor ulogisk det enn høres ut), fordi du er redd for å bli forlatt? Hvis det er riktig, er det et mønster verdt å brytes.

Ikke send flere meldinger. Han liker nok å ha makten, han kjenner dine svakheter. Ikke feed egoet hans. Det beste er å drite i hele fyren og gå videre. Jeg hadde fjernet han på facebook og alt annet. Hvis du kan lære noe av dette og ta det med deg videre i neste forhold, er det du som har vunnet. La han seile sin egen sjø, det fortjener han. Det burde ikke være veldig vanskelig å finne en mer hyggelig fyr.

Anonymous poster hash: 4e655...eb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fyren er nok bare ute etter en jente som ikke står opp for seg selv. Så han venter på at du skal knekke sammen og legge deg langflat for han igjen. Gjør du ikke det har han ikke noe interesse av deg. Anonymous poster hash: 9f954...7c6

Det tror jeg og. Han må ha kontrollen, og den har han ved å selv stenge av sine følelser og heller fremprovosere dem i andre. Han venter nok på en ny tryglende melding. Ikke gi han den bekreftelsen.

Anonymous poster hash: 4e655...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sier alle kvinner at de har innsett at de er over en gutt når de ikke er det?

Hadde du vert over han så hadde du sikkert ikke giddet å skrevet om det på KG.

Grunnen for hvorfor han svarer er fordi han tar deg på ordet, at du har fått nok og han har ikke noe mer å hente der. Er det ikke det du ville?

Jeg har ikke sagt jeg er over han. Har jeg skrevet det noe sted?

Hadde jeg vært over han så hadde jeg gjort andre ting enn å skrive inne på kg. Det er logisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du skal være glad det er slutt. En mann som ikke har kontakt med egne følelser og som virker så ureflektert, ville vært en lidelse å være sammen med. Han vil helst sikkert få problemer i sine fremtiddige forhold pga det, for vi vil jo gjerne være sammen med menn som i det minste har et minimum av refleksjonsevne og emosjonell kompetanse.

Jeg vet ikke helt hvorfor du knyttet deg så sterkt til han, men kanskje det har noe med den konstante avvinsningen å gjøre. Hver gang han avviser deg, knytter du deg enda sterkere til han (hvor ulogisk det enn høres ut), fordi du er redd for å bli forlatt? Hvis det er riktig, er det et mønster verdt å brytes.

Ikke send flere meldinger. Han liker nok å ha makten, han kjenner dine svakheter. Ikke feed egoet hans. Det beste er å drite i hele fyren og gå videre. Jeg hadde fjernet han på facebook og alt annet. Hvis du kan lære noe av dette og ta det med deg videre i neste forhold, er det du som har vunnet. La han seile sin egen sjø, det fortjener han. Det burde ikke være veldig vanskelig å finne en mer hyggelig fyr.

Anonymous poster hash: 4e655...eb4

Uff, nå hade jeg svart masse.. MEN. Ja du er inne på det. Hele forholdet drev han med av og påkopling Det var slik han behandlet meg og jeg ble helt hekta. Jeg har lest boken til Nora "hekta på håpet om kjærlighet".. Og nesten alle punktene nedover den listen stemmer med meg. Bare at jeg hadde det slik i alt for mange år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så mange primitive mennesker her inne.

"det er slutt, gå videre med livet ditt", bla bla bla bla bla.

Men hvis det er dere som sitter der og har følelser for noen, og har behov for en mer smooth overgang... hahahaha... da skriver dere innlegg som TS selv.

Det hjelper INGEN TING å fortelle noen "det er slutt, gå videre". De får ikke bearbeidet følelsene sine av slike idiotisk svar.

Anonymous poster hash: 59420...6f4

Hei

Du har rett der. Jeg reagerer på at alle bare slenger ut "drit i han""glem han""slutt å bry deg". Dette gjelder over hele kg.

For sannheten er jo at de fleste ikke kan bare drite i følelsene sine. Dem er der, om du liker det eller ikke. Hvis noen dør, så sier du ikke til dem "bare drit i å tenk på det. du kommer over det. det er bare å glemme!".

Jeg håper ingen gi slike råd til sine venner når de søker trøst. For det rådet hjelper absolutt ingenting..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sendte melding i dag forresten. To uker etter at han bare ignorerte meg på flekken. Som om ingenting skrev han "Hei. Hvordan går det deg?"

Hva skal jeg svare? Føler for å svare men egentlig syns jeg han fortjener å ikke få et svar. Hvis han vil snakke med meg og høre om hvordan jeg har det kan han heller ringe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har noen tips? Har mest lyst til å svare noe veldig umodent, så jeg burde la være...samtidig som jeg vil svare :krangle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Han sendte melding i dag forresten. To uker etter at han bare ignorerte meg på flekken. Som om ingenting skrev han "Hei. Hvordan går det deg?"

Hva skal jeg svare? Føler for å svare men egentlig syns jeg han fortjener å ikke få et svar. Hvis han vil snakke med meg og høre om hvordan jeg har det kan han heller ringe

Ikke svar. Gjør du det, blir du bare trekt inn i en bergogdalbane der du vil gå og vente på flere svar fra ham, med etterfølgende forhåpninger når han svarer og dyp fortvilelse når han ikke svarer. Det er godt mulig dere kan ha et venskapelig forhold senere. Men det blir først etter at du ikke lenger har håp eller ønske om å bli sammen med ham, og han ikke betyr mer for deg enn ande venner. Endret av Hulderen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...