Gå til innhold

TreneBelle


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Du må senke farten så lavt ned inntil du klarer å kontrollere pusten. Etterhvert vil du klare et i høyere og høyere fart ;)

Det er nok den veien jeg må gå, ja. Det er bare det at det er så sjeeeedeliiii! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første spinning hjemme i garasjen og det var dødsdigg! :skya: Selvsagt ikke det samme som senterspinning, men det hadde jeg ikke forventet heller. Kom ikke like høyt opp som jeg pleier, for jeg ble ikke gira på samme måten. Men det må være okei tenker jeg. Dette var jo bare bli-kjent-runden med både sykkel, spilleliste og pulsklokke (i denne settingen). :jepp:

Tallene:

Maxpuls: 90%

Gjennomsnitt: 81%

Kalorier: 391

:trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan stå vedsidenav deg og hoie "wooooohooooo" med jevne mellomrom neste gang, kanskje det hjelper?! :hoho:

Bra tall da :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makspuls var jo veldig bra da!

Åh, gleder meg til å trene igjen. Nå har jeg kjøpt nye løpesko også, så nå gleder jeg meg enda mer :P

Må være deilig å bare gå rett inn etter trening da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flink!!! :)

Du får finne en video eller noe med en irriterende spinningsintruktør eller noe :P

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan stå vedsidenav deg og hoie "wooooohooooo" med jevne mellomrom neste gang, kanskje det hjelper?! :hoho:

Bra tall da :tommelopp:

:ler: Det hadde faktisk hjulpet! :hjerte:

Ja, er fornøyd! Men eneste grunnen til at jeg kom opp til 90, var at jeg spurtet pu slutten av siste intervall. Så det er jo klart at jeg ikke klarer å ta meg helt ut her hjemme. Og så hadde jeg litt flere kalorier, siden teite pulsklokken ikke funket før etter 10 minutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makspuls var jo veldig bra da!

Åh, gleder meg til å trene igjen. Nå har jeg kjøpt nye løpesko også, så nå gleder jeg meg enda mer :P

Må være deilig å bare gå rett inn etter trening da. ;)

Ja, er fornøyd med den. :nigo:

Jeg så det, men har ikke rukket å kommentere enda. Gøy med nytt utstyr! :jepp:

Det tenkte faktisk jeg også på, der jeg gikk de tre skrittene fra garasjen til huset, dritsliten og dryppende av svette. Det var jammen godt å være hjemme med en gang også. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Milde moses og alle englers sang; jeg hadde tidenes treningsorgasme på fredag. :strix::fnise: Jeg svevde ut av spinningsalen etterpå, til tross for at til og med håret mitt var slitent. :daane:

Spinn 2-time, 60 minutt. Og hele timen skulle man liksom ligge på 88%! :overrasket: Pluss et par topper på 90%. Altså, å ligge jevnt over på 88% i tre kvarter er ikke noe kroppen min klarer ihvertfall, jeg hadde meg noen små pauser innimellom, men klarte å holde det relativt jevnt. :jepp: Men OMG, det var helt fantastisk. Musikken og treningsbuddyen min Diddles ved min side gjorde timen komplett. :hjerte:

Maxpuls: 92% (185 slag i minuttet, tror det er pers på spinningsykkelen :nigo: )

Gjennomsnitt: 84%

Kalorier: 648

:trene:

Skal prøve å få til litt mer trening denne uken enn det har vært tidligere, men hverdagen tar meg rett og slett igjen og jeg har ikke hatt mulighet til å prioritere så mye trening i det siste. Blir småsprø. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Milde moses og alle englers sang; jeg hadde tidenes treningsorgasme på fredag. :strix::fnise: Jeg svevde ut av spinningsalen etterpå, til tross for at til og med håret mitt var slitent. :daane:

Spinn 2-time, 60 minutt. Og hele timen skulle man liksom ligge på 88%! :overrasket: Pluss et par topper på 90%. Altså, å ligge jevnt over på 88% i tre kvarter er ikke noe kroppen min klarer ihvertfall, jeg hadde meg noen små pauser innimellom, men klarte å holde det relativt jevnt. :jepp: Men OMG, det var helt fantastisk. Musikken og treningsbuddyen min Diddles ved min side gjorde timen komplett. :hjerte:

Maxpuls: 92% (185 slag i minuttet, tror det er pers på spinningsykkelen :nigo: )

Gjennomsnitt: 84%

Kalorier: 648

:trene:

Skal prøve å få til litt mer trening denne uken enn det har vært tidligere, men hverdagen tar meg rett og slett igjen og jeg har ikke hatt mulighet til å prioritere så mye trening i det siste. Blir småsprø. :bond:

Treningsorgasme! Haha!

Er utrolig deilig med økter der du føler deg som et supermenneske etterpå, selv om en er sliten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsorgasme! Haha!

Er utrolig deilig med økter der du føler deg som et supermenneske etterpå, selv om en er sliten :)

Så herlig!! :)

Mhm, det var dødsdeilig! Altså, jeg fikk ikke en orgasme på trening altså, om det var det noen trodde. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Intervallspinn i går. Ikke den beste timen jeg har vært på, mtp. musikk og sånn, men helt okei allikevel. :nigo: Beina var superseige - sikkert etter fredagens orgasme :ler: - så jeg klarte ikke å ta på nok motstand for å få opp pulsen min slik jeg ville; jeg hadde melkesyre fra lilletåa til hårfestet omtrent fra første minutt. :daane: Så da ble det en del spurting på meg. Jeg som har sååå OCD på å følge takten... :ler: Men jeg fikk manipulert pulsen dit jeg ville, og totalt sett ble det en skikkelig god time allikevel. :strix:

Maxpuls: 92% (184 slag i minuttet)

Kalorier: 468

:trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Mhm, det var dødsdeilig! Altså, jeg fikk ikke en orgasme på trening altså, om det var det noen trodde. :hoho:

Noen kan få det også :P Hahahahaha!

Endret av Runforit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, det var dødsdeilig! Altså, jeg fikk ikke en orgasme på trening altså, om det var det noen trodde. :hoho:

Tja.. Sikkert herlig det også!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trening i går igjen. Samme intervallspinning som i forrige uke, så ikke noen højdare mtp. musikk. Tror ikke jeg vil gå på den timen igjen, for musikken betyr såååå mye for hvor mye jeg klarer å pushe meg. :P Formen var ikke helt der i går altså. Travelt på jobb og lite mat var nok utslaget. Pluss musikken. :dry: Jeg sleit skikkelig med å komme over 88%, beina føltes som bly og bare...blæ. Men ''dårlig'' trening er bedre enn ingen trening, ja? :nigo:

Jeg merker at det skjer saker og ting også, etter at jeg har kuttet ut brød helt, samt at jeg har kuttet ned på mengden pasta og poteter. Om jeg spiser en brødskive, sliter jeg med oppblåst mage i mange dager etterpå! Nå som jeg har sluttet, er magen sååå fornøyd, og vekta også. Jeg merket det til og med på spinningbuksa mi i går, at den plutselig var blitt større. :fnise:

Maxpuls: 90% (180 slag)

Kalorier: 463

:trene:

Neste trening nå er på onsdag, og det blir vel siste treningssentertrening de neste to ukene. Har med vilje ikke trent så mye spinning i garasjen i frykt for å bli lei, så nå gleder jeg meg til å trene litt der mens mannen er bortreist. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Har du lagt om til lavkarbo? Jeg merket også stor forskjell på magen da jeg kuttet ut de tingene. Er aldri oppblåst og urolig lenger(utenom i starten av graviditeten :P )

Og jeg tror faktisk det er umulig å angre på en treningsøkt. Underveis derimot kan man gjerne kjenne på at det er tøft og at sofaen kunne fristet mer, men aldri etter en økt og dusj; da føles det alltid herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lagt om til lavkarbo? Jeg merket også stor forskjell på magen da jeg kuttet ut de tingene. Er aldri oppblåst og urolig lenger(utenom i starten av graviditeten :P )

Og jeg tror faktisk det er umulig å angre på en treningsøkt. Underveis derimot kan man gjerne kjenne på at det er tøft og at sofaen kunne fristet mer, men aldri etter en økt og dusj; da føles det alltid herlig :)

Njaeeei, ikke helt. Grovkarbo, kanskje? :fnise: Jeg spiser fremdeles knekkebrød og masse frukt, og i går spiste jeg for eksempel to svære poteter til middag. :fnise: Men jeg begrenser meg mye mer nå enn jeg gjorde før - spiser for eksempel bare halvparten av (grov) pastamengde, og har begynt å spise mye mer egg enn før. Hodet mitt er så langt inni lavkaloribobla at om jeg skulle lagt helt om til lavkarbo, hadde jeg trengt lang tid på å gjøre research og forberede meg. :P Lavkalori og lavkarbo sammen tror jeg ikke er en så god idé, særlig for meg som har problemer med å få i meg nok mat som det er. :P Men jeg tar gjerne i mot tips altså! :blomst:

Det har du helt rett i! Jeg sleit som en padde i går, pustet og peste så mye at bror som syklet ved siden av meg merket det. :ler: Men etterpå er det alltid deilig! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...