Gå til innhold

Sofagrisen som skal bli sexy!


2ne2

Anbefalte innlegg

Gjett hvem som var på trening enda engang i går å jogget 30 min uten stopp??

Det var meg det!! :D

Hvordan bytter man navn på dagboka egentlig?? Tenkte å bytte til "Spreka skal bli sexy" neida ;)

Endret av 2ne2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Taxmannen

Gjett hvem som var på trening enda engang i går å jogget 30 min uten stopp??

Det var meg det!! :D

Hvordan bytter man navn på dagboka egentlig?? Tenkte å bytte til "Spreka skal bli sexy" neida ;)

Gå på den første posten din og trygg rediger. så trykker du bruk full editor.

Utrolig sprek du har blitt. Tok du deg en liten morgen cardio? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på den første posten din og trygg rediger. så trykker du bruk full editor.

Utrolig sprek du har blitt. Tok du deg en liten morgen cardio? :gjeiper:

Hihi, bare surra da :P må gi det mer en 10 dager før jeg kaller meg selv spreka :P

I jogga jeg først 50 min klokken 08:00, men andre gangen jeg var på trening var klokken 16:00.

I dag tar jeg fri for jeg dødsliten i legger, lår, rumpe, hofter osv.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det ikke bare hardt å komme seg ut døra.. Jeg kvier meg til å ta på treningstøy! Vil ikke, vil ikke!

Jeg skal dra, ikke enda, men snart!

I kveld skal jeg nemmelig som alle andre fredager nyyyte et par glass rødvin til tv-rekka (x-faktor, nytt på nytt, senkveld, golden goal). Men det skal nytes med god samvittighet!

Siden jeg startet å trene igjen har jeg vært på SATS 7 ganger. Jeg veide meg i dag tidlig, og vekten viste selvfølgelig 65kg. Dvs at jeg har gått ned 1 kg!! Det er det ikke mye motivasjon i.

Det som derimot motiverer litt er at magen ikke er så oppblåst lenger. Jeg føler jeg kan sitte i olabuksa uten at jeg føler magen tyte over.. Så derfor kommer jeg til å fokusere mer på å se i speilet enn å se på vekta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, så flink :klappe:

Send meg litt motiavasjon da :gjeiper:

Les igjennom boka di! Du har jo vært så flink til nå!

Hadde jeg vært deg så hadde i hvertfall min motivasjon vært å knust søstra mi (for hun andre er vel søstra di?) !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les igjennom boka di! Du har jo vært så flink til nå!

Hadde jeg vært deg så hadde i hvertfall min motivasjon vært å knust søstra mi (for hun andre er vel søstra di?) !! :)

Jess, det har du rett i. Grei motivasjon der i grunnen :fnise:

Jeg synes du er så flink som trener om morgenen. Det hadde jeg aaaldri klart :dåne:

1 kg er kjempebra. Husk at når du begynner å trene så bygger du muskler samtidig, så fettprosenten har sikkert gått ned. Og så vidt jeg husker å ha lest var du ikke egentlig overvektig, kun litt "dvask", så det er jo kjempebra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, det har du rett i. Grei motivasjon der i grunnen :fnise:

Jeg synes du er så flink som trener om morgenen. Det hadde jeg aaaldri klart :dåne:

1 kg er kjempebra. Husk at når du begynner å trene så bygger du muskler samtidig, så fettprosenten har sikkert gått ned. Og så vidt jeg husker å ha lest var du ikke egentlig overvektig, kun litt "dvask", så det er jo kjempebra. :)

Takk for mld! Sånt hjelper min motivasjon!

Det er litt tyngre å trene om morningene, men det er SÅ deilig å bli ferdig med det.

Starter forbrenningen 07:00 med frokost. Trener klokken 8, dusjer og steller meg. Fyrer i ovnen, hører på musikk. Og vet at jeg har hele dagen foran meg! :) Dessuten, venter jeg for lenge blir det ikke noe.

Så nå er dagens økt over. Ble ikke mer enn 30 minutter jogging, men det er bedre enn ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg startet å trene igjen har jeg vært på SATS 7 ganger. Jeg veide meg i dag tidlig, og vekten viste selvfølgelig 65kg. Dvs at jeg har gått ned 1 kg!! Det er det ikke mye motivasjon i.

Det som derimot motiverer litt er at magen ikke er så oppblåst lenger. Jeg føler jeg kan sitte i olabuksa uten at jeg føler magen tyte over.. Så derfor kommer jeg til å fokusere mer på å se i speilet enn å se på vekta!

En god ide kan være å måle cm istedenfor å gå på vekta hele tiden :) Spesielt når du bare skal tone, ikke ned i vekt :)

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens økt er forbi!

Jogget 25 minutter og trente triceps, skuldre og bryst!

I dag har jeg suftet en del på internett og har funnet en del som skal stramme opp stumpen min (les; rævva).

Link 1

Link 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppvarming 2,5 km på 15 min.

2 øvelser på bakside lår

2 øvelser på rumpe

Hadde tenkt meg en liten tur til på mølla, men det hadde jeg ikke sjangs til etter styrketreningen. Er helt gele i beina enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er, jeg har bare akkurat kommet meg på skolen jeg.. :sjenert:

Jeg skal også trene styrke i dag, og kanskje litt kondisjon etterpå :)

Men da er jo du også flink da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, hun var flott. Men husk at hun er photoshoppet en del da ;)

HÆ?? Er hun?? :fnise:

Jeg skal bli like flott uansett jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne og ønsker deg en god dag :goodbye: Noen treningsplaner i dag?

Hei! Så søt du er :)

NEI! I dag skal jeg ikke gjøre noen ting. Jeg er så støl i rumpe, lår å legger at jeg går som en gammel dame! Jeg klarer ikke sette meg på do engang, jeg bare ramler ned på ringen! Hehe..

Hååper jeg er bedre i morgen så jeg kan få løpt litt før jeg skal nyte fredagsrødvin igjen :)

Har du fått trent i dag?

Ønsker deg også en finfin dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...