Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest Cosette

Jeg tror jeg har sagt det før, men må si det igjen Cosette! Du minner meg sånn om noen jeg kjenner, men jeg kommer rett og slett ikke på hvem, og det irriterer meg sånn :fnise:

Nå ble jeg innmari nysgjerrig.. Kanskje det faktisk er meg du kjenner? :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cosette... du må være noe av det vakreste jeg har sett. Skulle ønske jeg så ut som deg! :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har sagt det før, men må si det igjen Cosette! Du minner meg sånn om noen jeg kjenner, men jeg kommer rett og slett ikke på hvem, og det irriterer meg sånn :fnise:

Som om jeg skulle ha sagt det selv!

Hvem kan hun være? :lete::klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til trådstarter og AB over her, det var veldig hyggelig å høre.

:ler:

Du er og blir noe for deg selv, Steinar, det kan ingen nekte for ;) Men tusen takk, jeg regner det som et kompliment at du ikke synes jeg ser billig ut. Selv om jeg er usikker på hvor din grense for hva som er billig går. Jeg antar at ihvertfall dette er noe du styrer unna? :ler:

Ikke mye smart å legge ut slike bilder av seg selv, nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg innmari nysgjerrig.. Kanskje det faktisk er meg du kjenner? :ler:

Det kan jo hende jeg har møtt deg en gang ;) Verden er jo ikke så stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badabing

Blir dette enormt nå da eller? :gjeiper:

Edit: Jeg er visst veldig dårlig på dette ja, minimering får jeg ikke til! :)

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Cosette... du må være noe av det vakreste jeg har sett. Skulle ønske jeg så ut som deg! :fnise:

Wow, tusen takk. Hvis det er noen trøst så har jeg like mange sorger og nedturer i livet som de fleste andre. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange la jo ut i den tråden som var oppe og gikk for en tid siden.

On second thought, mange slettet vel bildene også, så den tråden er kanskje ikke så givende lenger.

Edit: Jeg har ikke meg selv som avatar ;), men jeg kan reposte det crappy iphone-bildet som ligger en plass i den andre tråden. Jeg tok det aldri vekk. Jeg er ikke særlig opptatt av anonymitet, avslører ikke for privat informasjon her inne.

Veldig fine trekk, og du ser ut til å ha helt fantastiske øyne også. :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå holder jeg på å bli gal, tror jeg har Cosette på hjernen, for i dag så jeg ei jente på bussen som jeg synes ligna sånn :fnise: Du bor ikke i Trondheim Cosette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ligner på Leonardo Dicaprio, hvis du legger godviljen til, samt vender og vrir litt her og der. ;)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Nå holder jeg på å bli gal, tror jeg har Cosette på hjernen, for i dag så jeg ei jente på bussen som jeg synes ligna sånn :fnise: Du bor ikke i Trondheim Cosette?

Jeg har faktisk aldri vært i Trondheim :gjeiper: Hvilket egentlig er en skam å innrømme!

(Og tusen takk til Bandit over her, forresten! :goodbye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Wanted så ser jeg søt (og kjent) ut. Xaphan syns at jeg ikke ligner på den hun hadde sett for seg i det hele tatt og at jeg ser seriøs ut. Og Rofl syns jeg har morsomt hår :fnise:

Så nå kan du TS lage deg et bilde av meg i hode ditt :)

Legg ut bilde hvor du smiler! :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...