Gå til innhold

Svinekjønn kommer fra svin. Hva med storfekjøtt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sitrondrops

Storfe er jenteku og gutteku!

Storf er mest sannsynlig menneskekjøtt, ja. :sarkasme:

Gutteku er det en mann med mansen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og uff. Sår over egen skrivefeil og manglende selvironi? :ler:

:heks:

På ingen måte. Jeg tror at de fleste, selv du, skjønner at det var en tastefeil og ikke noe jeg faktisk mener er korrekt.

Anonym poster: 9b606c9be9815c1d990c7a78435a217f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Følger man logikken for svinekjøtt må da storfekjøtt komme fra storf. Men hva er storf? Har det noe med tyskeren Anton Storf å gjøre? www.storf.de.

Eller så sier urbandictionary at storf betyr "A freakishly tall person with unusually large feet". Så er det menneskekjøtt det er snakk om her, kanskje? Det synes jeg er en uting.

Anonym poster: 9b606c9be9815c1d990c7a78435a217f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storfekjøtt kommer fra Storfen [stårffen]

Et relativt uvanlig dyr.

Finnes kun som villdyr i Sunnmøre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ingen måte. Jeg tror at de fleste, selv du, skjønner at det var en tastefeil og ikke noe jeg faktisk mener er korrekt.

Anonym poster: 9b606c9be9815c1d990c7a78435a217f

Humor har du ihvertfall ikke. Er ikke det ganske kjedelig?

:heks:

Endret av Brunhilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humor har du ihvertfall ikke. Er ikke det ganske kjedelig?

:heks:

Hva? Har ikke jeg humor? Det er vel du som ikke har humor, som åpenbart ikke har skjønt denne tråden i det hele tatt!

Anonym poster: 9b606c9be9815c1d990c7a78435a217f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Har ikke jeg humor? Det er vel du som ikke har humor, som åpenbart ikke har skjønt denne tråden i det hele tatt!

Anonym poster: 9b606c9be9815c1d990c7a78435a217f

Jeg har skjønt at du er en pompøs surpomp. Det holder for meg, og jeg kommer ikke til å gidde å stikke innom denne tråden igjen!

:heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skjønt at du er en pompøs surpomp. Det holder for meg, og jeg kommer ikke til å gidde å stikke innom denne tråden igjen!

:heks:

Jeg er da verken sur eller oppblåst! Men lettere sjokkert over hvor få som skjønte poenget med tråden.

Anonym poster: 9b606c9be9815c1d990c7a78435a217f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hva foretrekker dere av kjøtt fra svin eller storf, da? Må si det varierer hva jeg synes, i går ble det svin og i dag skal det bli storf.



Anonymous poster hash: 9b606...17f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Storfekjøtt kommer selvsagt fra storfe. Har du aldri hørt om storfe? Jeg trodde det var almmenkunnskap at storfe er ku, okse eller kalv.

ts tuller jo...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da verken sur eller oppblåst! Men lettere sjokkert over hvor få som skjønte poenget med tråden.

Anonym poster: 9b606c9be9815c1d990c7a78435a217f

Jeg tror heller det var sånn at de forsto det, men ikke synes det var morsomt. Storf-vitsen er jo fra attenhundre-og-pil-og-bue.

Anonymous poster hash: c9398...f05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ts tuller jo...

Det skjønte jeg for over et år siden. Sjekk dato på hovedinnlegget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

E-kjøtt? :P

Anonym poster: afa4469f6e539147416f2c5ac5e2dda1

Et "kjøtt" kun bestående av e-stoffer :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her har noen virkelig bommet på poenget http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/danse.gif

svinEKJØTT kommer fra svin. (EKJØTT forsvinner)

storfEKJØTT kommer fra STORF (EKJØTT forsvinner) TS prøver å være morsom.

syns ikke den var så morsom jeg. Burde det vært en ekstra e etter storfe? Storfeekjøtt? Er en grunn til at det ikke er 3 s-er i busstopp også. Det blir for tungvindt.

Trodde folk lærte om dette på skolen og var så vant med det at det er helt normalt. Men jaja, grammatikk er sikkert kjempeunderholdende og morsomt for noen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

syns ikke den var så morsom jeg. Burde det vært en ekstra e etter storfe? Storfeekjøtt? Er en grunn til at det ikke er 3 s-er i busstopp også. Det blir for tungvindt.

Trodde folk lærte om dette på skolen og var så vant med det at det er helt normalt. Men jaja, grammatikk er sikkert kjempeunderholdende og morsomt for noen :P

Spørsmålet er jo hvorfor det ikke heter svinkjøtt. Det heter hvalkjøtt, kyllingkjøtt, reinsdyrkjøtt, elgkjøtt osv.

Anonymous poster hash: 9b606...17f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er jo hvorfor det ikke heter svinkjøtt. Det heter hvalkjøtt, kyllingkjøtt, reinsdyrkjøtt, elgkjøtt osv.

Anonymous poster hash: 9b606...17f

jeg vet ikke nøyaktig hvorfor, men hvis man sammenligner med andre ord så skal jo e-en være der i noen ord. Det heter jo fks fiskefilet, men kyllingfilet.

Men når man bruker eksempelet storfe så sier det seg jo selv at det ikke er en e til der fordi ordet slutter på e, så den er jo enkel.

Det er jo interessant, men hysterisk morsomt syns jeg ikke det var, fordi det sier seg selv :P men fint for andre om de syns det er så morsomt da.xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...