Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Tenkte komme med et magebilde. 18+1 :) merker magen kom myyye fortere enn sist :)

post-51657-104962_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk dere, hvis dere la merke til den stygge strietapeten i bakgrunnen skal den snart males over! (Utålmodig og ville begynt igår, hoho)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin mage! :rodmer: Så morsomt at din ser helt annerledes ut en min! Din er liksom mye spissere og konsentrert på "livmor-området", mens min er mye rundere hele veien og allerede går helt opp til brystene. Lurer fælt på hva som er presset opp på toppen der, for babyen er det i alle fall ikke. :ler:

Og strietapeten syntes knapt selv når jeg klikket meg inn igjen for å se etter at du hadde gjort meg oppmerksom på det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin mage! :rodmer: Så morsomt at din ser helt annerledes ut en min! Din er liksom mye spissere og konsentrert på "livmor-området", mens min er mye rundere hele veien og allerede går helt opp til brystene. Lurer fælt på hva som er presset opp på toppen der, for babyen er det i alle fall ikke. :ler:

Og strietapeten syntes knapt selv når jeg klikket meg inn igjen for å se etter at du hadde gjort meg oppmerksom på det. ;)

Takk:) er så rart hvor forskjellige magene blir. Føler den er annerledes enn sist og, da fikk jeg ikke mage før ca 22-23 uker på vei og var ikke særlig stor på slutten heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kveld :)

Kjenner liv hver dag nå, flere ganger til dagen. Kan til og med se det utenpå. Syns det er en deilig følelse :)

Ellers går dagene i ett. Måtte holde meg hjemme fra jobb igår, den hodepinen kan være så vond altså! Er både bak og foran panna og bak øynene. Sjekka blodtrykk idag på jobb, 120/82, så det er jo egentlig perfekt.

Begynner og få en liten guttefølelse nå. Egentlig kun pga at jeg har hodepine nå, og det hadde jeg ikke sist. Rar følelse for føler ikke jeg klarer produsere frem en gutt. Sikkert fordi jeg har jente fra før! Under tre uker til oul nå!

Har også sånn kynnervondt i magen til tider, men magen blir ikke hard, så det er jo litt rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammanicolene

God kveld :)

Kjenner liv hver dag nå, flere ganger til dagen. Kan til og med se det utenpå. Syns det er en deilig følelse :)

Ellers går dagene i ett. Måtte holde meg hjemme fra jobb igår, den hodepinen kan være så vond altså! Er både bak og foran panna og bak øynene. Sjekka blodtrykk idag på jobb, 120/82, så det er jo egentlig perfekt.

Begynner og få en liten guttefølelse nå. Egentlig kun pga at jeg har hodepine nå, og det hadde jeg ikke sist. Rar følelse for føler ikke jeg klarer produsere frem en gutt. Sikkert fordi jeg har jente fra før! Under tre uker til oul nå!

Har også sånn kynnervondt i magen til tider, men magen blir ikke hard, så det er jo litt rart.

Så koselig :) Kunne skrevet dette innlegget selv :) Kjenner også liv daglig og gjort det siden uke 14 :) Ser ikke utenpå enda jeg da. Plagsomt med denne hodepinen. Ligger foran og bak her også og stort sett hver dag. Ingenting hjelper? Nesten verre å sitte. Med en gang jeg lener hode bakover stolen, blir det press og vondt. Funnet ut at ofte hjelper en dupp og frisk luft etterpå. Hadde helt likt Bt som deg jeg også, så er nok normalt, men veldig slitsomt. Ul her om 3 uker! Kan nesten ikke vente :) Har også følelse på gutt her forresten :) Lykke til så masse til deg :)

Endret av mammanicolene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammanicolene

Hvordan kjennes kynnere ut forresten? Har ofte ubehag i magen men ikke nødvendigvis sammen med hard mage..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :) Kunne skrevet dette innlegget selv :) Kjenner også liv daglig og gjort det siden uke 14 :) Ser ikke utenpå enda jeg da. Plagsomt med denne hodepinen. Ligger foran og bak her også og stort sett hver dag. Ingenting hjelper? Nesten verre å sitte. Med en gang jeg lener hode bakover stolen, blir det press og vondt. Funnet ut at ofte hjelper en dupp og frisk luft etterpå. Hadde helt likt Bt som deg jeg også, så er nok normalt, men veldig slitsomt. Ul her om 3 uker! Kan nesten ikke vente :) Har også følelse på gutt her forresten :) Lykke til så masse til deg :)

Så gøy vi har det helt likt. Spesielt med den hodepinen, føler ingenting hjelper her heller! Kjenner og det presset, og føler meg lemster i venstre øye hvis jeg kun beveger øyeeplet.

Kynnere kjenner jeg som at magen vriir seg og samtidig blir den hard. Ikke vondt, men en merkelig følelse. Men kan vel ikke kalle det kynner det jeg har nå, siden magen ikke blir hard. Hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammanicolene

Så gøy vi har det helt likt. Spesielt med den hodepinen, føler ingenting hjelper her heller! Kjenner og det presset, og føler meg lemster i venstre øye hvis jeg kun beveger øyeeplet.

Kynnere kjenner jeg som at magen vriir seg og samtidig blir den hard. Ikke vondt, men en merkelig følelse. Men kan vel ikke kalle det kynner det jeg har nå, siden magen ikke blir hard. Hmm

Hmm..Sikkert det jeg også har da. Sitter å ser på jakten på kjærligheten nå og spiser melon. Skal si det ble liv i leiren (magen) nå. Tror han liker søtt som mamma sin *knis*! Irriterende med det presset i hodet ja. Håper sånn at det går over snart! Orker jo ingenting når det er sånn...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag! Sitter og ser på jordmødrene. Syns det er koselig. Mannen er på jobb til fire. Såå kjedelig, men men. M sover i senga. Ho har vært våken inatt i to timer. Jeg tok litt av nattevåken men mannen tok mest. I tillegg stod han opp 0645 da hun våkna. Snille mannen min.

Ellers runder jeg 20 uker neste helg, tenk snart halvveis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har M på overnatting hos mamma og pappa inatt. Litt rart, men vet hun koser seg, og mamma koser seg hvertfall! Men, haha, vi ender opp med og spise lasagne hos svigers ikveld. ( nærmeste nabo og gratis mat). Hehe, tenker jeg kjøper noe smågodt meg og kjæresten kan kose oss med senere. Så vil jeg bare legge meg tidlig. Ser for meg at jeg aldri klarer sove lenge imorgen selvom vi har barnefri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Huff, denne dagboka får ikke mye oppmerksomhet. Er inne og leser andres dagbøker, men føler ikke jeg har noe interessant og komme med.

Men... Jeg er HALVVEIS. Altså, hallo?! Har alltid tenkt at det er leeenge til, men faktisk er ikke oktober så langt unna som jeg kanskje ønsker. Er liksom bare sommeren igjen, som er farlig nærme nå. Har skikkelig guttefølelse, og da må jeg jo faktisk kjøpe litt nytt tøy. Kun en uke igjen til oul.

Ellers har vi jo det meste.

M nærmer seg året nå, hun blir 11 mnd imorgen. Usikker på hvor mye jeg skal gjøre ut av ettårsdagen hennes. Vil selvfølgelig feire, men ser for meg at hun ikke forstår så mye. Lyst og bake ei god kake, og håper vi kan være ute. Vi har jo så fin hage her vi har flyttet. Hvordan har dere feiret ettårsdagen til deres barn?

Ellers har jeg enda en del hodepine, men ellers er formen god! Samboer kjente spark på utsiden igår. Har sett det utpå lenge men med en gang han har nærmet seg med hånda har det vært stilt. Typisk.

Ønsker dere ei god uke, tenk nå er vi i juni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med halvveis!

Når får du vite kjønn? Eller vil du ikke vite?

Kjipt med hodepine :( Kan tenke meg det er hektisk med en liten og å være gravid, men de får nok mye glede av hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Da er det vel ikke lenge igjen til OUL heller? :hoppe:

Gratulerer med halvveis! Graviditeten med nummer to går så utrolig mye fortere :ler:

Ettårsdagen til Vesla ble veldig amputert, siden vi skulle flytte nærmere hele familien bare en måned senere. Men jeg bakte en kake som hun fikk et helt stykke av selv (med de obligatoriske kakebildene :ler: ) og så koste vi oss litt og hun fikk litt gaver. Toårsdagen ble en større greie, og hun skjønte mer også. Men jeg er allikevel glad for at vi markerte ettårsdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med halvveis!

Når får du vite kjønn? Eller vil du ikke vite?

Kjipt med hodepine :( Kan tenke meg det er hektisk med en liten og å være gravid, men de får nok mye glede av hverandre!

Har oul neste mandag. Vil vite kjønn ja, altfor nysgjerrig! Særlig når jeg ikke har en veldig sterk magefølelse, selvom jeg heller mest på gutt, kanskje 60/40 på gutt/jente.

Ja den hodepinen er noe dritt, men går overraskende greit og gå gravid altså. Kjæresten hjelper masse og har familie på begge sider som er så glad i M og gjerne vil passe ho :) tror nok det blir tungere etterhvert da når magen blir større. Men hallo, de fleste får jo flere barn og da går det jo som regel greit og gå gravid med både ett og to barn fra før. Satser jo på og jobbe til uke 37 som sist, men vet hvor fort ting kan forandre seg.

Trives du med morsrollen?:) var det som du tenkte og så for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel ikke lenge igjen til OUL heller? :hoppe:

Gratulerer med halvveis! Graviditeten med nummer to går så utrolig mye fortere :ler:

Ettårsdagen til Vesla ble veldig amputert, siden vi skulle flytte nærmere hele familien bare en måned senere. Men jeg bakte en kake som hun fikk et helt stykke av selv (med de obligatoriske kakebildene :ler: ) og så koste vi oss litt og hun fikk litt gaver. Toårsdagen ble en større greie, og hun skjønte mer også. Men jeg er allikevel glad for at vi markerte ettårsdagen :)

Oul er 8 juni!! Såå spent nå. :)

Ja, tenker det er greit og ha en liten feiring med de nærmeste i familien(som er mange folk likevel). Ta bilder og bare kose oss med familien. Må være gøy for henne og se på bilder når hun blir eldre selvom hun ikke husker noe særlig av det. Blir vel gøyere og feire bursdag for hvert år, da de husker mer og mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så spennende med oul :D Gleder eg til å lese hva du får! jeg føler gutt  :danse:  :danse:  :danse:  :blomst:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammanicolene

Jeg har fått flyttet min oul til FREDAG! Fredag nå liksom..Gleder meg sånn! Ikke lenge igjen til din oul heller nå blomst! 😆😆😆

Endret av mammanicolene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...