Gå til innhold

Hvitløk ruger på en mini


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Husk at det ikke hjelper å bare vaske hendene, du må kutte ut kattebæsjspising også :opplyser: Det sa nemlig legen min at var det største faremomentet ved kattebæsj :fnise:

Å søren! Og det som var favorittingen min når det gjaldt kattene.. Bummer!

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har selv katt - men innekatt og vi koser masse! Men selve toaletten tar mannen seg av!

Hadde også smerter i den ene siden i begynnelsen og det var helt normalt!

Da jeg hadde exu gikk jeg med sinnsyke smerter i hele magen i flere uker ( det blødde aldri) men smertene var grusomme! Så litt smerter, er ikke en exu! Tro meg, dem kjenner du!

Greit å høre fra noen som har opplevd det :klemmer: Er ikke intense smerter, mer som eggløsningssmerter. Så da satser jeg på at det er normale gravidsmerter :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å søren! Og det som var favorittingen min når det gjaldt kattene.. Bummer!

:fnise:

Ja, ble ganske skuffet selv når jeg hørte det. Fikk også beskjed om at jeg ikke måtte spise jord. Det var liksom favorittaktiviteten min på lørdagkveldene! :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere ass :ler:

Har bestilt meg første svangerskapskontroll i dag. Det er ikke før om 6 uker. Tror jeg var litt tidlig ute :fnise: Har også bestilt meg kiropraktortime til i morgen. Ryggen har slått seg vrang, så må få sjekket det ut. De trodde på telefonen at det kunne dreie seg om bekkenlåsning, så håper de får fikset det fort. For nå er det vondt å stå, ligge og sitte :(

5 uker i dag :hoppe:

Edit: ikke dpo, men uker! Surrehode :fnise:

Endret av Hvitløk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 5 uker! :strix:

Tror det er vanlig med første legetime rundt den tida ja. Jeg hadde tidlig pga kvalmen, men han sa det var ikke normalt å ha så tidlig:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere ass :ler:

Har bestilt meg første svangerskapskontroll i dag. Det er ikke før om 6 uker. Tror jeg var litt tidlig ute :fnise: Har også bestilt meg kiropraktortime til i morgen. Ryggen har slått seg vrang, så må få sjekket det ut. De trodde på telefonen at det kunne dreie seg om bekkenlåsning, så håper de får fikset det fort. For nå er det vondt å stå, ligge og sitte :(

5 uker i dag :hoppe:

Edit: ikke dpo, men uker! Surrehode :fnise:

Nååå skjønte jeg litt mer, hurra for 5 UKER :hoppe::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe flink til å være her inne om dagen. Fryktelig trøtt og mye som skjer på jobb. I tillegg reiser vi på en ukes ferie til en annen verdensdel i morgen, så det er litt mye å gjøre om dagen. Blir deilig å reise bort. Er visstnok veldig trygt for gravide der vi skal, så det er godt :)

5+3 i dag og det er to uker siden jeg fikk et klart positivt resultat :hoppe:

Edit: det går bedre med ryggen. Har vært til to behandlinger og nå ligger jeg på sofaen med ispose på ryggen. Ubehagelig å knekke opp korsryggen ;)

Endret av Hvitløk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...