Gå til innhold

Hvitløk ruger på en mini


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Da var det endelig min tur til å opprette en graviditetsdagbok :strix:

I dag er jeg 4+5 og har visst om graviditeten i litt over en uke. Spiren satt i pp3 :hoppe: Nå er det bare for den å holde seg der inne i 8 måneder til ;)

Velkommen til både nye og gamle lesere :vinke:

Edit: skrivefeil

Endret av Hvitløk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Så koselig at så mange har vært innom dagboka mi :rodmer:

I går fortalte vi det til foreldrene mine og et vennepar. De ble alle glade for å høre nyheten, men samtlige sa at det var veldig ventet :fniser:

I dag tror jeg at jeg har fått et innfall av nesting :ler: har skrubbet soverommet, er på maskin nr 2 med klesvask og badet er vasket nesten ferdig.

Jeg bekymrer meg for to ting i dag. For det første er jo faren for toxo, spesielt siden vi har to katter. Og så har jeg fått vondt på høyre side. Omtrent der eggstokken sitter. Er skikkelig redd for at det kan være graviditet utenfor livmor.
Huff, når slutter man med å bekymre seg og istedet begynne å se fremover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg blir mer pessimistisk når jeg er sliten :fnise: tok på å vaske, så sov i 2,5 time på sofaen. Da jeg våknet googlet jeg svangerskap uten for livmor, og et av tegnene der er blødninger, noe jeg ikke har. Så da går det nok greit likevel :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også mye vondt i den ene siden ved eggstokken og var sikker på at det var svangerskap utenfor livmoren:) det var det jo ikke! Det sies at det gule legemet ligger i den eggstokken som slapp egget, og at denne sende ut svangerskapshormoner frem til morkaka overtar, det kan gjøre litt vondt. Hvis jeg har forstått det rett da:)

Og ang. Toxo så leste jeg et sted at så lenge man var nlye med håndhygiene og hygiene rundt maten så var det ikke større sjanse å få toxo om man har katter eller ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde også mye vondt i den ene siden ved eggstokken og var sikker på at det var svangerskap utenfor livmoren:) det var det jo ikke! Det sies at det gule legemet ligger i den eggstokken som slapp egget, og at denne sende ut svangerskapshormoner frem til morkaka overtar, det kan gjøre litt vondt. Hvis jeg har forstått det rett da:)

Og ang. Toxo så leste jeg et sted at så lenge man var nlye med håndhygiene og hygiene rundt maten så var det ikke større sjanse å få toxo om man har katter eller ikke:)

Så fint å høre! Er ganske sikker på at det var fra høyre eggstokk egget slapp, så da satser jeg på at smerten kommer fra det :jepp:

Mannen har fått oppgaven med alt kattestellet, slik at jeg har minimalt med dem å gjøre. Er også supernøye med å vaske hendene etter at jeg har kost på dem. Litt kjedelig å ikke kose like mye på dem nå som før, men minis sikkerhet kommer først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det ikke hjelper å bare vaske hendene, du må kutte ut kattebæsjspising også :opplyser: Det sa nemlig legen min at var det største faremomentet ved kattebæsj :fnise:

Endret av Saraby
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv katt - men innekatt og vi koser masse! Men selve toaletten tar mannen seg av!

Hadde også smerter i den ene siden i begynnelsen og det var helt normalt!

Da jeg hadde exu gikk jeg med sinnsyke smerter i hele magen i flere uker ( det blødde aldri) men smertene var grusomme! Så litt smerter, er ikke en exu! Tro meg, dem kjenner du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...