Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Åh, får jeg lov å se på Ig? :) Gratulerer så mye! Virker som en skummel fødsel, men godt at legene har kontroll ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rask fødsel ja :) Styrtfødsel er fryktelig intenst og vondt mens det står på. Bra det gikk bra til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere! Og jeg sender deg en pm Frøkenanonym!:)

Ja, det var intenst! Men om jeg måtte velge ville jeg nok valgt styrtfødsel igjen mot "50 timers fødsel"..:)

Hadde besøk av helsesøster i går, og lille har lagt på seg 400g! Så han spiser godt i det minste! Sliter en del med luft i magen på natten så vurderer å prøve minifom!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Var på første barseltreff i dag, veldig koslig gjeng! Håper vi kan fortsette å møtes gjennom permisjonen:)

Ellers er lille 4 uker på onsdag og veide i dag 3740g! Begynner å bli stor! Men bruker frmdeles str 50. Gleder meg litt til str 56 for der har jeg så mye fine klær til han :P

Det går fint og han er stort sett fornøyd! Han hadde litt luftproblemer, men det har heldigvis kommet seg:) brukte Minifom en ukes tid, før jeg glemte det ut noen dager. Innså da at han ikke lengre trengte det:) håper det fortsetter slik!

Kommer nok ikke til å skrive så mye mer her, kanskje noe innimellom. Men beholder dagboken i tilfelle jeg skulle få skrivelyst igjen:) kommer nok til å snike litt i ders andre dakbøker da;) eller er jeg veldig aktiv på instagram, så er det noen som vil følge med der så er det bare til å rope ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på første barseltreff i dag, veldig koslig gjeng! Håper vi kan fortsette å møtes gjennom permisjonen:)

Ellers er lille 4 uker på onsdag og veide i dag 3740g! Begynner å bli stor! Men bruker frmdeles str 50. Gleder meg litt til str 56 for der har jeg så mye fine klær til han :P

Det går fint og han er stort sett fornøyd! Han hadde litt luftproblemer, men det har heldigvis kommet seg:) brukte Minifom en ukes tid, før jeg glemte det ut noen dager. Innså da at han ikke lengre trengte det:) håper det fortsetter slik!

Kommer nok ikke til å skrive så mye mer her, kanskje noe innimellom. Men beholder dagboken i tilfelle jeg skulle få skrivelyst igjen:) kommer nok til å snike litt i ders andre dakbøker da;) eller er jeg veldig aktiv på instagram, så er det noen som vil følge med der så er det bare til å rope ut:)

Begynner å bli stor nå! :nigo: Tror ikke du trenger å begynne å tenke på strl 56 åå en stund likeve, Min var jo 4050 forrige uke (og var 53 lang ved fødsel) og 56 er fortsatt alt for stort :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La deg til på insta for et par dager siden jeg :sjenert::nigo:

Sender deg en pm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg vil veldig gjerne følge på insta :jepp: Du fulgte graviddagboka mi før mini kom i august, jeg har bare skiftet nick :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

En liten oppdatering fra denne kanten😊 med oss går det bra! Koser oss i solen som endelig kom! Lille har kost seg i uv teltet i hele dag!

Var og veide han i går og da var han 6157g, 59 cm og 41cm i hodeomkrets! Ingen tegn til at han var liten ved fødsel :P ellers har han funnet hånden og gnager febrilsk på den!

Han har slitt litt med magevondt, men ser ut til å være litt bedre nå:) prøvde en uke uten melkeprodukter men det var ikke noen særlig endring. Var også en tur hos kiropraktor der de fant en låsning, ble bedre når de fikk løst den opp:)

Han sover ofte gjennom natten og om han skal ha mat er det som regel bare en gang, så vi er heldige! Sliter litt med dagsøvnen, men det går nok i perioder:)

Han er en solstråle uten like og nå går jeg bare og venter på latteren:) den er ikke langt unna:)

Har fremdeles litt angst av å tenke på fødselen da, synes det er litt trist... Håper det blekner med tiden.

Hvordan er det med dere??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig med oppdatering. :) Hvor gammel er han nå forresten?

Her går det bra. Litt for mye våken på natt og litt for korte lurer på dagtid, men ellers er han en veldig lett baby! Nesten en mnd siden forrige veiing, men tipper han er rett over 8 kg og 66 cm. Han blir fire mnd om seks dager. :)

Edit: ca 2,5 mnd? Skal si han legger godt på seg! 3,6 kg er mye og bra på 2,5 mnd. :) Her er det jo 3,5 kg på fire mnd. :P

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at alt går bra eller er i ferd med å bli bedre :)

Og så stor han har blitt! Han er så nydelig også :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Så var jeg her igjen da 🙈 4+6. Lurer på å starte ny dagbok, men virker som det er mindre liv her inne nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig :) Gratulerer med neste! Nå må du endre tittel til "Når 3 blir 4", eller lage en ny dagbok ja...det som kjennes best for deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...