Gå til innhold

Yngling med havmusa


Havmus

Anbefalte innlegg

Det er et poeng !:) så lenge det ikke ee særskilt grunn til det så kan man bare vente :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så alt gik bra på legetimen?

Det var jo bare standardtestene som ble tatt. Urinprøve, crp, og div blodprøver pluss blodtrykket. Ingenting utenom normalen der :)

Så ja det gikk nå bra. Tror nok jeg kommer til å ta kontakt med jordmortjenesten i løpet av uka da... eller at jeg bytter fastlege så jeg får vikaren som fastlege. Ønsker veldig en fast person å forholde meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lege og sjukehus jobber raskt her i byen! Bare to dager etter legetimen lå henvisningen til UL i postkassa med time allerede 28. august! Basert på mine beregninger er jeg da minimum i uke 15.

Det blir spennende å se hva som skjer da.

Nå skal jeg bruke resten av latdagen min til å montere ferdig ullgenseren til vesla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt utrolig :)

Her er linken til oppskrifte: http://www.purlbee.com/the-purl-bee/2012/1/12/easy-pullover-for-babies-toddlers-and-kids.html. Jeg synes den er veldig søt, men jeg strikker den ikke en gang til! Ble litt uhåndterlig på slutten iom at den strikkes flatt og sys sammen til slutt.

Føler meg som verdens verste mor nå! Jeg finner ikke igjen synålen og er livredd for at jeg kanskje lot den ligge igjen på stuebordet i går kveld, lett tilgjengelig for nysgjerrige fingre. Hvorfor må jeg være så surrete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så nærtståenede :) det går rimelig raskt til den datoen :1) spennende.

Og wow for en søt genser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste med at det er så tidlig er jo at jeg får bekreftet/avkreftet om det faktisk er noe der før jeg skal være med å løpe Trysilrypa, for planen da min venninne og jeg meldte oss på var å delta på rypenes aften med alt det innebar :P Hvis dette ikke bare er innbilning, slik jeg også trodde med forrige helt til OUL så får jeg stille frivillig som sjåfør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan vel ikke være innbilning i uke 15 ????? Er det mulig?? Ble nesten litt sjokkert jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første var jeg helt fri for symptomer og det syntes ikke på meg at jeg var gravid før uke 26-27. Jeg kjente heller ikke noe særlig til bevegelse så da jeg var på OUL i uke 20 ble jeg overrasket over at det faktisk var noen der inne :)

Man kan lese seg opp om mye rart når man er gravid, jeg var sikker på at det hele bare var et innbilt svangerskap... type en episode jeg så av CSI something something som jeg så for mange herrens år siden.

Nå har jeg riktignok mer symptomer, men jeg tror at de sitter mer i hodet mitt enn at de er knyttet til hormonene. Altså, jeg hadde jo ingen før testen viste positiv. Med en gang etterpå ble jeg dårlig og har nesten vært det sammenhengende i over en mnd. Så jeg innbiller meg at det kan være innbilt. :eh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, seriøst. Bare sett det på TV. TLC sender jo sånne dokumentarer om jenter som ikke vet at de er gravide.

Men jeg vet at jeg er gravid men på en annen måte venter jeg på en bekreftelse bortsett fra graviditetstesten. Bare å vente i spenning på UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, seriøst. Bare sett det på TV. TLC sender jo sånne dokumentarer om jenter som ikke vet at de er gravide.

Men jeg vet at jeg er gravid men på en annen måte venter jeg på en bekreftelse bortsett fra graviditetstesten. Bare å vente i spenning på UL.

Man kan tenke så mye rart :) uansett blir det en bekreftelse. Og jeg tror nok jeg kommer til å måtte være sjåfør på rypenes aften for nå har den karakteristiske full blære om morgenen magen dukket opp :ler:

I går lagde jeg 3, 5 liter ripsgele. I dag reiser mannen og vesla til mannens hjembygd for bursdagsfeiring og jeg får min første helg alene siden før vesla ble født. Det blir rart det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en god helg. Nyt den og benytt alenetiden på å pleie deg selv og kose deg. Sov til du våkner. Se på hva du vil på tv. Spis pg kos deg og nyt alenetimene :) god helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess da dagene skal nytes så langt det er mulig.. er tross alt på telefonvakt hele helga.

Det er pussig dette. Jeg sitter og venter på lyder fra vesla. Snakket med mannen på telefon i sta, da hørte jeg henne si "mamman" i bakgrunnen. Å jeg savner de begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heihei! Vil gjerne følge deg her:)

Hei :velkommen: hit!

Det var virkelig godt med en helg for segselv, selv om den jobbmessig ble litt mer hektisk enn jeg hadde sett for meg. Det jeg virkelig så fram til var selvfølgelig å kunne sove lenge om morgenen, men det viser seg jo nå at jeg ikke trenger Vesla for å våkne tidlig. Hun har forresten blitt kjempeflink til å sove natten gjennom i egen seng, og sover gjerne fra 1930 til 0600 om morgenen.

Nå er familien lykkelig gjenforent hos mannens foreldre hvor vi har en hel uke til å lade opp til barnehagestart for Vesla og skolestart for meg. Og siden vi nå har barnevakt skal jeg og mannen forsøke å få dratt på telttur og fisket litt.

Ellers kan jeg nå juble for at jeg nå muligens er i uke 12! Bare 17 dager igjen til UL! :hoppe:

Endret av Havmus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...