Gå til innhold

Shopping vol. 3


Gjest dalieo

Anbefalte innlegg

Gjest dalieo

Tilbake med enda en ny bok!

Hadde litt noia for at den forrige var oppdaget av en jeg kjenner, og det sto en del personlige ting i den, så jeg startet likegodt opp en ny! Håper de samme fine menneskene som var i den forrige boken holder meg med selskap i denne også :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ai, den er lei. Men jeg er selvfølgelig med videre :kose:

Ps: Signaturen din gir meg litt assosiasjoner til Prøve-forumet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Hurra!

mariab, haha!! Nei er ikke heelt der enda, kanskje om ti år :ler:

Jeg gikk nettopp på butikken i snø/regn, og når jeg nesten hadde kommet hjem igjen innså jeg at jeg hadde glemt det viktigste :dåne: Hater sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir ikke slipp på deg så lett, selvfølgelig er jeg med videre ;)

VELDIG irriterende å glømme det viktigste når du har vært på butikken, og det blir ikke bedre av dårlig vær :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

:strix:

Jeg skal kjøpe en nude leppestift! Er det noen av dere som vet om en god og ikke for nude..? Dette er litt inspirasjon, Kasia Struss under D&G-visningen, men vil gjerne ha liiitt mer farge.. er redd for å se ut som et lik ;) Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*huke av på listen sin*

Så du ba om å slettet den forrige og fikk litt angst :sjenert: Men nå er alt bra igjen :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Serenity: Ja, jeg fikk vite det sendt på natta, og da var ingen moderatorer våkne.. så fikk litt noia selv! Men håper ikke den personen kom over boken.. :)

Perledrøm: :strix:

Mischa: :ler: Takk! :klem:

Rosenrød: Så bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selvfølgelig også med :)

Jeg har kjøpt ny leppestift i "honey nude" fra Smashbox, jeg kan si i fra hvis den er noe tess. Jeg er også opptatt av å ikke se blodfattig ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juliane: :goodbye: Koselig å se deg her!

Tusle: Aah, ja gjør gjerne det! :) Har du kjøpt den på nettet? Eller kan man kjøpe Smashbox i Norge? :klø:

--

Idag skal jeg på shopping. så da blir det en liten oppdatering med ting senere idag :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg har en nude fra Mac, som jeg er veldig fornøyd med.. hva heter den igjen..Myth tror jeg. den er jeg veldig fornøyd med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk lekehusmor :goodbye:

Fikk ikke kjøpt så altfor mye igår..endte opp med:

Lue fra carlings, overlever ikke uten lue når det er så kaldt. (Ikke mitt bilde)

Vans, ganske basic, greit å ha svarte sneakers siden jeg nesten kun har hvite (som må vaskes hele tiden).

2 t-skjorter jeg ikke fant bilde av, en blå og en mørkegrå!

Body Butter :hjertesmil:

Clinique High Impact Curling, noen som har prøvd denne?

Første skoledag idag :hoppe:

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst på dette settet fra Decleor.. Det virker som et ganske safe kjøp, mtp at det passer for alle hudtyper. Jeg vet ikke helt hvilken type jeg har engang, så :fnise: Men det er like over tollgrensa..

Hvordan er det det fungerer med Feelunique, igjen? Man får pengene tilbake, eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...