Gå til innhold

Kjøp til baby på ebay


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til fine kjøp til baby på ebay?:)

Anonymous poster hash: e91b3...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil jeg fraråde. Du vet aldri hva det inneholder. I Norge, og kanskje EU generelt er det strengt på giftstoffer ol, og det er kvalitetssikret. Det du får fra ebay er ikke sikret.



Anonymous poster hash: a8820...06a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper ikke ting til babyen på ebay pga fare for giftstoffer.

Anonymous poster hash: 32256...951

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt flere ting: spesial hodepute, flasker, bleierefill, leker og noe klær osv.

Men det er kjøpt fra butikker fra England/USA som er på ebay. Holder meg unna det billigste som selges fra diverse asiatiske land for ja det er ikke de samme kravene og kontrollen av ting der...

Anonymous poster hash: df4a3...9ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok latt være å kjøpe ting til baby på ebay. Man aner ikke hva billige ting fra ebay inneholder av kjemikalier og giftstoffer. Disse går ikke igjennom samme kontroll som varer som selges i Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok latt være å kjøpe ting til baby på ebay. Man aner ikke hva billige ting fra ebay inneholder av kjemikalier og giftstoffer. Disse går ikke igjennom samme kontroll som varer som selges i Norge.

Må bare kommentere denne, alt på ebay er ikke billig ræl/kopier. Man kan finne merkevarer billigere på ebay, man kan finne merker ol som ikke selges i Norge. Men man handler ikke noe billig billig fra Kina og tror det er ekte, det man kan er å kjøpe noe til en lavere pris enn i Norge fra feks England, USA, Tyskland, Frankrike osv...

Anonymous poster hash: df4a3...9ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bleierefill er jo rådyrt her hjemme. Er det å få tak i på ebay? Og disse passer bøeiebøttene her hjemme ? Da er det jo knall - hvis de er rimeligere. Ps hva søker dere på da ?

Anonymous poster hash: dbe40...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper refill til bleiebøttene.. Har også kjøpt noen klær. Tenker det er greit hvis ting kan vaskes på 60 grader.

Vi fikk litt leker av ett familiemedlem som var fra ebay. Lukta kjemikalier og gikk nesten opp i "liminga". De kasta jeg. Har hovedregel på at ting baby skal ha i munnen kjøper jeg ikke på ebay.

Anonymous poster hash: 1e55c...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper refill til bleiebøttene.. Har også kjøpt noen klær. Tenker det er greit hvis ting kan vaskes på 60 grader.

Vi fikk litt leker av ett familiemedlem som var fra ebay. Lukta kjemikalier og gikk nesten opp i "liminga". De kasta jeg. Har hovedregel på at ting baby skal ha i munnen kjøper jeg ikke på ebay.

Anonymous poster hash: 1e55c...83b

Jeg er enig. Har kjøpt litt sokker på eBay. Tenker å vaske de gjerne et par ganger med ekstra skylling... Mener og tror det går greit.

Leker (som puttes i munnen) er jeg mye mer skeptisk til!

Anonymous poster hash: 85436...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig. Har kjøpt litt sokker på eBay. Tenker å vaske de gjerne et par ganger med ekstra skylling... Mener og tror det går greit.

Leker (som puttes i munnen) er jeg mye mer skeptisk til!

Anonymous poster hash: 85436...fac

Det jeg å gjør!

Å så har de noen geniale smekker til ca en tier!

Sjekk disse: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=231098738343

Anonymous poster hash: 1e55c...83b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz

Finnes faktisk en gruppe på facebook som heter "ebay barn og baby" eller noe lignende :) Det med giftstoffer osv er nesten noe man selv må ta stilling til, men alt er ikke billig ræl heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en lampe som gir stjernehimmel i taket. Betale ca 20 kr og den er ikke fin å se på men lyset er fint. Ungen rører den ikke så da er det ikke farlig, og vi setter den ikke på og går ut av rommet så han er ikke alene i rommet med den. Mannen er elektriker og nekter meg å bruke kabel til den, det fulgte ikke med kabel men er inngang for det. Fordi det er større sjanse for at den tar fyr om den er av dårlig kvalitet og den kobles i veggen. Så har batteri i den. Den blir ikke varm om den står på en stund.

Har også kjøpt et navneskilt i tre til ungen, fra England.

Kjøpte en orginal Ergobaby med spedbarnsinnlegg, fra USA tror jeg, husker ikke helt. Kostet ca 600-700kr. Vet om de som kjøper uorginal fra Kina til 100 kr.

Anonymous poster hash: d83d0...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg å gjør!

Å så har de noen geniale smekker til ca en tier!

Sjekk disse: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=231098738343 Anonymous poster hash: 1e55c...83b

Jeg har kjøpt disse smekkene og noen andre.. Har glemt litt giftstoffer på de, hun slikker jo noen ganger på smekken :-/ Er det farlig?

De i bomull inneholder hvertfall ikke BPA osv

Anonymous poster hash: cfada...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde heller kjøpt 2 m bomull på Panduro til 75kr/m og sydd 40 stk smekker selv

Anonymous poster hash: a5c12...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt disse smekkene og noen andre.. Har glemt litt giftstoffer på de, hun slikker jo noen ganger på smekken :-/ Er det farlig?

De i bomull inneholder hvertfall ikke BPA osv

Anonymous poster hash: cfada...c40

Jeg kok-vasker mine, så tror ikke det er noe problem.:)

Anonymous poster hash: 1e55c...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...