Gå til innhold

Sex etter fødsel og melk i puppene, beholde BH på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer, har ikke født ennå.



Anonymous poster hash: e205f...b38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 37 og lekker ganske bra allerede. Har bh'en på under sex, da jeg foreløpig er lite comfy med å føle meg som en melkeku før barnet er ute ;)

De fleste av mine venninner som har fått barn har stort sett hatt den på under sex for å slippe melkestråler i alle retninger..

Anonymous poster hash: ad9d5...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 37 og lekker ganske bra allerede. Har bh'en på under sex, da jeg foreløpig er lite comfy med å føle meg som en melkeku før barnet er ute ;)

De fleste av mine venninner som har fått barn har stort sett hatt den på under sex for å slippe melkestråler i alle retninger..

Anonymous poster hash: ad9d5...765

Ja sikkert det greieste, mannen vi vel gjerne synes det er litt avtennende med lekkasje :P

Ts.

Anonymous poster hash: e205f...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ventet med sex til ca tolv uker etter fødsel. Da var den værste melkesprengen over, og vi kunne fint ha sex uten å merke noe til melka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok litt an på hvor mye du lekker.. Ta det som det kommer! 😊

Anonymous poster hash: 01404...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vent nå litt her. Sier dere at hvis gravide kvinner har sex, så spruter det f. eks. melt hvis de er på toppen og rir?



Anonymous poster hash: b94ea...754
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bh var alltid på under sex (og når eg sov), så lenge eg amma.

Det sprutar ikkje nei, men rann litegranne. Og det er akkurat nok til at det er turnoff, for både meg og mann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent nå litt her. Sier dere at hvis gravide kvinner har sex, så spruter det f. eks. melt hvis de er på toppen og rir?

Anonymous poster hash: b94ea...754

Kan bare prate for meg selv og her spruter det ikke. Dog lekker det nok til at jeg ikke føler for å ha sex uten bh. Tror spruten kommer først når man begynner å amme..

Anonymous poster hash: ad9d5...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I starten hadde jeg bh'en på ja. Det var ikke sånn at det sprutet så fælt, men det lakk nok til at det ble ukomfortabelt for meg. Vi hadde ikke sex før etter 10 uker pga sting og sånt hos meg, så det tok ikke så lang tid etter det før jeg ikke lakk så fælt lenger. Da kom det helt an på når det var i forhold til siste amming om jeg beholdt den på eller ikke. :P



Anonymous poster hash: 223f3...53a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min ga heldigvis faen i om det kom melk ut fra puppene mine under sex. For meg er det avtennende å ha sex med bh på, og at han kjærtegner puppene mine er noe som virkelig tenner meg. Ble litt søl og kliss, men det blir det jo likevel under sex.



Anonymous poster hash: 5a313...833
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte det de første to månedene i hvert fall. Husker ikke helt hvor lenge det var nødvendig med bh. Mannen min brydde seg ikke om det kom melk, han syntes det var morsomt ;) Men jeg likte best å holde det i en bh. Etter hvert blir det så lite som kommer at det ikke er noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vent nå litt her. Sier dere at hvis gravide kvinner har sex, så spruter det f. eks. melt hvis de er på toppen og rir?

Anonymous poster hash: b94ea...754

Ikke gravide, ammende.

Grunnen er at utdrivningsrefleksen er styrt av hormoner (oksytosin) som blir utløst av berøring ol. Jeg kunne også begynne å lekke av å bare tenke på babyen min. Så er ikke bare under sex.

Endret av Dyregod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var greit å ha bh på de første par månedene, da det plutselig kunne sprute melk ut,selv uten så mye berøring. Føler meg mer usexy når det renner klissete melk i alle retninger, enn jeg gjør med bh på. Etterhvert som jeg blir litt " tettere" kvitter jeg meg med den.

Det er bare jeg som har brydd meg, for mannen syntes faktisk at det var hysterisk morsomt da han plutselig fikk skikkelig melkesprut i øyet, midt under akten, selv om det ødela den sexy stemningen for noen minutter pga latteranfall. Han synes dessuten at puppene mine er totalt fantastiske når jeg er gravid eller ammer og ser ikke noe problem for hans del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...