Gå til innhold

Babynest i seng?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det vits med babynest i stokke sleepi mini? Tenker det er smart når jeg skal bære barnet inn på rommet hvis hun sovner i nestet

Anonymous poster hash: 6c6ca...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Runforit

Jeg skal ha babynest oppi Next to me krybben. Enkelt å dra baby frem og tilbake uten for mye styr om natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdalene

Babynest var ikke vanlig da jeg hadde spedbarn, men jeg hadde ammemadrass, som baby sov på, som jeg flyttet rundt. Veldig greit, for da merket ikke baby noe når jeg flyttet de fra min seng og over i egen seng.

Vil tro babynest har samme funksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det :) veldig greit og bære baby frem og tilbake, ha i vår seng så vi ikke ruller oppå han osv. Når vi er på hytta el. Har vi med babynestet så han sover i noe som er kjent. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte nestet i Stokkesenga i starten. Han var vant til å sove i nestet og det var lett å flytte han rundt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har hatt nest hele tiden minste har sover, fra dag og enda. Hun er snart 9 mnd.

Vi har hatt henne i vuggen nede og båret henne opp, mens hun har sovet i babynestet.

Bruker det enda, synes det er gull. Da kjenner hun sengen overalt hvor hun er. Og ligger litt tett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer babynest nå med andre mann. Med forrige sovnet jeg ofte når jeg amma om natta. og når jeg våknet for å flytte mini over i senga våknet hun bestandig. Da var det bare på med ny runde amming.. men et spm til dere som har brukt det; går det an å amme når baby ligger i babynestet, eller må man ta dem ut uansett? Ser en del har litt høye kanter, og vet ikke om amming fungerer dav?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stokke sleepi mini, og vi hadde null planer om å bruke nest. Men jeg fikk en sleepyhead av en god venninne i gave på babyshower, og jeg aner ikke hvordan vi hadde klart oss uten den. Nå er mini 5 måneder, og han sover fremdeles i sleepyheaden inni sengen. Skal snart utvide sengen, og hadde egentlig planer om å slutte med sleepyheaden, men det er ganske vanskelig. Han har så og si vokst ut av den, men allikevel sover han best i den.

Han sover i 12 timer på natten. Fra seks om kvelden til seks om morningen. Jeg tror faktisk vi kan takke sleepyheaden delvis for det. Så ja, anbefaler nest!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også føye til at sleepyheaden er genial å reise med. Vi har hatt den med på utenlandsferier, og bort til venner. I tillegg har han samsovet en del med oss i sengen i sleepyheaden! Helt i starten sov han også på stuen i den. Den er helt genial.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer babynest nå med andre mann. Med forrige sovnet jeg ofte når jeg amma om natta. og når jeg våknet for å flytte mini over i senga våknet hun bestandig. Da var det bare på med ny runde amming.. men et spm til dere som har brukt det; går det an å amme når baby ligger i babynestet, eller må man ta dem ut uansett? Ser en del har litt høye kanter, og vet ikke om amming fungerer dav?

Jeg får ikke til å amme baby i nestet nei.

Anonymous poster hash: 0e26b...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke til å amme baby i nestet nei.

Anonymous poster hash: 0e26b...14b

Ok, da spørs det om jeg får vurdere noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke til å amme baby i nestet nei.

Anonymous poster hash: 0e26b...14b

Ok, da spørs det om jeg får vurdere noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...