Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Hei hei tror jeg kan snike meg inn her :) fikk positiv graviditetstest idag 8dpo :) utrolig svak, men tatt to så regner med at det er en liten en på vei :) har termin i følge babyverden termin kalkulator den 18. April :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen inn, gift93! Og gratulerer så mye! :)

Malicious, var ikke UL helt fantastisk? :rodmer: Jeg trodde ikke helt på henne da hun viste meg skjermen, det var som om hun bare spilte av en video hun hadde tatt opp på forhånd. Men hun sjekket noe spesifikt for meg, så jeg vet jo at det var meg, og lille spire inni meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei tror jeg kan snike meg inn her :) fikk positiv graviditetstest idag 8dpo :) utrolig svak, men tatt to så regner med at det er en liten en på vei :) har termin i følge babyverden termin kalkulator den 18. April :)

Velkommen!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bønna :rodmer:

UL_30_07_2014_tilpasset_med_merker.jpg

Yeeeey! Den ses veldig tydelig med hode og hender! Utrolig! Hvor langt på vei er du? :) (sitter på mobilen om du skulle ha en ticket som jeg ikke ser hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv funnet at jeg er 9+2, men hun satte meg fram til det som i dag blir 9+5. Jeg vet jo når el var pga testene, så jeg beholder min egen dato foreløpig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig 10 uker og mini har status som foster nå! :hoppe:

Jaaa, hipp hurra!! :blomst::bolledeig: Så bra at spira blir så stooor! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig 10 uker og mini har status som foster nå! :hoppe:

Så koselig teriyaki!

____________

Jeg har nå fått time til tidlig ultralyd den 14.08 :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig 10 uker og mini har status som foster nå! :hoppe:

Jippiiii! 10 uker her også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være feil forum, men lurer på om dette er en positiv test?:) håper noen kan svare meg :)

Ja, den er positiv. Gratulerer. :) Du har vel termin i april så blir riktig plass dette her. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, den er positiv. Gratulerer. :) Du har vel termin i april så blir riktig plass dette her. :)

Ja blir rundt 18. April :) men har tenkt på med tanke på at den er såpass svak, også er det greit og høre med flere, ond en er positiv heh har tatt 4 tester og alle viser på samme måte, kanskje en liten grad tydeligere Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja blir rundt 18. April :) men har tenkt på med tanke på at den er såpass svak, også er det greit og høre med flere, ond en er positiv heh har tatt 4 tester og alle viser på samme måte, kanskje en liten grad tydeligere Hehe

Den der er mye sterkere enn den første positive testen jeg fikk. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der er mye sterkere enn den første positive testen jeg fikk. :)

Skal til legen på torsdag og ta en ny test, håper den er forsatt positiv Hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...