Gå til innhold

Barnevogn!


Gjest AnneShirley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Herlig! Grattis!

Vi har bestemt oss for Stokke Xplory i sort. Skal bestille den i januar, evt. se om det kommer et tilbud etter jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir emmaljunga på oss. Det er så mange som anbefaler den, og den er god og stødig til nord-norsk vinterføre.

Men jeg synes den er stor og tung. Ser for meg at den tar hele bagsjerommet når vi skal noen plass. Lurer på hvor man skal gjøre av hunden og bagasjen da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest ¤bella¤

Nå har vogenen vår også kommet i hus :) Simo duo, sort , med softline i fargen sand. Er veldig fornøyd med den vognen altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 8 måneder senere...

Annonse

Gjest Nanette

Jeg tenkte på Simo Kombivogn, men er den grei å ha når man skal gå m ye i oppoverbakker? Det er det som avgjør om den blir for tung eller ikke, for ellers virker jo vogna helt super!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebær

Vi har valgt Simo Duo! Den og kombivogna er jo nesten like, bortsett fra at i Duo-vogna kommer bagdelen og sportsdelen hver for seg, i kombivogna er det en kombinert del!

Hadde lenge tenkt på SimoKombi, men pga at Duovogna er mye lettere endret vi til det! Masse oppoverbakker her, så da er det greiere med Duo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanette

Hvor mye lettere er Duo i forskjell til Kombi, og hvordan gjør dere når dere skal bære med den sovende babyen, kan man ta løs en bagdel på duoen slik som på kombi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebær

Husker ikke akkurat vektforskjellen! Mener det var 16 kg på duo og 20 på kombi! Dette er med bagdelen, blir vel liketunge med sportsdel tror jeg!

Bagen på duo har samme "click-in" system, så den er bare å dra med seg!

Det vi tenker er en ekstra fordel er at dersom vi f.eks. skal overnatte hos noen en natt etter at vi har tatt i bruk sportsvogndelen, så har man en hel bag som lillegullet kan sove i den natten i stedet for å dra med seg reiseseng og det hele! (Siden sportsvogn og bagdelen er to deler!

Vi tenker også på to forholdsvis tette, og da trenger vi kun kjøpe ett nytt understell når nummer to kommer, fordi vi allerede har bagen, og eldstemann sitter i sportsvogn! Når minstemann skal over i sportsvogn satser vi på at eldstemann ikke trenger noe særlig vogn lenger! :)

Men dette blir jo en smakssans, så dere må vel bare finne deres egne tanker om saken! :)

Jeg råder dere til å spørre litt i butikken! Det gjorde jeg! Jeg var helt innstilt på Simo Kombi, men da jeg trippet ut av butikken 20 minutter senere hadde jeg ombestemt meg til Duo!

Endret av tyttebær
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...