Gå til innhold

TTHV-tråden


*Lene*

Anbefalte innlegg

Det er bra :)

Min helg har gått bra. Litt for høyt kalori inntak lørdag, men tror alt i alt, det skal være ganske greit.

Trente dancestep lørdag, og aerobic og bodypump søndag.

Kjenner jeg er ganske sliten i beina i dag.

Så, treningspause i dag.

Skal på GR i dag.

SPENT :overrasket:

Hvordan har helgen deres gått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MASSE,MASSE kalorier i helge!!!!

jobba i natt,men starter dagen med spinn 45.min + styrke 30 min!!!!

Så avslutter jeg dagen med dance aerbic i kveld kl 20.00

Jippi,så får vi se om jeg sover litt mellom øktene!!

Bra start på en MANDAG!!

LYKKE TIL MED TRENINGS UKA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hrmpf, her går det med samme tempo: 100 gram denne uka også. Jeg tror det betyr at jeg må legge om litt for at det skal gå fortere nedover. Gidder ikke endre noe denne uka, men kanskje neste. Alternativene er:

1) Sunnere middager

2) Mindre søtt i helgene

3) Mer trening

Får se hva jeg lander på. Kanskje litt forskjellige tiltak fra uke til uke?

Hvordan har det gått med deg, Lene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dette var en spennende tråd!!! Håper det er greit om jeg slenger meg med :)

Jeg har ikke digital badevekt, men en sånn gammeldags som gjerne viser et par kilo i forskjell før og etter dusjen. Neida, sååå skitten pleier jeg ikke å være :ler: , det er nok vekta det er noe galt med.

Skal prøve å gå ned 5 kilo til første julebord den 25. november. Klarer jeg det, blir jeg så alldeles strålende fornøyd. Sitter på jobb nå (jada, jeg skal snart gjøre det jeg får betalt for), men går på vekta i mårra tidlig.

Var på spinning i går, vet ikke helt når neste treningstime blir. Skal på ferie i mårra kveld, så jeg regner ikke med at det blir veldig mye trening og salater før neste mandag igjen. Rapporteringen hit igjen vil sikkert hjelpe meg til å huske å begrense inntaket av alt for mye junk ;)

Stå på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til Pellegrino :) Og good ferie!"

helenaa: du går ihvertfall NED i vekt da, selv om det kanskje føles litt vel sakte. Men som du skriver selv, er det vel bare snakk om litt justering på inntaket.

jeg hadde gått ned 1 kg i går, og er strålende fornøyd med det :)

I dag skal jeg trene aerobic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff,vekta går ikke ned,men kostholdet er ikke helt 100% heller og da går vel ikke vekta ned.

Men jeg trener jver dag og det holder kroppen i sjakk,strammer litt her og der :ler:

I dag har jeg vært på 45 min høy puls!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss, ikke fortvil for at vekta står stille. Det gjelder bare å småjustere kostholdet litt, så skal du se at vekten går nedover. Skal du mye ned i vekt forresten?

Selv er både trening og sundt kosthold alfa omega for meg, jeg kan godt trene meg ihjel uten å gå ned i vekt, så lenge ikke kostholdet er 100%

Men sånn er det vel å være født uten forbrenning :ler:

I dag skal jeg på 70 min spinning/birken. Gleder meg! Her snakker vi SVETTING på høyt nivå :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 1,7 denne uken... tross litt sykdome og slikt..

Hadde en helt forferdelig nedtur ret før helgen...hadde plutselig bare gått ned 100g....Men trekker den konklusjonen at det var tante rød som ringte på døren..

Uansett var det en skikelig knekk på motivasjonen, men etter å ha ligget på sofan en kveld så bet jeg tenna sammen og kastet meg ut i det gjen. Jeg har jo gjort dette her før, så jeg vet igrunnen hvordan det funker... vertfall ned til 80 kg.. der har det brukt å stoppe opp, men denne gangen skal jeg intensivere treningen når jeg kommer dit ned slik at jeg får oppleve å se 7-tallet gjen. Det er drømen..*sukk*

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellfiol; Det er jo superbra! Gratulerer! Det er utrolig kjipt når vekta ikke stemmer med innsatsen, men er er det jo tydelig at det bare var en liten glipp, så var du på plass igjen!

Jeg må si at jeg snek meg på vekta igjen i dag, og hadde mye mindre enn i går. Får håpe det holder seg til neste tirsdag, så kan jeg rapportere det da :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellfiol: GRATTIS med 1,7 minus! Dødsbra!

Helenaa: det ordner seg for flinke jenter, blir spennende å høre resultatet tirsdag :)

Fikk ikke trent i går, var på skikkelig handletur med mannen! vurderer trene total core i kveld, men får se hva jeg rekker!

Go girls :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei og hå!!

nok en travel uke......

men har vært flink med maten den siste uka og har trent to ganger spinning!! vekta viser to kilo mindre-jippi!!!

veier 72,8 nå!! vil vil vil vil ned på sekstitallet denne gangen!!

satser på mer trening til uka!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en fet helg (var på gourmetkveld hos venninne) ble jeg veldig overrasket da vekten viste ned 1,3 kg på siste kurskveld. Totlat ned 5,1 kg. Mellomfornøyd. Kunne vært mer hvis jeg hadde lagt meg litt mer i sælan :)

Starter nytt kurs neste mandag igjen.

Ellers trente jeg pump og aerobic på søndag.

I går jeg gikk jeg en lang rask tur med søs.

Skal på aerobic igjen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, igjen. Danmarksturen var deilig, men ikke så veldig bra for mine forsetter. Beltet er stilt et hakk UT, og min upålitelige badevekt påstår at jeg har gått OPP i vekt. Jaja, jeg kan prøve å forklare litt med at den er den "rette" tia i måneden :ler: .

Var på spinning i går kveld, og kjente middagen opp i halsen opptil flere ganger. Dette var tungt, men ikke søren om jeg skal slutte. Nå er jeg mer motivert enn noengang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...