Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den vanish reklamen der folk SKRIKER som et helvete mens de søler på seg eller hva faen det er. Den er spesielt irriterende hvis man har glemt å skru ned lyden på reklamene så det jomer i hele stua.. :frustrert: herrefred sier jeg bare..............

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

McDonalds!

Han som gaper.

Herregud. :klaske:

Den er bare fæl. Jeg ble ikke mer fristet til å gå på McDonalds etter å ha sett denne reklamen, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkeautomaten med Sandra Lyng Haugen



Anonymous poster hash: 382f3...f16
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Bet-et-eller-annet med de folkene som viser fram mobilen mens "freeeedag, løøøøørdag, søøøøndag..." spilles i bakgrunnen.



Anonymous poster hash: 382f3...f16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den reklamen for en eller annen bank, der mannen har kjøpt seg ny motorsykkel, og dama kommer løpende ut med en graviditetstest i hånda.



Anonymous poster hash: 382f3...f16
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HappyWaffle

VANISH definnitivt!!! den reklamen hvor folk skriker får jeg snart mareritt om! budskapet deres når ikke frem til meg hvertfall. kommer aldri til å kjøpe noe som har en så crappy reklame!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den reklamen for en eller annen bank, der mannen har kjøpt seg ny motorsykkel, og dama kommer løpende ut med en graviditetstest i hånda.

Anonymous poster hash: 382f3...f16

Det var en stund flere reklamer om folk som måtte slutte å ha liv fordi de plutselig ble stuck med "unge, hus, volvo, bikkje og perfekt familielykkeharmoni".... :sur:

Anonymous poster hash: 2ee99...cf8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker de "reklamene" som sendes på helligdagene i påsken. Noe mer deprimerende skal man lete lenge etter. Greit at folk sliter med mange problemer også i påsken, men de reklamene er jo nesten nok til å dytte en deprimert utfor kanten. Går det bra? Joda, det går bra? Jo, det går braa? Hulk, *borte*.



Anonymous poster hash: 7f840...46c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker de reklamene for godterier, han som teller sauer også kommer en hest. Er så rolig og fin

Liker også den ene reklamen til get som er rolig

Er deilig med litt reklame uten fæl musikk og hyl å skrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Get-reklamen med det gravide damemennesket som ligger og glaner på iPaden din.

"Og hvis jeg må tisse - igjen - så blablabla"

Jeg gir da blanke F i hvor ofte ei vilt fremmed dame må tømme tanken!



Anonymous poster hash: f77f1...215
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All reklamen er irriterende. Jeg bruker å smårydde i leiligheten under reklamepausene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattemat-reklamen som Eva Longeria er med på...HVA fikk henne til å bli med på dette? :hakeslepp:

Mye penger og en lovnad om at reklamen aldri skulle vises i USA?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg misliker de "reklamene" som sendes på helligdagene i påsken. Noe mer deprimerende skal man lete lenge etter. Greit at folk sliter med mange problemer også i påsken, men de reklamene er jo nesten nok til å dytte en deprimert utfor kanten. Går det bra? Joda, det går bra? Jo, det går braa? Hulk, *borte*. Anonymous poster hash: 7f840...46c

Dette fikk meg til å le høyt... Skikkelig upassende, med dog :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, neei, neeei, neeeei, neeeeeeei reklamen! :grine:



Anonymous poster hash: f2312...46d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen for vaske middelet YES... "svaret er YES!!"

Blæ, jeg får helt grøssninger av hele reklamen, skjønner ikke at folk vil være med å å spille inn en sånn dum reklamefilm, selvom det er penger, så ville jeg holdt litt ansikt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest crazycatlady

All reklamen er irriterende. Jeg bruker å smårydde i leiligheten under reklamepausene.

Så flittig du er da. :) Må jo ha det megaryddig og helt gullende rent til enhver tid som rydder i hver reklamepause. På TV3 er det jo reklame hvert kvarter liksom.

Endret av RusaPåBrus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ProActive reklama virkelig tar kaka. Den har nå gått helt siden jeg begynte å se på TV, med mer eller mindre gode kjendiser (bl.a Justin Bieber :murvegg: ). Den er like irriterende nå som første gang jeg så den, og den bare keeps on repeating itself i 5-10 minutter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den McDonalds-reklama er bare skummel..

Ellers, Talkmore-reklama, herreguud.... Jeg skrur alltid på mute når den kommer. Det samme gjelder Q-meieriene sin lettrømme-reklame..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen for vaske middelet YES... "svaret er YES!!"

Blæ, jeg får helt grøssninger av hele reklamen, skjønner ikke at folk vil være med å å spille inn en sånn dum reklamefilm, selvom det er penger, så ville jeg holdt litt ansikt :)

Helt enig!

Kjøpte det der drittmiddelet når det var på tilbud en gang.

Og for å si det sånn: Svaret er IKKE yes....

Og den McDonalds reklamen. Hvem gaper vel og er desperat etter burger derfra?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...