Gå til innhold

Skravletråd for november/desember barn 2011


Smørblomst82

Anbefalte innlegg

Det var innvendig, og gynekologen er enig i tickeren min som sier midt mellom 7 og 8 uker. Var deilig å se hjerteslagene siden jeg var på ultralyd pga. blødninger. Da føles det ekstra bra at alt er som det skal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint det må være :) Og det er sikkert veldig betryggende å vite at alt er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og DER begynte jeg å blø. Friskt, rødt, kjente bare at det strømmet på, midt under handlerunden i dag. :-( Ingen smerter, heldigvis, eller klumper. Men store mengder lyserødt blod (sorry detaljer).

Får kanskje kontakte fastlegen over helga og spørre hva jeg kan gjøre/få hjelp til å finne ut om jeg har mistet.

Og jeg som hadde bestemt meg for å ikke stresse eller lese om ting som kan gå galt - her sitter jeg igjen og googler...

Får håpe jeg kommer tilbake og deltar i denne gruppa fremover likevel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og DER begynte jeg å blø. Friskt, rødt, kjente bare at det strømmet på, midt under handlerunden i dag. :-( Ingen smerter, heldigvis, eller klumper. Men store mengder lyserødt blod (sorry detaljer).

Ånei! Håper virkelig det går bra med deg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og DER begynte jeg å blø. Friskt, rødt, kjente bare at det strømmet på, midt under handlerunden i dag. :-( Ingen smerter, heldigvis, eller klumper. Men store mengder lyserødt blod (sorry detaljer).

Får kanskje kontakte fastlegen over helga og spørre hva jeg kan gjøre/få hjelp til å finne ut om jeg har mistet.

Krysser fingrene for deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var triste nyheter :( Krysser fingrene for deg jeg også og håper det går bra.

Sender deg også mange klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

Så trist å høre, Angara. Men trenger ikke bety at du har mistet! Håper du får time raskt hos legen. Fælt å gå sånn og lure..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Må vel også melde min ankomst! :) Jeg testet positivt for snart fire uker siden, faktisk. Skal si tiden går fort, og at jeg jammen testet tidlig!! Det var ikke planlagt, men gikk over tiden, derfor måtte jeg jo teste. :)

Krysser fingrene for deg Angara! Håper det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke jenter :)

Hvordan går det med dere?

Selv er jeg i super form.. Nesten litt skummelt, men håper alt er bra med den lille. Ca en uke til lege så det blir spennende.

Har hatt en aktiv helg og det er godt å ha noe annet enn det lille frøet å tenke på :)

Hvordan går det Angara? Har du vært hos legen? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Vært i kjempeform helt fram til helgen. Nå er jeg bare kjempetrøtt! Heldigvis ikke kvalm, og puppene blir stadig større, men oppdaget litt brud utflod da jeg var på do istad. :tristbla: Ikke gøy! Ser det an utover dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. brun utflod så har jeg hatt det i tre dager jeg nå uten at det har skjedd noe. Tror det er ganske vanlig. :) Men det virker som om det har begynt å gå bort hos meg, da.

Min form er kjempefin! Bortsett fra litt ømme pupper og at jeg må på do en del ganger per natt, da. :) To uker til ultralyd i dag! Gleder meg ufattelig mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

Ang. brun utflod så har jeg hatt det i tre dager jeg nå uten at det har skjedd noe. Tror det er ganske vanlig. :) Men det virker som om det har begynt å gå bort hos meg, da.

Min form er kjempefin! Bortsett fra litt ømme pupper og at jeg må på do en del ganger per natt, da. :) To uker til ultralyd i dag! Gleder meg ufattelig mye!

Ser ut som om det allerede har gitt seg.

Så spennende med ul!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå var det min tur til å blø skikkelig. Har jo hatt blødninger tidligere, men ikke som dette :tristbla: Skal til gynekologen halv fem. Huff, ser for meg enda et nytt år med prøving...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff..kjipe greier altså!!

Men kjenner jeg bir nervevrak av å lese her inne når en etter en sier de begynner å blø..Får håpe det går bra med dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei huff da. Ikke noe morro å lese om blødninger. Krysser fingrer og tær for alle sammen og håpe at det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Ånei! Håper det går bra med deg, Olive! :troest: Hva viste UL?

Jeg har hatt litt farge på utfloden i hele dag, men det er mer kremfarget/beige.. Tror ikke det er noe farlig! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig med en slik tråd, beveger meg forsiktig inn, fordi jeg mulig må tusle ut igjen også, begynte å blø i dag jeg også....

Vært på legevakta, og dem ringer meg fra Gyn Pol i løpet av få dager til sjekk. Har murringer, og blør litt friskt blod når jeg er på do.

Krysser fingre for alle dere andre også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så mange av dere som blør da :( krysser alt jeg har for at alle oss får beholde! Er alle i fin form ? Selv er jeg uggen å en rar følelse nederst i magen. Skikkelig ubehagelig å ha tettsittende bukser er det også. Må gjerne ligge en god stund me buksa åpen før ubehaget gir seg. Er jo altfor tidli det i midten av uke 5?!? Ellers litt kvalm å trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...