Gå til innhold

Skryte- og motivasjonstråd, har du trent i dag?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

45 minutter styrke i dag; benkpress (både maskin og med dumbbells på skråbenk), butterfly, dips, franskpress, planken og sit-ups på skråbenk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Interval på mølle 3x3 før ei skikkelig beinøkt med knebøy, strakmark, gluteridge, utspark, legcurl, hacksquat, sittende tåhev, bulgarsk utfall, stående tåhev og avsluttet med 3 min planke. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca, 1 time styrke med buttlift, markløft, nedtrekk (foran), pullover, liggende t-stang roing, shrugs, roing med dumbbells. Noen knebøy også, men følte meg ikke helt klar etter mandagen enda..

Avsluttet med 30 minutter intervall på mølla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Runforit

Jogget 5 km i dag, gikk tur kombinert med shopping i 3 timer, kveldstur og sortert hele garderoben til høsten(masse løping opp og ned 3 etg. trapper for å hente klær og sko i kjelleren :P)

Har vært Duracell kanin siden 06.00 i dag morges, haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det en 14 km joggetur :)

Wow, langt. Hvor lang tid bruker du på det da? Og hvor lang tid pleier du bruke på 5 km vanligvis?

Anonymous poster hash: 42896...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Wow, langt. Hvor lang tid bruker du på det da? Og hvor lang tid pleier du bruke på 5 km vanligvis? Anonymous poster hash: 42896...fde

Kommer an på. I dag brukte jeg 30 min. Jogget på mølle der jeg startet på 4 i helling og avsluttet med 10 i helling. På 1 i helling bruker jeg ca. 20 min, men foretrekker mer helling og litt roligere tempo for å skåne knær og for mer intensitet i økten :) Jogger da på 10-11 km/t.

Ved mindre helling så løper jeg i 11-15 km/t av og til opp til 18 km/t.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 min på tredemølla, gikk fort/jogga
Litt styrke
Og til slutt 2 km spinning

.. merker at ting har blitt myye tyngere ettersom det er første gangen jeg har trent på lenge :fnise:

men jeg må jo begynne et sted. Tar alt langsomt i begynnelsen, så går det nok bedre og bedre :danse:

Endret av ohdeergod
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første innlegg i denne tråden! :hoppe:

Har trent mye og i mange år, men har hatt en del pauser det siste året. Toppet seg nå med en laaaang ferie og et nytt, lite familiemedlem. Tror derfor det kan være lurt å måtte skrive opp her hver gang jeg har trent ;)

Målet er å komme tilbake til mine 5 dager i uka som jeg har vært så glad i.

Dagens trening: 4x4 på mølla. Kjenner det er lenge siden! :cry3: Kommer nok til å bli en del kondistrening på meg nå i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er litt stolt av meg selv i dag som dro på jobb kl 04:30 natt, for så å dra rett på trening uten å dra hjem og stupe i senga. :ler:

tredemølla = i et kvarter, ca 3 km
Noe styrke
Roing = ett kvarter
Spinning = også et kvarter, ca 5 km

Svetten rant for å si det sånn. :dusje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...