Gå til innhold

Hun ber om det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen jenter bare ber om det...

girls_have_fun_01.jpg



Anonymous poster hash: 12dcc...10a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ber om hva?



Anonymous poster hash: 04b51...827
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Ber om hva? Å se på trusen? Musa?

Uansett så er det ikke sånn at man bare kan ta for seg av det folk viser ivrig frem enten på nett eller på gata.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden den ligger under seksualitet så mener du vel at hun bare ber om å bli pult, da?

Og nei, den dama ber ikke om å bli pult. Og det er fasiten.



Anonymous poster hash: 7c77d...3d2
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva da? Betyr det at dere mannfolk ber om det samme når dere sitter og skrever på buss, tog o.l og skviser sidemannen ut av setet?



Anonymous poster hash: 15820...3b9
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hva hun ber om.



Anonymous poster hash: acd5d...8f1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva da? Betyr det at dere mannfolk ber om det samme når dere sitter og skrever på buss, tog o.l og skviser sidemannen ut av setet? Anonymous poster hash: 15820...3b9

De tingene kan ikke sammenlignes. Denne jenta er usmakelig og vet godt hva hun gjør.

Anonymous poster hash: 4d500...dde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter

De tingene kan ikke sammenlignes. Denne jenta er usmakelig og vet godt hva hun gjør.

Anonymous poster hash: 4d500...dde

Det gjør vel teknisk sett mannen også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tingene kan ikke sammenlignes. Denne jenta er usmakelig og vet godt hva hun gjør.

Anonymous poster hash: 4d500...dde

Jeg ser en jente som tar et tullebilde med venner. De ser ut som om de driver med en sport, pga. tøyet, er på tur til et eller annet stevne. Kanskje en venninne sier at hun skrevde så mye at trusa var synlig og så overdrev hun det på tull. Er jo tydelig at hun overdriver. Og så har dette bildet havnet på nett og blir tolket av grisefolk..helst grisefyrer.

Anonymous poster hash: fb86a...77b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tingene kan ikke sammenlignes. Denne jenta er usmakelig og vet godt hva hun gjør. Anonymous poster hash: 4d500...dde

Menn som sitter og skrever på buss eller tog er usmakelige.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt her en dag med bena i yogastilling på gulvet, og fikk kjeft av en annen jente for at jeg skrevde. Hun likte tydeligvis ikke å se skrittet på BUKSA mi, og hadde med all tydelighet en utrolig skitten fantasi. Jeg satt bare der og øvde på yogastilling og prata.

Så nei ts, hun ber ikke om det nei.



Anonymous poster hash: 5749d...321
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ber om det? tror ikke det nei. ser mer ut som et tullebilde egentlig og ikke noe erotisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usigelig glad for at det ikke fantes internett da jeg var ung.

Jeg tror nemlig alle unge jenter har tullet på denne måten. At menn tolker det dithen at hun er kåt, uskikkelig, eller ber om å bli voldtatt (eller hva nå poenget med denne tråden var) er faen meg bare skrudd.

Minner meg om bildet av mannen med grisemaske, som ble beskyldt av muslimer for å håne islam. Tatt helt ut av kontekst og brukt til å "bekrefte" et elendig poeng.

Like skrudd begge deler.

Endret av Petra75
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG får meg til å miste alt håp for menneskeheten.



Anonymous poster hash: 586b7...ba4
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest avocadoen

De tingene kan ikke sammenlignes. Denne jenta er usmakelig og vet godt hva hun gjør. Anonymous poster hash: 4d500...dde

Menn vet altså ikke hva de gjør? :klo:

Endret av avocadoen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg er usigelig glad for at det ikke fantes internett da jeg var ung.

Jeg tror nemlig alle unge jenter har tullet på denne måten. At menn tolker det dithen at hun er kåt, uskikkelig, eller ber om å bli voldtatt (eller hva nå poenget med denne tråden var) er faen meg bare skrudd.

Minner meg om bildet av mannen med grisemaske, som ble beskyldt av muslimer for å håne islam. Tatt helt ut av kontekst og brukt til å "bekrefte" et elendig poeng.

Like skrudd begge deler.

Enig!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser en jente som tar et tullebilde med venner. De ser ut som om de driver med en sport, pga. tøyet, er på tur til et eller annet stevne. Kanskje en venninne sier at hun skrevde så mye at trusa var synlig og så overdrev hun det på tull. Er jo tydelig at hun overdriver. Og så har dette bildet havnet på nett og blir tolket av grisefolk..helst grisefyrer.

Anonymous poster hash: fb86a...77b

Dette!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
På 2015-3-1 den 15.36, AnonymBruker skrev:

Ber om hva?

 


Anonymous poster hash: 04b51...827

 

Noe deilig noe.

Anonymkode: e4b61...ff2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...