Gå til innhold

Kompis som skal "gi en lyd", men gir ikke lyd fra seg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå gir jeg kompisen min en siste sjanse....

Jeg sendte mld tidligere i dag og hørte om planene hans for kvelden. Han sa han ikke hadde bestemt seg for om han skulle drikke/byn eller slappe av hjemme. Jeg spurte så om vi skulle finne på noe i kveld om han ikke skal på byn. Han svarte at "tja, jo, kanskje det". Men nå begynner jo kvelden å nærme seg og jeg har ikke hørt noe fra han. Skal jeg sende en mld og høre hva det blir til?

Dette skjer forresten ofte. Noen ganger sier han "gir en lyd". Men det er ikke allltid han gir en lyd. Da får jeg feks en snap senere på kvelden og ser at han holder på med andre ting. Gidd å gi beskjed.....



Anonymous poster hash: 596af...11c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du bare må legge andre planer uten ham. Så får han heller komme og spørre etterpå om han vil noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg ekstremt igjen i dette! Egentlig ville jeg svart deg "He's not that into you", men i mitt tilfelle vet jeg at han er forelsket i meg. Det sier han ofte, og viser det nesten alltid. Men noen ganger er han slik som du beskriver, og det er så jævlig irriterende. Tror det er typisk enkelte mannfolk. Han "min" er så lat at jeg må ofte hente han for at han skal gidde å reise seg fra sofaen..

Anonymous poster hash: c87a7...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg ekstremt igjen i dette! Egentlig ville jeg svart deg "He's not that into you", men i mitt tilfelle vet jeg at han er forelsket i meg. Det sier han ofte, og viser det nesten alltid. Men noen ganger er han slik som du beskriver, og det er så jævlig irriterende. Tror det er typisk enkelte mannfolk. Han "min" er så lat at jeg må ofte hente han for at han skal gidde å reise seg fra sofaen..

Anonymous poster hash: c87a7...5bc

Høres ikke ut som om han er forelsket i dag.

Action speaks louder than words! Jeg ville tvilt på denne fyren...

Anonymous poster hash: 1e404...e02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan man (begynne å) si? Det er bedre med en god venn for hånd enn det er med to "ukjente" på kg..?

Anonymous poster hash: b1a36...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Nå gir jeg kompisen min en siste sjanse....

Jeg sendte mld tidligere i dag og hørte om planene hans for kvelden. Han sa han ikke hadde bestemt seg for om han skulle drikke/byn eller slappe av hjemme. Jeg spurte så om vi skulle finne på noe i kveld om han ikke skal på byn. Han svarte at "tja, jo, kanskje det". Men nå begynner jo kvelden å nærme seg og jeg har ikke hørt noe fra han. Skal jeg sende en mld og høre hva det blir til?

Dette skjer forresten ofte. Noen ganger sier han "gir en lyd". Men det er ikke allltid han gir en lyd. Da får jeg feks en snap senere på kvelden og ser at han holder på med andre ting. Gidd å gi beskjed.....

Anonymous poster hash: 596af...11c

Du har et eget liv også, ikke sant? Det livet du lever når du ikke setter alt på 'hold' i påvente av at han skal gi ytterligere beskjed?

Legg dine egne planer, og dersom du føler sterkt for det så inviterer du ham med på det du selv skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...