Gå til innhold

Mistet ring - klarsynt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er clairvoyant og kan se at ringen din ligger opp i rumpa på mannen din.



Anonymous poster hash: c92a6...3af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nærsynt, og jeg kan ikke se ringen din. Så den er nok forsvunnet...

Anonymous poster hash: 51a9a...634

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ligger bak toalettet, inn mot veggen.Helt inn mot flisene, på tide at du tar en vår-rengjøring. Da finner du den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*pusser kula*

Ringen ligger i vesken din, den sorte.

Anonymous poster hash: bd040...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for at dere tar dere tid til å svare! Har fått mange nye lete-ideer, men har dessverre ikke funnet den:/



Anonymous poster hash: 62d66...7ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket under stumtjeneren?



Anonymous poster hash: 750ee...f36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et tips når du skal støvsuge neste gang. Ta en del av en strømpebukse over munnstykket på støvsugeren, knyt godt rundt, så forsvinner ringen ikke inn i støvsugeren hvis den skulle ligge på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når pleier du å ta den av? Før du skal sove? Sjekk i/under senga, nattbord og/eller hylle ved siden av senga. Før du skal skal dusje? Har du sjekket i lommer på bukser som ligger i skuffen, som du kanskje har brettet sammen og lagt der? Samme med jakkelommer? Kanskje på en jakke du sjelden bruker. Hvis du har rengjort kan det hende den har glidd av. Har du vasket noe i det siste rett før den forsvant? Når var siste gang du husker å ha sett den, og hva slags hendelser kan du huske etter det som kan ha ført til at ringen har blitt tatt av/glidd av?

Sånn pleier i hvert fall jeg å tenke hvis jeg har mistet noe viktig. Sist fant jeg det under noen papirer på en kommode, fordi jeg hadde lagt det på kommoden og så hadde kjæresten rydda og lagt papirer oppå etterpå ;) Har du en kjæreste som kan ha flyttet på ringen eller lagt noe oppå den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vegg til vegg teppe?

Anonymous poster hash: c086b...5a5

Hardu? Eller vært et sted med vegg til vegg teppe? Fordi jeg ser en ring ligge helt inntil veggen oppå vegg til vegg teppet.

Takk for at dere tar dere tid til å svare! Har fått mange nye lete-ideer, men har dessverre ikke funnet den:/

Anonymous poster hash: 62d66...7ee

Anonymous poster hash: c086b...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli veldig nysgjerrig på hvor denne ringen er. Har du sett i toalettvesken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Å, jeg vil også være med å spå! Må bare ta litt rødvin først - og pusse brillene! :)

TS: håper du finner ringen din! Hvis du var på butikken kan du ha mistet den der. Jeg ville gått hele veien til butikken (om du gikk) eller finkjemmet hele bilen. Og spurt på butikken om de ikke har fått den inn. Kanskje noen snille mennesker har funnet den og levert den inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et praktisk tips for å finne ringen: Bruk støvsugeren. Tre en strømpebukse over røret, så ikke ringen havner i støvsugeren. Så støvsuger du i alle kriker og kroker som det er vanskelig å titte inn i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg at den ligger i eller ved siden av en flettet kurv, antagelig på kjøkkenet et sted. Har dere noe sånt oppå kjøleskapet kanskje? Ser for meg at den ligger et sted hvor det er en del rot, men også et sted som ikke brukes så ofte.



Anonymous poster hash: 2e5fa...1cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg påstå at hos meg har mye en tendens til å gli ned i sprekken :)

Oh you dirty little hussy! :lur:

Anonymous poster hash: 0ae29...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...