Gå til innhold

Ut av kroppen opplevelser


Tarsan97

Anbefalte innlegg

Mange på dette forumet virker noe ukjente med egen spirituell virkelighet.

Eller er det kansje sånn att det er alltid kulere å bli sett på som den " rasjonelle", faktabaserte sorten. Er det tryggere ? Er man litt redd for stempel om man avviker fra denne litt gamle båsen å være i ?

Møt mannen som var en søkkrik millioner, som ga vekk hele greia etter sjelen hans hadde en tur ut av kroppen.

http://www.youtube.com/watch?v=_K2I5P36-Z8

Endret av Tarsan97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det er fordi vi vet for mye om psykologi til å tro at stemmer er Gud eller at folk som følger etter deg er skytsengler?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møt Pamela Reynolds som kunne beskrive en operasjon der hun var klinisk død, med øynene tapet igjen og ørene proppet til.

Dette er en must se syns jeg. Den langt på vei beviser sjelens eksistens, og att action begynner først når en er dau ?

http://www.youtube.com/watch?v=WNbdUEqDB-k



Endret av Tarsan97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye svada fra den irrasjonelle Tarsan97.

Det er menneskene i disse vitnemålene som serverer utrolige og spennende historier, ikke jeg, jeg bare videresender dem. De eneste som serverer svada her inne er alle det står-anonym- over og som ikke bidrar med noe. Det er tagging,spam, som bemerkningen over,det er svada som du sier.

Dette er en pilot som forteller en historie som er ganske utrolig. Han er absolutt ikke anonym og server korte settninger med tagging på forum som dette. Denne fyren er bare tøff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen meg beste kommentaren ever :D

Da stenger vi barnehagen og sender ut de med IQ fra 40 og mindre, kutter ut slike korte lavpannebemerkninger, og slipper inn de voksne :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Historiene er typiske for noe som er helt naturlig og som ikke handler om at man kommer ut av kroppen i det hele tatt. Slike opplevelser er typiske for hjerner som utsettes for ulike typer stimuli. Du kan fremkalle 100% samme opplevelser med ulike typer narkotiske stoffer, noe som beviser at alt skjer kun inne i hodet på disse personene, og at det ikke er noe overnaturlig ved det.

At opplevelsene gjør så sterkt inntrykk på dem er ikke rart. Det oppleves reelt for dem, akkurat som narkomane på narkotripp opplever narkotrippen som høyst reell. Men det har en 100% naturlig forklaring.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mye spennende å lese for de som er interessert i det :) Men du må huske på at det er ikke alle som er klar for slike ting, som å se mennesker som ikke er der fysisk.



Anonymous poster hash: d9bfd...657
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Jeg tror opplevelser en person har, blir vanskelig å forstå for andre, som ikke har hatt lignende opplevelser. Noen velger å forklare opplevelser som hallusinasjoner eller at det ikke eksisterer. Dette er høyst naturlig, da det for mange er vanskelig å forestille seg at ting man ikke kan se eller ta på, faktisk eksisterer.

Enkelte har også funnet sin livsmening i å forklare mennesker som tenker litt annerledes enn dem selv, at de er fullstendig dumme. Litt trist, spør du meg. Tror du, trådstarter, vil få mye mer igjen for å ta dette opp på paranormal.no.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da stenger vi barnehagen og sender ut de med IQ fra 40 og mindre, kutter ut slike korte lavpannebemerkninger, og slipper inn de voksne :danse:

Ser du har sluttet å poste, bra at du har selvinnsikt.

Anonymous poster hash: 152e4...e00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Også har du majoriteten av alle som er døden nær, og som ikke opplever noe som helst. Det er de du ikke hører noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anita er født i Singapore av Indiske foreldre.

Hun forklarer hvordan vi er alle kuttet av innsikten om sannheten og lever helt i mørke her i denne verden. Slik er det, og det er gode grunner for det er slik.

Hun forsøker å forklare att vi ikke ser energier og andre virkeligheter, vi ser f.eks ikke elektrisitet. Men vi ser konsekvensene av det når en elektrisk motor går rundt.

http://www.youtube.com/watch?v=rhcJNJbRJ6U

http://www.youtube.com/watch?v=rhcJNJbRJ6U

Endret av Tarsan97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har masser av innsikt. Dessverre er det mange som gjør som deg, og lukker øynene for all innsikt de ikke liker eller skjønner.



Anonymous poster hash: 152e4...e00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror opplevelser en person har, blir vanskelig å forstå for andre, som ikke har hatt lignende opplevelser. Noen velger å forklare opplevelser som hallusinasjoner eller at det ikke eksisterer. Dette er høyst naturlig, da det for mange er vanskelig å forestille seg at ting man ikke kan se eller ta på, faktisk eksisterer.

Dette er en latterlig stråmann. Det er like latterlig som når Tarsan97 begynner å trekke inn elektrisitet. Man har påvist utallige ting som vi ikke kan se direkte, og dermed vet man at det eksisterer og hvordan ting henger sammen. De eneste som tror noen mener at det vi ikke ser ikke kan eksistere er irrasjonelle overtroiske som langer ut i et desperat forsøk på å forsvare overtroen sin.

Og nei, slike opplevelser er ikke vanskelig å forstå for andre i det hele tatt. Vitenskapen har nemlig forklart disse opplevelsene for lengst, som jeg har påpekt tidligere. Du får nøyaktig samme type opplevelser med div. narkotiske stoffer!

Så nå gjør du deg bare til latter med tåpelig argumentasjon som allerede er tilbakevist.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...