Gå til innhold

Hva irriterer deg at andre gjør?


iselin91

Anbefalte innlegg

- Voksne kunder som spør om prisen på 15 forskjellige ting enda det står prislapp på tingene.

- kommentarer som "herregud så dyrt det var da".. Jeg kommer ikke til å gi deg rabatter uansett, så enten lev med det eller la vær å kjøpe.

- Folk som ikke har med seg legitimasjon på byn. "jamen jamen du ser jo jeg er gammel nok???", og bruker lang tid på å diskutere sånn at alle andre må vente enda lenger.

- Når jeg kommer inn i en butikk og trenger hjelp og de som jobber der lyser surhet.

- Folk som kommenterer logiske ting som "neimen er du på butikken?" når vi møtes på Rema..

Jeg er SÅÅÅ enig i alle de overstående. :kjefte:

Samt snorking og folk som på død og liv må la bilen sin stå på tomgang utenfor eller rett i nærheten av huset vårt. Den rumlingen som egentlig ikke høres fordi det er så lavt i registeret, går rett igjennom marg og bein og gjør meg fysisk dårlig. :sjenert:

Generelt blir jeg lett irritert over lyder som ikke har noe der å gjøre fordi jeg er veldig lydhør og sensitiv for lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir irritert når jeg sitter i pause på jobben dersom noen begynner å baksnakke de andre på jobb at jeg ofte bryter inn i samtalen å prøver å finne på noe annet å snakke om.

* Når folk spiser å samtdlige fingre blir suttet på en siste gang før de er ferdig med måltidene.

* Folk som tror de er mye bedre enn andre

* Folk som tror de er så kunnskaprike at de ikke har noe mer å lære av andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- folk som bare snakker om seg selv og overhodet ikke er interessert i noe annet enn ditt liv

- folk som klager alt mulig, akkurat som om de har det helt forferdelig fordi de fikk 6/5 på matteprøven og ikke 6

- folk som snakker mye høyere enn alle andre for å bli hørt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flir irritert av :

* folk som spiser med åpen munn

* Smatting

* Folk som er mer opptatt av hva de sier i en samtale og gir lite eller ingen oppmerksomhet til hva som blir sakt..

* dette henger (etter min erfaring) litt sammen med punktet over, men tar det som et selvstendig punt: Det dreier seg ofte igjen om de som er veldig opptatt av hva DE sier i en samtale, men er i tillegg mest opptatt av å fremstå som den beste/klokeste/mest reflekterte. Jeg har pappa som et eksempel på denne typen. Opp igjennom har jeg jo hatt mange samtaler med ham, vi snakker mye om politikk f.eks og i samtalene stiller han ofte spørsmål som jeg liksom skal svare på.. Det vanlige her er at jeg gir en kort redgjørelse for mitt synspunkt/tanker omkring temaet (spørsmålenehans er ofte typisk "hva tror du" - spørsmål). Mens jeg svarer legger jeg merke til at han sitter å tenker på hva han ville svart. Det typiske her er at han svarer nøyaktig det samme som meg, men omformulerer svarene mine og presenterer det som om det var første gang synspunktet blir nevnt i samtalen.. Og utdyper etterpå hvorfor han har det synspunktet og prøver å "lære" meg et synspunkt jeg hadde fra før av, og som jeg hadde argumentert for med de samme grunnene..

* Andre typer bedrevitere enn det jeg nettopp nevnte.

*Folk som tar ALT bokstavelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Folk som ikke holder avtaler og er så falske at det renner ut av ørene på de.

- Syklister i veien - Nei, de har ikke noe der å gjøre etter min mening.

- Unger som hyler og skriker

- Folk som snakker om noe de ikke har peiling på

Kunne sikkert skrevet noen tusen men får holde med dette!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Folk som TRENGER seg innpå bussen, før folk har kommet seg av..

-Folk som går sikksakk, treigt forran meg på gater, kjøpesenter osv.

-Folk som har en hel handlekorg full, å skal plent gå før meg i kassa, selvom jeg bare har 1 ting eller noe.

-Signerer en lenger oppe her; "- Voksne kunder som spør om prisen på 15 forskjellige ting enda det står prislapp på tingene."

-De som betjener i klesbutikker, som bretter klærna seeeeint.. Skjedde sist idag :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bella90

- Folk som alltid skal ha rett

- Folk som bare skryter av seg selv og skal være best i alt

- Folk som aldri innrømmer feil og skal være perfekt hele tiden

- Sure folk

- Utlendinger som ikke kan norsk og som ikke gidder å tilpasse seg vår kultur (nei, jeg er ikke rasistisk og har ingenting imot utlendinger)

- Folk som snakker med hverandre på et annet språk mens de er sammen med mange andre

- Smatting

- Folk som aldri tar hint

- Mannfolk som prøver seg selv om man avviser dem

- Folk som gjør alt for å få oppmerksomhet

- Venner som forventer at du alltid skal stille opp for dem når de aldri gjør det selv

- Folk som går sakte og plutselig stopper å bare står der å sperrer hele fortauet

- Folk som aldri holder avtaler

- Folk som sitter på kafe/restauranter å bare opptar plass

- Folk som aldri tar hensyn til andre

- Folk som er skikkelig pirkete når det kommer til mat og ikke liker noen ting

Endret av Bella90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juppsi

Det meste KAN gjøre meg sint inne i meg, men er få ting som får meg til å klikke. Og så skadefro folk er her, så forteller jeg ikke hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cessie

Dette irriterer meg grenseløst:

1. Naboen som sitter på terrassen ved siden av og gauler inn i mobilen. Hva skal han egentlig med telefonen? Mora bor tre hus bortenfor og hører ham helt sikkert uten.

2. Folk som ikke kan lese. Det er utrolig mange analfabeter, spesielt i matbutikker. Når det står i tilbudsavisa at Finsbråten grillpølser er på tilbud (og det er tilbudsskilt foran dem i hylla), så er det faktisk ikke Gilde eller Prior sine grillpølser som er på tilbud.

3. Folk på veg fra fergekaien som ikke slipper fram biler på veg til fergekaien. Har mistet mange ferger på grunn av dem.

4. Italienske turister som parkerer midt i veien for å ta bilder, mens rutebuss og folk som skal nå ferga på veg til jobben må vente til de er ferdige. Jeg tror de forsto hva jeg mente selv om jeg ikke snakker to ord italiensk...

5. Folk som prøver å kjøpe øl/røyk/snus uten å ha med legitimasjon. Tett fulgt av dem som prøver å kjøpe øl/røyk/snus med andres legitimasjon.

6. Folk som sier og skriver "legimitasjon".

7. Folk som skal "sjøpe" noe (godtar det hvis de er under 4 år...).

8. Folk som absolutt skal la bikkjene sine løpe bort til min hund. Vi hilser kun på hunder som vi kjenner. Når jeg snur og går en annen vei burde det gå an å ta et hint.

9. Folk som stinker svette på flere meters avstand.

10. Folk som bremser ned til 40 km/t og legger seg midt i veien hver gang de kommer til en tunnel, for så å legge seg litt over fartsgrensa mellom tunnelene. Lå bak en slik fra Bergen til Voss en gang. Det var rett før jeg ble en morder...

11. Folk (spesielt mannfolk) som stiller seg opp og glor hver gang jeg skal rygge/parkere, eller enda verre, begynner å vinke og dirigere. Takk, men jeg vet nøyaktig hvor stor bil jeg har, hvor stor svingradius den har og hvor parkeringsplassen er. Skal vedde på at jeg klarer å lukeparkere amerikaneren min i ei mindre luke enn de noen gang har klart å parkere sine biler i.

12. Folk som kan alt om hundeoppdragelse uten noen gang å ha vært i nærheten av en hund (ofte de samme som kan alt om barneoppdragelse fordi de en gang har sett et barn).

Oi, visste ikke at det var så mye jeg irriterte meg over... Men det var veldig godt å få det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...