Gå til innhold

Slankepillen reductil, noen?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg går på den.

Ikke noen bivirkninger, ingen stor overraskelse eller stor og tydelig endring av noen ting. Apetitten er litt mindre og viljestyrken er større. Har gått ned ca 5 kg på 8 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hei. Har gått på disse,men det er bare tull. Det eneste du oppnår er å gå ned i vekt for så å gå opp igjen enda mer. Er du ikke påpasselig med å spise rett så driter du deg ut rett å slett. Nei Jeg vil annbefale deg kjøp Sven Skaldemanns bok om å spise seg slank på fett(riktig fett altså)eller søk på lavkarbokur på nett det er nesten den samme kuren, forskjellen med denne er at du kan spise litt brød og grønnsaker. Det er heller ikke en kur,men en livsstil. Der ligger forskjellen at en skal jo leve normalt etter å ha gått ned i vekt. Problemet er ofte at en går enda mer opp etter at en tablettkur eller en slankekur er over. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg har hørt at de faktisk virker, men så klart ikke på alle. Men de fleste. Og en går ikke opp i vekt igjen, hvis en spiser riktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er gjest på innlegg #3.

Jeg mener bestemt at det påvirker apetitten litt, men skeier jeg ut, begynner å spise mye søtt, eller ikke minst alkohol, mister jeg helt styringen. Men det er ingen dramatisk endring som gjør det enkelt å spise lite.

Hvis jeg overspiser, skjer det ingen ting! Ikke noen spesielle reaksjoner.

Forøvrig går jeg til ernæringsfysiolog hver annen uke, dette hjelper meg å fortsette, og jeg skriver matdagbok. Det vil jeg anbefale andre til også. Det er nesten det som er det viktigste verktøyet - for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på de (altså legemiddel reductil;-) en måned og gikk ned 5 kilo, dro på ferie og de kom rett på, var alt for mye god mat der :)

Men hadde jeg klart å styrt meg og lagt om kostholdet litt etter jeg sluttet, hadde det vært en god start for å si det sånn :sur:

Jeg hadde betydlig mindre matlyst under kuren, så det virket på meg :)

Men så er jeg ikke overvektig i det heletatt, så kan ikke uttale meg på dems vegne :sjenert:

Fikk de ikke hos legen.

Endret av *MEDUSA*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Reductil er jo et legemiddel, får inntrykk av at noen blander dem med reductol som er et naturpreparat. Reductil har virket bra på et par personer som jeg kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest innslag #3

Jeg snakker om Reductil, reseptblagt legemiddel, skal bare skrives ut for de med BMI over 30, tror jeg. Men legene er ikke absolutte på det. Tror noen andre her snakker om de andre pillene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Vet og mange som har hatt god virkning av reductil :) Mener da ikke de som faktisk utrolig nok får de, men ikke trenger de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Gjest_kristin_*

Hei, Var på Kreta tidligere i sommer og kjøpte Reductil der. Har gått på de i 2 uker og allerede blitt 2,5 kg lettere. Er kjempefornøyd. Blir mye fortere mett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så et programm på tv om slanking og bruk av piller ol.

Det var direkte helsefarligt fordi det du oppnådde var å gå raskt ner i vekt og det som var det skremmende var at det var muskel vev som ble tært vekk og derfor får de fleste som slanker seg masse med disse produktene "henge hud".

Dette er ikke noe jeg kan bekrefte eller avkrefte, men det var det de sa på dette programmet.

Jeg har familie som er veldig overvektige og de har fått tabeletter fra lege, de gikk ned i vekt ca 8-10 kg på 4 mnd. og etterpå var det rett oppigjen 10-15 kg.

Jeg er ikke veldig overvektig, men har prøvd å slanke meg uten piller ol.

Det som har hatt mest effekt har ganske enkelt vert å bytte ut alle brød måltider med samme anntall fiber knekkebrød ( dette av den tynne typen).+ Tidligere spiste jeg to brødskiver til frokost, men nå spiser jeg to knekkebrød og litt youghurt kanskje till og med litt frukt attmed.

Det å spise en "stor" god frokost kan vere nøkkelen i seg selv.

Kort oppsummert mine tips:

1. Spis en god frokost

2. Spis ca hver tredje time

3. Spis aldri så mye att du blir sprengmett, trikset er å ta oppå grønnsaker først, fordi man tar somregel mest av det man forsyner seg med først.

4. Sett deg et klokkeslett, og ikke spis etter dette.( ca 2 timer før du legger deg)

5. Spis frukt og grønt til alle måltider.

6. Drikk mye vann!!!!!!

Men så er det viktig at man tar det litt lettere i helgene som belønning.

Sier ikke at da kan man gaffle innpå, men at det da kan bli senere måltid og kanskje litt digg uten at man skal ha dårlig samvittighet.

Har hatt mange kompleks for kroppen min og har lest masse om emnet, men det er ganske så sikkert at det er individuelt hvordan personer reagerer på de forskjellige slanke tipsene.

Dette er mine tips og erfaringer. Vet at det ikke var dirrekte dette du spurde om, men jeg skrev det allikevel, kan jo hende at det kan vere hjelpsomt.

Vil ønske deg lykke til med slanke prosessen, om det blir på den ene eller andre måten du gjør det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har brukt Reductil i to omganger.

Første gang gikk jeg raskt ned, uten å legge om kostholdet spesielt, spiste bare litt mindre. Og jeg var ikke mer aktiv en vanlig.

Under andre runde trente jeg en del, og da ble ikke vekttapet så stort. Men gikk ned noe.

Men som arbeidssøker ble det rett og slett for dyrt.

Vurderer å prøve en runde igjen, for jeg har fått en vikarjobb. Men jeg er litt redd for innsovningsproblemene som jeg hadde de to første rundene. Er nemlig avhengig av å sove for å kunne fungere i denne jobben....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gikk på reductil i ca 7mnd, gikk ned 6-7 kilo. Reductil gjør det myye lettere å spise mindre. Men da jeg sluttet ble appatitten også myye større enn før jeg brukte Reductil. La på meg alle kiloene på korter tid enn de gikk av. Den eneste bivirkningen jeg fikk var "hard mage.

Jeg gikk ikke noe særlig ned heller, før jeg begynte å spise frokost.

Vil bare tipse alle som her tenkt å prøve dem om å ha med seg "hodet". Altså bruke den tiden du tar dem til å bevist lage gode matvaner. Da tror jeg det blir lettere å holde kiloene borte når man slutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som fikk kjøpe de på Kreta, fikk du de uten resept?? jeg prøvde meg i Spania men de bare lo av meg og sa jeg kun fikk de på resept:) Og kansje for at jeg er tynn egentlig (utenom i mitt hode der jeg er kjempe feit :tristbla: )

Jeg gikk som sagt opp igjen for jeg spiste alt for mye etterpå..

Og dette er medisin som virker på hjernen din, så det er ikke helt risikofritt :sjenert:

Nå skal jeg heller fokusere på trening og legge om kostholdet litt..

Tror det lønner seg på alle måter..

Endret av *MEDUSA*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

For meg har reductil fungert kjempe bra.

har gått ned 20 kilo på 5 mnd.

Reductil demper matlysten.

Men jeg tror man må være innstilt på å

endre livstillen og legge inn mye trening

i hverdagen for at det skal fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...