Gå til innhold

Overivrige menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Purple Haze

Det virker som at det er en hårfin balansegang for oss menn. Vi skal ikke vise for mye og ikke for lite. Ettersom kvinner er ganske så forskjellige der, blir det nødvendigvis noen kræsj både her og der. Jeg føler jeg er ganske god på å kommunisere interesse, men vil gjerne ha noe tilbake fra kvinnen også. Ikke for kjønnsrollenes skyld. Føler jeg ikke gjensidig interesse, så mister jeg interessen ganske raskt. Det skaper problemer. For mannen skal være jegeren. Kvinnen skal lene seg tilbake og nyte kurtiseringen.

Så jeg er både blitt kalt uinteressert og desperat. Desperat fordi jeg tidlig har gitt til kjenne min interesse. Uinteressert fordi jeg synes det minste jeg kan forlange er å få litt interesse i retur. Men jeg gidder ikke finne fram spillereglene. Jeg er meg selv, og den som ikke godtar det er ikke noe for meg uansett.

Interesse på en normal, balansert måte er jo bare positivt, spør du meg. Det er når det blir ubehagelig og unaturlig at det føles feil. Å få glødende kjærlighetserklæringer av et menneske du ikke kjenner, viser at vedkommende ikke er helt i vater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vampen

Så for å oppsummere, man må være på cirka samme sted. Det blir krøll om personen gir uttrykk for å være på et helt annet sted følelsesmessig, enn det du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Så for å oppsummere, man må være på cirka samme sted. Det blir krøll om personen gir uttrykk for å være på et helt annet sted følelsesmessig, enn det du er.

Helt konkret kan alt oppsummeres til ett ord; balanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Hvor går egentlig grensen til needyness. Har fått sett noen meldinger som menn skriver, og jeg synes det er rart at man åpner seg såpass mye om ens følelser på sms som noen gjør, når man ikke engang kjenner damen noe særlig. Tenker jo at de enten er super needy, eller at de prøver å skaffe seg sex..

Hvor går grensen?

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom det en melding hvor han virkelig tok helt av. Det var ikke måte på hvor mye han savnet seg og gledet seg til å klemme meg, holde rundt meg og så videre.

Jeg ignorerte den, så gikk det ikke lang tid før det kom mer, om hvor nydelig jeg er, og hvor søt jeg må være når jeg sover.

Jeg skrev at han må roe seg ned, da svarte han at ja, nå var det lenge siden jeg hadde kommet med den. Da svarte jeg at jeg må jo, siden han ikke gir seg før han får den. Da svarte han at det var så kjedelig på jobb, at han hadde altfor mye tid til å tenke på meg,

Da ble jeg krafig irritert, og sendte en klar beskjed uten smilefjes om at jeg har sagt ifra flere ganger om at han må roe seg helt ned, og han vet at han risikerer at jeg kutter han ut om han fortsetter, og at jeg ikke skjønner hvorfor han ikke gir seg.

Da kom det noe om at han var vel bare litt usikker, men at han skal være snill.

Det har han sagt tidligere også når jeg har bedt han roe seg, og jeg ble så irritert at jeg bare sa det rett som det var at dette virker desperat, at vi ikke er 14 år lenger, og ingen tar helt av etter 2 treff når de har passert 30. Skrev også at jeg ikke orker å forholde meg til slikt.

Pokker altså, at det ikke går an å slappe av litt. Vi rekker jo ikke å bli kjent, siden han dreper enhver gryende interesse lenge før vi vet hvordan dette kommer til å gå.

Anonym poster: 64c6b40b456775ea48020699d0b0c34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig er jeg bare lei gærne kvinnfolk.

Noe mindre overivrig er det ikke mulig å bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom det en melding hvor han virkelig tok helt av. Det var ikke måte på hvor mye han savnet seg og gledet seg til å klemme meg, holde rundt meg og så videre.

Jeg ignorerte den, så gikk det ikke lang tid før det kom mer, om hvor nydelig jeg er, og hvor søt jeg må være når jeg sover.

Jeg skrev at han må roe seg ned, da svarte han at ja, nå var det lenge siden jeg hadde kommet med den. Da svarte jeg at jeg må jo, siden han ikke gir seg før han får den. Da svarte han at det var så kjedelig på jobb, at han hadde altfor mye tid til å tenke på meg,

Da ble jeg krafig irritert, og sendte en klar beskjed uten smilefjes om at jeg har sagt ifra flere ganger om at han må roe seg helt ned, og han vet at han risikerer at jeg kutter han ut om han fortsetter, og at jeg ikke skjønner hvorfor han ikke gir seg.

Da kom det noe om at han var vel bare litt usikker, men at han skal være snill.

Det har han sagt tidligere også når jeg har bedt han roe seg, og jeg ble så irritert at jeg bare sa det rett som det var at dette virker desperat, at vi ikke er 14 år lenger, og ingen tar helt av etter 2 treff når de har passert 30. Skrev også at jeg ikke orker å forholde meg til slikt.

Pokker altså, at det ikke går an å slappe av litt. Vi rekker jo ikke å bli kjent, siden han dreper enhver gryende interesse lenge før vi vet hvordan dette kommer til å gå.

Anonym poster: 64c6b40b456775ea48020699d0b0c34a

Jeg tenker som så at den gryende interessen uansett ville ha gått fort over - regner med at han ikke ville ha endret totalt personlighet etter en stund heller, selv om han hadde roet seg i starten.

Jeg tror ikke på slike menn. Jeg får følelsen av at de egentlig ikke bryr seg, men at de kun er ute etter nedleggelse. Når noen er slik med meg får jeg alle piggene ut umiddelbart, og kan ikke får rømt fort nok.

MEN - det er vel de jenter som liker slikt også, og som smelter. Jeg syns det minner om umodenhet, dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom det en melding hvor han virkelig tok helt av. Det var ikke måte på hvor mye han savnet seg og gledet seg til å klemme meg, holde rundt meg og så videre.

Jeg ignorerte den, så gikk det ikke lang tid før det kom mer, om hvor nydelig jeg er, og hvor søt jeg må være når jeg sover.

Jeg skrev at han må roe seg ned, da svarte han at ja, nå var det lenge siden jeg hadde kommet med den. Da svarte jeg at jeg må jo, siden han ikke gir seg før han får den. Da svarte han at det var så kjedelig på jobb, at han hadde altfor mye tid til å tenke på meg,

Da ble jeg krafig irritert, og sendte en klar beskjed uten smilefjes om at jeg har sagt ifra flere ganger om at han må roe seg helt ned, og han vet at han risikerer at jeg kutter han ut om han fortsetter, og at jeg ikke skjønner hvorfor han ikke gir seg.

Da kom det noe om at han var vel bare litt usikker, men at han skal være snill.

Det har han sagt tidligere også når jeg har bedt han roe seg, og jeg ble så irritert at jeg bare sa det rett som det var at dette virker desperat, at vi ikke er 14 år lenger, og ingen tar helt av etter 2 treff når de har passert 30. Skrev også at jeg ikke orker å forholde meg til slikt.

Pokker altså, at det ikke går an å slappe av litt. Vi rekker jo ikke å bli kjent, siden han dreper enhver gryende interesse lenge før vi vet hvordan dette kommer til å gå.

Anonym poster: 64c6b40b456775ea48020699d0b0c34a

Han kjeder seg på jobb, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...