Gå til innhold

Lovlig nedlasting av tv serier.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om noen vet om noen sider man kan kjøpe og laste ned tv serier lovlig her i Norge? Er så vant med iTunes og Amazon fra da jeg bodde i USA, men det funker jo ikke her.



Anonymous poster hash: 9e7d2...1d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hei!

Jeg lurer på om noen vet om noen sider man kan kjøpe og laste ned tv serier lovlig her i Norge? Er så vant med iTunes og Amazon fra da jeg bodde i USA, men det funker jo ikke her.

Anonymous poster hash: 9e7d2...1d5

 

Blir vel med Viaplay. :)

 

Evt streaming som Netflix og HBO.

Anonymous poster hash: fffe2...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bruke hola, et programtillegg som gir deg tilgang til alt du hadde i USA. Har flere ganger brukt Amazon til serier. Du må laste ned hola i nettleseren din, aktivere og velge land (canadisk netflix er ofte oppdatert med de nyeste sesongene av serier, feks.), så "tror" Amazon, netflix etc at du er i det landet, og gir tilgang til det man har tilgang til i det valgte landet. Du betaler på samme måte som du ville gjort i USA, men du må ha en (fiktiv) amerikansk adresse for å registrere deg. Men jeg regner med du allerede er registrert?

 

https://hola.org/

 

Ellers kan du bruke popcorntime. Da streamer du torrents, slik at du ikke trenger å laste ned for å se. 

 

https://popcorntime.io/



Anonymous poster hash: 99c92...e22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bruke hola, et programtillegg som gir deg tilgang til alt du hadde i USA. Har flere ganger brukt Amazon til serier. Du må laste ned hola i nettleseren din, aktivere og velge land (canadisk netflix er ofte oppdatert med de nyeste sesongene av serier, feks.), så "tror" Amazon, netflix etc at du er i det landet, og gir tilgang til det man har tilgang til i det valgte landet. Du betaler på samme måte som du ville gjort i USA, men du må ha en (fiktiv) amerikansk adresse for å registrere deg. Men jeg regner med du allerede er registrert? https://hola.org/ Ellers kan du bruke popcorntime. Da streamer du torrents, slik at du ikke trenger å laste ned for å se.  https://popcorntime.io/ Anonymous poster hash: 99c92...e22

Popcorntime er ikke lovlig da.

Anonymous poster hash: b11c3...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popcorntime er ikke lovlig da.

Anonymous poster hash: b11c3...fe5

Har hørt litt forskjellig rundt det der, så jeg vet ikke hvordan man tolker lovverket. Det er jo i praksis snakk om (lovlig) streaming av ulovlig materiale. Ved online streaming laster du ikke ned, og du deler ikke materialet, men du benytter deg av ulovlig kopiert materiale. 

 

Jeg bruker ikke popcorntime selv, men vet mange foretrekker det fremfor å laste ned og dele (og seede), siden sistenevnte er enda mer ulovlig, om du skjønner hva jeg mener?

Anonymous poster hash: 99c92...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt litt forskjellig rundt det der, så jeg vet ikke hvordan man tolker lovverket. Det er jo i praksis snakk om (lovlig) streaming av ulovlig materiale. Ved online streaming laster du ikke ned, og du deler ikke materialet, men du benytter deg av ulovlig kopiert materiale.

Jeg bruker ikke popcorntime selv, men vet mange foretrekker det fremfor å laste ned og dele (og seede), siden sistenevnte er enda mer ulovlig, om du skjønner hva jeg mener?

Anonymous poster hash: 99c92...e22

Popcorntime er like ulovlig som å laste ned en film/serie vha. Torrent. De færreste har dessverre ikke fått med seg at popcorntime også baseres på torrent-teknologien, så selv om filmen ikke fysisk lastest ned på PCen din, bidrar du til at filmen lastest opp og deles videre mens du ser filmen. Og det er tross alt opplasting og deling av ulovlig kopiert materiale som er ulovlig, ikke nedlasting. Bare Google popcorntime og ulovlig om du trenger mer info. :)

Anonymous poster hash: 17589...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...