Gå til innhold

Bachelor in Paradise!


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Da var the bachelorette ferdig, og jeg er klar for en ny sesong av Bachelor in Paradise! :)

Episodene sendes i USA på søndag og mandag! Gleder meg :danse:  Dramaaa

Flere som skal se? :danse: 

Søndag 2.August folkens! (Eller blir vel 3.August for oss nordboere)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest iGirl

Hvordan er konseptet egentlig? Jeg har alltid fulgt med på the bachelor og bachelorette, men dette ser bare ut som paradise hotel for meg.. Hva går det ut på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh ja, jeg trodde det var helt ferdig jeg. Syns ikke det var like bra som bachelor pad, men det kommer jo litt an på hvem som er med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bachelor pad var mye bedre, men kommer til å følge med på dette også :) det er litt Paradise Hotel ja, men gøy å se gamle deltakere igjen. Det er her man får se hvordan de virkelig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var såå lei Ashley (S? Hun med svart hår) etter Chris sin sesong, og er Fortsatt lei. Virker som hun alltid skal ha så mye drama..

Så ikke på forrige sesong, men tror jeg skal følge med nå, iallefall sjekke ut hva det er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sett første episode! :danse:  Ser for meg det blir mye drama med Ashley I (? hun Kardashian cry baby).

SÅ SØTT det var med bryllup på stranden for Marcus og Lacy (De som fant kjærligheten på bachelor in paradise i fjor) :rodmer:

Virker som det blir mye drama denne sesongen :fnise:  Ny episode i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en sutreunge hun Ashley S er. Og Carly har fortsatt ikke fått helt dreisen på de øyenbrynene sine :hoho: litt skuffet over guttene som er med foreløpig så håper det tar seg opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med Tenley egentlig? Hvorfor er hun så populær?

No idea...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆSJ så fæl Joe er! :sjokkert:  GRØSS

 

Samme med hun Jenny som er co hosten til Chris på det after paradise showet. Frekk kjerring! :sjokkert: Egentlig et slitsom program (after paradise altså) alle snakker jo i munnen på hverandre hele tiden og får aldri fullført det de snakker om... :roll:

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

After paradise? Det har ikke jeg fått med meg. Synes også Joe er en skikkelig douche... Og jeg som likte han på the bachelorette.. De viser liksom sitt sanne jeg når de ikke er med på ungkaren/ungkarskvinnen lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

After paradise? Det har ikke jeg fått med meg. Synes også Joe er en skikkelig douche... Og jeg som likte han på the bachelorette.. De viser liksom sitt sanne jeg når de ikke er med på ungkaren/ungkarskvinnen lenger.

Ja, er sånn after show, etter episodene, der de snakker om dagens episode, deltakere osv, får inn spørsmål fra seere osv :P Ligger på kickass :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, er sånn after show, etter episodene, der de snakker om dagens episode, deltakere osv, får inn spørsmål fra seere osv :P Ligger på kickass :-)

Er det verdt å se på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go JJ! Hadde aldri trodd jeg skulle like han bedre enn Joe, som Jared sa... :D

Haha enig! Joe er skikkelig FÆL. Ugh!

 

Er det verdt å se på da?

Nope, bare snakking i munnen på hverandre, og frekke kommentarer fra hun Molly (co hosten). Helt meningsløst egentlig. Men følger bare med på det for å se om det kommer noe info om neste ungkaren, de sa de skulle snakke om det senere og si hvem det ble senere i programmet etter som jeg forstod..

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen får vi vite hvem som blir den neste ungkaren :danse:  På after Paradise! Etter å ha sett på Bachelor in paradise skulle jeg ønske det ble Jared. Han er så skjønn :-) Men blir nok en av Ben'ene tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...