Gå til innhold

Spenningsserier


solfaktor1

Anbefalte innlegg

Hei, jeg og samboeren har tidligere sett på bland annet Dexter og Prison Break sammen. Disse har vi begge likt. 

Det er svært få andre serier vi begge liker, jeg liker ikke serier med vampyrer eller zombier i (av en eller annen grunn :fnise: ) og han liker ikke slike typiske "jente serier" med masse drama.

 

Har noen som har tips til noe vi kan se sammen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har samme problem, vi finner sjeldent en serie vi begge to liker! Vi har prøvd å sett på mange forskjellige, men har aldri sett ferdig en hel sesong på grunn av at det ble for kjedelig for en av oss  :fnise: Hvis jeg ikke glemmer noen, så er det 3 serier vi har sett ferdig og som vi begge kunne ofre søvn for å se på: 24, breaking bad, sons of anarchy



Anonymous poster hash: 61e50...b93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shield? Jeg vet ikke hvor den evt går, for jeg så den som en del av programpakken min. Men bra var den iallfal. Lite jentedrama, kjemisk fri for vampyrer. Mye action.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shield? Jeg vet ikke hvor den evt går, for jeg så den som en del av programpakken min. Men bra var den iallfal. Lite jentedrama, kjemisk fri for vampyrer. Mye action.

Er på netflix:)

Breaking bad?

Anonymous poster hash: ac7da...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalifiserer det som spenningsserie?

Det kvalifiserer vel som drama og krim, som er de samme tags flere av de andre anbefalte seriene her også har. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wentworth? Syns nesten den er bedre enn Prison Break..



Anonymous poster hash: 919ba...c4e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...