Gå til innhold

Cosby show og 7th heaven


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Han har jo begynt å innrømme ting nå, så dessverre ser det ut til at korthuset hans raser. Dvs dessverre at det er sant, ikke dessverre at han blir avslørt.

Anonymous poster hash: 4432a...881

 

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Antallet kvinner som ikke har gått ut offentlig er så høyt at jeg har vanskelig for å tro at det ikke stemmer. Dessverre. Men det er jo vanskelig å bevise noe som helst.

Later som at det ikke er sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Nei :( Og jeg vokste opp mer 7th Heaven og jeg har alltid syns at det var en flott og hyggelig serie men nå er alt ødelagt :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei :( Og jeg vokste opp mer 7th Heaven og jeg har alltid syns at det var en flott og hyggelig serie men nå er alt ødelagt :(

Har aldri sett frivillig på denne serien, men har jo bumpet borti den et par ganger.

Må innrømme at nyheten om pastor-skuespilleren bare har gjort meg enda mer nysgjerrig! Men nå er det visst ingen som vil sende serien lenger😫

Anonymous poster hash: e3741...795

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg må innrømme at det skitnes til for min del. 

Spesielt når Eric sier "I love you" til barna sine. Får en helt annen betydning nå! :fnise: Og jeg som digget den serien..

 

Men vi skal kanskje ikke dømme FOR hardt? Stephen Collins har vel ikke gjennomført samleie med disse jentene? Det er jo litt mildere om han "bare" har befølt dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Halvveis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Jeg har ikke sett på noen av seriene etter alt kom ut og kommer nok ikke til å gjøre det. Synes det hele er tragisk jeg. Det blir liksom ikke helt det samme som det en gang var :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt når Eric sier "I love you" til barna sine. Får en helt annen betydning nå! :fnise: Og jeg som digget den serien..

Men vi skal kanskje ikke dømme FOR hardt? Stephen Collins har vel ikke gjennomført samleie med disse jentene? Det er jo litt mildere om han "bare" har befølt dem..

Eh nei. Ikke mildere. Det er like fælt og jeg dømmer det like hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Klarer ikke å skille de fra rollefigurene i det hele tatt, på tross av at de begge spilte stødige, gode og moralsterke fedre som mange av oss ønsket å ha.

Disse seriene er helt ødelagt. Synd for alle de andre gode skuespillerene i seriene egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å skille de fra rollefigurene i det hele tatt, på tross av at de begge spilte stødige, gode og moralsterke fedre som mange av oss ønsket å ha.

Disse seriene er helt ødelagt. Synd for alle de andre gode skuespillerene i seriene egentlig.

Hmm nevn andre gode skuespillere i seventh heaven andre enn jessica biel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Hmm nevn andre gode skuespillere i seventh heaven andre enn jessica biel..

Bare å sjekke rolle lista det ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun som spilte mora og Eric sin bror var gode da. Biel bryr jeg meg ikke om

Ja ok skal gå med på akkurat de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Hello Kitte

ALF serien. Han som stod bak denne har endel seksuelle avvik også

http://www.holytaco.com/alfs-dad-loves-gay-sex-and-crack/

Anonymous poster hash: 9da14...d7f

Her er det vel ikke snakk om overgripelse på barn?

Han driver med litt crack, har sex med voksne menn. Man kan syns hva man vil om det, såklart, men dette blir likevel noe helt annet

Om det ikke er noe jeg har oversett da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...