Gå til innhold

Teen Mom 2 Sesong 6!


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Aha, okei! Takk! :)

 

Hvor ser du episodene da? Jeg laster ned torrents, men har ikke funnet noe enda..

Laster ned på kickass jeg :) Men episoden har ikke kommet ut enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lang tid det skulle ta å laste den opp på kickass i dag da :(  Hater å se på streaming :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Episode 3 har kommet på watchseries. Men det er streaming da

Huff, WS er full av reklame. Popper opp reklame hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, WS er full av reklame. Popper opp reklame hele tiden.

Adblock.

Anonymous poster hash: b4114...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Episode 3 var jo bare et trainwreck :sjokkert:  Stakkars barn!

Fikk helt vondt av Aubrey og Chelsea når Aubrey satt og sa at "daddy promised me we could go to his house, he promised, you can never break a promise" (var det ikke noe sånt?) :(  Adam er så dust! Foreldrene hans også! Skjønner godt hvorfor Chelsea vil ha overvåket besøk på det besøkssenteret!

Og Jenelle da... Stakkars henne som er i et forhold med Nathan. Det at han drev kalte henne miss piggy på restauranten og det virker ikke akkurat som han backer henne opp! Etter det som skjedde på ferien også. Det blikket han sendte henne når hun satt i telefonen og han kom ned og sa hun ikke skulle disrespecte han! :hakeslepp:  If looks could kill! Men det er jo han som ikke respekterer henne! Og verst av alt det han sa i bilen! Hvis hun ikke hadde hatt en vagina mellom beina så hadde han slått henne ned eller noe i den duren! OMG :hakeslepp:  Abusive relationship much?  Skjønner ikke hvorfor Jenelle ikke bare kunne dra uten Nathan når hun skulle på det møtet med advokaten, forstår hun ville ha støtte, men når Nathan oppfører seg sånn så da skjønner jeg ikke hvorfor hun øsnker å ha han med! Dumt hun gikk inn i huset igjen, stakkars Kaiser og katten som måtte høre på den krangelen! :opplyser:

Også Leah da... OH MY... Kommer hjem med ungene kl 22 på kvelden for å så lage middag til de kl 23???!! Ravioli fra BOKS!? Og så var de ikke i seng før 24 og de skulle opp på skolen dagen etterpå!! :hakeslepp:
Hva gjorde Leah i mellom tiden fra hun fikk ungene til kl 22 på kvelden? Tror neppe Corey leverer barna så sent! Tror barna hadde fått det bedre hos han og Miranda. Som Miranda sa og, "we could cook them homemade full meals!" Virker ikke som Leah gjør det! Så uorganisert som hun er og! herregud for et rot de har det hjemme! Og hva gjør hun mens barna er på skolen? Hvorfor kan hun ikke da dra hjem og rydde huset, organisere, sove!!!! ikke minst.. 
Fikk helt sjokk da jeg så hvordan de pakket bilen og alt falt ned på Adalynn! Stakkars jente! Tenk om de hadde kræsjet som Jeremy sa! :hakeslepp: :hakeslepp:   Blir helt sjokkert! Lurer på hva Corey tenker når han ser denne episoden!

Kailyn og Javi er et kapitell for seg selv.. Krangler jo heele tiden! Sjalusi og sneakyness! Syns det var slemt av Kail å si at hun ikke ville at Jo skulle flytte nærmere! Bitch! Han vil jo bare bo nærmere sønnen sin, noe som er forståelig. Syns sååå synd på Isaac når han ville ha godnattklem og kyss fra Javi når han la seg.. :(  Ntååw, stakar! Han er så god!

Nei, i denne episoden var det veldig mye sjokkerende som skjedde :hakeslepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om Leah er i ferd med å miste grepet.

Anonymous poster hash: b4114...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah er jo helt ute da. Ustelt og ser ut som hun har gått flere dager våken. Lurer på hvor lenge Jeremy holder ut. Synes faktisk hun er verre enn Jenelle nå. Det sier jo litt.

Kan ikke annet enn å få vondt av barna til alle her :(

Anonymous poster hash: 763e8...a00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Som jeg har sagt, jeg liker ingen av de mennene Jenelle finner seg. Nathan er grusom! Ikke at hun er min favoritt, men hun fortjener faktisk bedre :) Jeg hadde dumpet han på flekken. Tror de er sammen igjen nå? Men fikk helt vondt da de kranglet og sønnen gråt :(

Mora virker bare vanskelig. Skjønner hun vil Jace det beste, men burde samarbeide litt mer. Jenelle har all rett til å se sønnen sin før hun drar på ferie.

 

Kailyn virker som en bitch ja. Han vil jo bo nærme sønnen sin. Sier seg jo selv det.  Deal with it! :roll:

 

Etter å ha sett 3 episoder, så liker jeg ikke Leah. Herregud, hun mister jo grepet snart og er bare irriterende. For et rot hun har da. Hun har da nok av tid til å rydde. Hun verken jobber eller studerer. Hun var vel ikke slik før? Hun blir verre og verre. Stakkars unger. Tror de har det bedre hos Corey og Miranda.

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke sett videoen. Stopper opp etter reklamen.

Jeg synes Jenelle har skjerpet seg (hvert fall de 3 episodene jeg har sett) og Nathen er en dust! Jeg synes faktisk hun fortjener bedre enn han.

Hun la ut en video hvor hun kastet fyrverkeri som var påtent, og fikk hunden hennes til å hente den. Og har gått ut i media og sagt at hun ikke angrer på det, og at hun kommer til å gjøre det igjen neste år. Hun har også vært i fengsel for vold i hjemmet. Så skjerpet seg har hun ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest iGirl

Episode 3 var jo bare et trainwreck :sjokkert:  Stakkars barn!

 

 

fant du den på kickass? Finner den ikke. :(

 

 

 

edit: never mind, fant den!!

 

:popcorn:

Endret av iGirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest gossipnyheter på nettet om Leah og det virker som hun har ganske store rusproblemer. 
Og forholdet mellom hun og Jeremy er dømt til å mislykkes. Har også googlet dette, og det som skjer med de i løpet av den nye sesongen kom ikke akkurat som noen bombe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest gossipnyheter på nettet om Leah og det virker som hun har ganske store rusproblemer. 

Og forholdet mellom hun og Jeremy er dømt til å mislykkes. Har også googlet dette, og det som skjer med de i løpet av den nye sesongen kom ikke akkurat som noen bombe..

Uff, håper Corey får full foreldrerett! eller har han fått det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blue Ivy.

Enig med dere alle. Virker ikke som Leah takler helt å være 3barnsmor. Den bilen var jo virkelig bomba! Jeg har ingenting til overs for de som krangler foran barna :nei:

 

Ekteskapet til Kali og Javi kommer aldri til å funke. Han er jo så sjalu av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, håper Corey får full foreldrerett! eller har han fått det?

Nei han har ikke fått det, men Leah har vært på rehab. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var rart hun besto doptesten. Hun virket jo rusa da de spiste middag sammen.

Anonymous poster hash: 9f390...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var rart hun besto doptesten. Hun virket jo rusa da de spiste middag sammen.

 

Den doptesten var jo useriøs, gikk bare på de hardeste narkotiske stoffene, og ikke på beroligende medikamenter. Hun innrømte jo selv at hun brukte smertestillende pga migrene, så veldig rart at testen ikke viste det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...