Gå til innhold

Teen Mom 2 Sesong 6!


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Endelig ny sesong av Teen Mom 2! :)
Flere som skal se på? :)

Virker som at forholdet til Javi og Kailyn går downhill :(  Javi er jo SYKELIG sjalu! :O

Syns Leah virket dopet når hun og Jeremy var ute og spiste!

Syns faktisk Jenelle klarer seg ganske bra, er overrasket over det! Men han typen hennes virker ikke helt god.. Men det er vel slutt nå? :klo: Og mora hennes er egentlig fryktelig og, jeg forstår Jenelle blir irritert!

Digger Chelsea! Hater Adam!

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg følger med, super happy for at det har kommet ny sesong

Jeg liker Javi jeg da, syns Kaile er overdramatisk. Ho skal alltid starte drama når de har besøk, også må ho blande inn alle andre i det. Den samtalen kunne, og burde, ho tatt med han i enerom.

Leah er et "train wreck", har ho alltid vært syns jeg. Jentene hadde hatt det bedre med Corey og Miranda. Jeg er så glad for at de skal ha baby :)

Jenelle liker jeg overhodet ikke, takler ikke dama. Ja, ho har blitt bedre mtp rus og sånn. Men ho skriker, drikker og styrer like mye enda. Både ho og Nathan har jo blitt arrestert for vold det siste året..

Chelsea virker som en skikkelig herlig jente, også digger jeg faren hennes! Adam er et null.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Eneste jeg liker er Chelsea. Jeg synes hun er veldig pen. Adam virker som en dust!

Kailyn synes jeg er utrolig kjedelig. Spoler bare over når hun kommer opp.

Samme med Leah. Vet ikke hvorfor, men klarer ikke å like henne.

Jeanelle er jo bedre enn før, men fortsatt ustabil. Jeg liker faktisk ingen av de typene finner seg. Jeg får jo litt vondt av sønnen hennes. Er ikke han sånn 5-6 nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, denne sesongen blir draaaaama!

Likte egentlig Javi før, men etter å ha sett episode 1 fikk jeg skikkelig avsmak! Så jævlig sjalu og ødelegger for alle! Ja, Kail er drama queen, men han var virkelig forferdelig i forrige episode.

Leah er jo helt på kjøret. Bestandig morsomt å se hvilken ny kjerringsveis hun har fått i hver episode! Virker som at hun har problemer med å kommunisere med alle.. Liker Corey og Miranda!

Janelle.. Herregud, for et rot! Begge ungene hennes kommer til å få skader av hvordan hun er. Skriking, krangling, drugs osv. Altså, dra fra en baby i 1 uke for at dere skal til St.Thomas?? Hun kommer aldri til å få tilbake foreldreretten for Jace.

Hun og Nathan har slått opp, men ser flere og flere bilder av de to samme på Instgram, så regner med de er på vei tilbake sammen.. Så er det "verdens beste forhold", så blir en av de arrestert igjen og så er det samme dansen en gang til.

Chelsea liker jeg skikkelig godt! Adam er jo og blir en drittsekk, men han kommer aldri til å få foreldreretten for noen av ungene. Liker han nye kjæresten også! De er fortsatt sammen og det lover jo bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer angående Janelle! Hun har jo ALLTID vært Skikkelig på kjøret. Stakkars barn som har en så gal mor. Hun og mora skriker jo til hverandre ovenfor Jace hele tiden. Det er ikke bra. Jeg føler det alltid er noe med den dama. Hun skulle aldri fått barn!

Jeg har ikke fått sett noen episoder av denne sesongen, men tror ikke ting er så mye bedre.

Anonymous poster hash: 9f390...abc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har skjedd med Leah? Hun ser jo ut som en 40 år gammel housewife! Synes hun var så pen før, nå har hun jo gitt helt opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, hun virker dopet når hun og Jeremy er ute og spiser. Det er så vidt hun klarer å formulere en skikkelig setning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått tak i episode 2 enda?



Anonymous poster hash: 9f274...78d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Noen som har fått tak i episode 2 enda?

Nettopp ferdig med episode 2! Ser på watchseries. Litt dårlig kvalitet, men håpet på drama så bare måtte se episoden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater å høre stemmen til Leah, hun høres pottetett ut i nesa HELE tiden! Skjønner ikke hvorfor hun ikke bare kan gi Cory 1 uke med barna, og så har hun 1 uke. Da slipper hun i det minste å tenke på at Corey får full omsorgsrett hvis de blir enige om 1 uke om gangen..

Syns moren til Jenelle er fæl som ikke tar telefonen en gang når Jenelle prøver å ringe henne og vil se Jace før hun drar bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som Jenelle har skjerpet seg, og i denne sesongen synes jeg det er moren som er den gale. 
Og ja jeg forstår ikke hvorfor Leah ikke kan være samarbeidsvillig og la Corey ha barna annenhver uke. Hun virker litt på kjøret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Seriøst, hva skjer med Leah? Hun virker jo helt fjern! Hvorfor må hun være så vanskelig med Corey?? La han nå ha ungene annenhver uke.

 

Synes det er styr og kaos med de alle. Chelsea er jo ordentlig og sånn, men har en drittsekk til eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor ser dere dette? Så litt da det var 16 and pregnant og litt på første sesong Teen mom. Var på den tiden jeg ble mor selv som tenåring, jeg fikk komplett sjokk av å se på så jeg måtte bare slutte hormonell som jeg var.

Skulle likt å sett alt nå egentlig:)

Anonymous poster hash: 57885...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javi er helt lik eksen min! Sjalu og fikk ikke gjøre noe uten han. Hvis ikke han tar seg sammen, så kommer ikke det ekteskapet til å funke. No way. Fikk skikkelig vondt av Kailyn.

Anonymous poster hash: 9f390...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når episode 3 kommer? Eller har den kommet?



Anonymous poster hash: 9f390...abc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Noen som vet når episode 3 kommer? Eller har den kommet?

Anonymous poster hash: 9f390...abc

 

Tror vi får sett den på fredag :) tror det er torsdager det går i USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Jeg finner ikke air dates for sesong 6 noe sted, imdb henger tydeligvis ikke med i svingene. Hvordan vet dere når episodene går? Jeg har sett 1 og 2, men når er 3 tilgjengelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke air dates for sesong 6 noe sted, imdb henger tydeligvis ikke med i svingene. Hvordan vet dere når episodene går? Jeg har sett 1 og 2, men når er 3 tilgjengelig?

Jeg følger/liker Teen Mom 2 på facebook, der skriver de at det er på torsdager i USA :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Jeg følger/liker Teen Mom 2 på facebook, der skriver de at det er på torsdager i USA :)

 

Aha, okei! Takk! :)

 

Hvor ser du episodene da? Jeg laster ned torrents, men har ikke funnet noe enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...